Mitä haittoja voi vähähiilarisesta ruokavaliosta olla? Kokemuksia plussaa ja miinusta?
Pitäisi saada laihdutettua jotain 30 kg. Tällä hetkellä lasken tarkasti joka suupalan kalorimäärät, apuna laskentasivusto josta näkee näppärästi kaikki ravinnearvot yms.
Liikuntaa harrastan vähän, koska en kovin paljon jaksa. Olen harkinnut karppausta, mutta miten käytännössä, jaksaako sitä? Ja laihtuuko sillä oikeasti? Mitä ongelmia on tullut?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee kuolema, jos yhtään syö alle 300 grammaa hiilareita päivässä! Hiilareilla iho kukoistaa, hiukset kasvaa kohisten, mieli on iloinen ja virkeä, energisyyttä on vaikka muille jakaa ja paino putoaa kohisten kunhan vaan laskee kalorit ja liikkuu enemmän! Ei missään nimessä saa vähentää hiilareita, ihmisen aivot ei toimi ilman niitä! Plus siinä syödään hirveästi rasvaa, saa sydänkohtauksen parissa viikossa! Kevyttä, runsashiilarista ruokaa niin kaikki on hyvin!
Itse olen nyt mennyt Painonvartijoiden ohjeilla ja kaksi kiloa on jo tippunut kolmessa kuukaudessa! Kun laihduttaa hitaasti, niin kilot ei tule takaisin!
Tehokkaampaa trollausta vissiin, kun laittaa jokaisen lauseen perään huutomerkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaas hyviä laihdutusvinkkejä. Pitäis sellai 5-6kg saada pois ja ei meinaa millään lähteä. Alkaa jo ärsyttää.
oon pienentänyt annoskokoja ja kattonu mitä suuhuni laitan , mut ei lähe.
Lihasmassan kasvattaminen. Kiihdyttää aineenvaihduntaa.
Ap sivusta, ihmettelee liikunnan vaikutusta. Oon aika tiukalla ruokavaliolla ollut nyt 2 kk ja käynyt 6 - 7 kertaa viikossa salilla. Paino pudonnut yllättäen vain 3 kiloa. En tiedä missä vika. Nysvään ja nipotan siis oikeasti kaloritaulukoiden kanssa niin ei voi olla kyse siitä että söisin enemmän kuin kulutan. 3 kg kahdessa kuukaudessa on älyttömän vähän mielestäni
Oletko mitannut itseäsi mittanauhalle punnitsemisen sijaan?
Hyvä idea, en ole muistanut. Olis pitänyt silloin alussa ottaa mitat, en vaan tajunnut. Tänään huomasin, että sormukset on käyneet vähän väljiksi, olisko turvotusta sitten lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot toteuttaa vhh ruokavalion? Sen voi tehdä elimistön hyväksi tai sen ohittaen.
Paljon tuoreita kasviksia ja marjoja sisältävällä ruokavaliolla. Viljat vähiin. Sokeri pois.
Teen paljon kasvisruokaa muutenkin. Ihan semmoista pikaruokaa, uunijuureksia ja pannulla pikaisesti paistettuja kasvisannoksia. Sokeri muutenkin vähissä kun diabetes ja ruokavaliohoito siihen . Pitääpä vähän tutkiskella. Sulamon sivut käytössä, ne on tosi hyvät -ap
Jännä juttu tuo kolesteroli muuten. Sain itse nopealla aikavälillä ldl-kolesterolin tippumaan 4,5:stä alle 3, kun lisäsin ruokavalioon rasvaa hiilihydraattien tilalle. Liikuntamäärä pysyi samana eli olemattomana.