Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka ei tullut taaskaan, hyvää vappua!

Vierailija
30.04.2021 |

Palkan piti tulla 31.3. sitten odotin tulevaksi 15.4. ja nyt odottelin että tänää tulee. Olen ottanut pomoon yhteyttä kolmesti ja aina lupaa selvittää ja laittaa tietoa palkanmaksuun. Tilillä 1,43 e Hyvää vappua vaan! Kyllä kannattaa tehdä töitä!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita suoraan palkanlakijalle. Ilmoita että otat juristin

Palkanlaskija laskee palkat, ei maksa niitä. Ihan vaan tiedoksi.

Aivan! Joo siellä on erikseen palkanmaksaja joka painaa enteriä kun palkanlaskija on suorittanut matemaattiset tehtävät ja kertoo herra/rouva maksajalle suoritettavan summan. Olet säki... 

Meillä palkan laskee tilitoimisto ja esimies itse maksaa. Isommassa firmassa palkanlaskija laski ja kassanhoitaja maksoi. Itse olet ilmeisesti kokematon vielä. 

Vierailija
62/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan menisi töihin minuutiksikaan ennenkuin palkka tulee jos ei tulisi sinä päivänä kuin pitää tulla.

Kannattaa kokeilla elämää yrittäjänä, niin voit ymmärtää miksi jousto joskus on tarpeen.

Ei. Jos ei kykene hoitamaan laskujaan ja palkkoja, ei pidä kokeilla elämää yrittäjänä. Silloin ei vain ole riittäävää osaamista siihen. Katsos kun sitten yrittäjänä joudut itse joustamaan maksuista siksi, kun asiakas joutuu pyytämään maksuaikaa kun ei ole saanut palkkaa. Yrittäjäksi soveltuu vain ne, joilla on osaamista myös talousasioissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita suoraan palkanlakijalle. Ilmoita että otat juristin

Palkanlaskija laskee palkat, ei maksa niitä. Ihan vaan tiedoksi.

Aivan! Joo siellä on erikseen palkanmaksaja joka painaa enteriä kun palkanlaskija on suorittanut matemaattiset tehtävät ja kertoo herra/rouva maksajalle suoritettavan summan. Olet säki... 

Harvoissa paikoissa palkanlaskija pääsee tilitietoihin käsiksi. Ehkä jossain 20 työntekijän yrityksessä, missä on vain yksi toimistotyöntekijä ja jotkut pienet yrittäjät voivat antaa tilinkäyttöoikeuden tilitoimistolle, mutta aika moni ei anna, vaan antaa tilitoimiston hoitaa paperityöt ja hoitaa maksuliikenteen itse. Isoissa firmoissa ja julkisella sektorilla taas on kassanhoitaja, joka hoitaa maksut ja on eri kun palkanlaskija. Oletko ollut ikinä missään töissä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi