Palkka ei tullut taaskaan, hyvää vappua!
Palkan piti tulla 31.3. sitten odotin tulevaksi 15.4. ja nyt odottelin että tänää tulee. Olen ottanut pomoon yhteyttä kolmesti ja aina lupaa selvittää ja laittaa tietoa palkanmaksuun. Tilillä 1,43 e Hyvää vappua vaan! Kyllä kannattaa tehdä töitä!
Kommentit (63)
Soita suoraan palkanlakijalle. Ilmoita että otat juristin
Liittoon tai oikeusapuun yhteys heti. Noita kusett ajia riittää varsinkin yksityisyrittäjissä.
Vierailija kirjoitti:
Sano joo,ei töihin,kun ei ole palkkaakaan!
Oletko ollut koko ajan töissä?
Sano että et tee töitä päivääkään jos ei palkkaa tule ja että otat yhteyttä liittoon.
Kannattaa hakeutua muualle töihin ja ottaa palkkasaatavien vuoksi yhteyttä työsuojeluun. https://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/palkka
Soita suoraan palkanlaskijalle. Ja liittoon. Ja hae uusi työpaikka.
Mä odotin viime kuun palkkaa yli 2 vkoa. Nyt jännään tuleeko tän kuun palkka tänään.
Aviin valittaminen vaarantaa työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Soita suoraan palkanlaskijalle. Ja liittoon. Ja hae uusi työpaikka.
Ei se palkanlaskija päätä maksusta. Se vaan laskee palkat. Pomolle tosta pitää sanoa. Selkeesti firmalla on kassakriisi.
En minä ainakaan menisi töihin minuutiksikaan ennenkuin palkka tulee jos ei tulisi sinä päivänä kuin pitää tulla.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus pomosta.
Ei ole rikosasia tuo, Sorry.Sopimusoikeudellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Palkanlaskija laskee palkat, ei maksa niitä. Ihan vaan tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotin viime kuun palkkaa yli 2 vkoa. Nyt jännään tuleeko tän kuun palkka tänään.
Työttömänä saat kuitenkin säännöllisesti rahaa. Onko kiva tehdä ilmaista työtä?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan menisi töihin minuutiksikaan ennenkuin palkka tulee jos ei tulisi sinä päivänä kuin pitää tulla.
Kannattaa kokeilla elämää yrittäjänä, niin voit ymmärtää miksi jousto joskus on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten vaikka vaarantaa? Ei siinä paljoa menetä jos palkka tulee miten sattuu. Minä valitan liittoon jos tulee aihetta. En epäröisi hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkanlaskija laskee palkat, ei maksa niitä. Ihan vaan tiedoksi.
Aivan! Joo siellä on erikseen palkanmaksaja joka painaa enteriä kun palkanlaskija on suorittanut matemaattiset tehtävät ja kertoo herra/rouva maksajalle suoritettavan summan. Olet säki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla elämää yrittäjänä, niin voit ymmärtää miksi jousto joskus on tarpeen.
Ei palkanmaksun suhteenkaan tarvitse yhtään työntekijän joustaa. Palkan on tultava ajallaan. Jos ei pysty maksaa palkkaa silloin kun pitää niin ei kannata palkata ketään.
Uhkaat ottaa liittoon yhteyttä. Pomosi ei tiedä kuulutko liittoon vai et oikeasti. Tällä uhkailu toimii usein.