Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen/naisen kanssa, joka tykkää kauhuviihteestä?

Vierailija
29.04.2021 |

Esim. kauhuelokuvista, kauhupeleistä ja kauhukrijallisuudesta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi seukata. Silloin on eri arvomaailma.

Oletko todella noin yksinkertainen?

Mieheni ei pidä kauhusta, minä pidän. Olemme samanlaisia, hyvin rauhallisia ihmisiä.

Vierailija
22/35 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti. Mutta jos nainen olisi vannoutunut romanttisten komedioiden (tyyliin Hugh Grant) fani niin voisi olla että arvomaailmamme olisi liian kaukana toisistamme.

Vierailija
24/35 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kauhuviihteestä joten tuskinpa.

Vierailija
25/35 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisin, kun itsekin kauhusta tykkään. Kauhuleffoja voitaisiin toljottaa sitten kaksistaan 👻

Vierailija
26/35 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska itsekin tykkään kauhuelokuvista ja kauhupeleistä. Kauhukirjojakin tulee joskus luettua, esim. Lovecraftin novelleja on tullu luettua viime vuosina paljonkin.

Vierailija
27/35 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt seurusteluun vaikuttaa? Onko ihmiset noin pikkumaisia ja miettii jotain tollasia? Ei sitä ite tarvi kattoo... buah. 

Vierailija
28/35 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

En. Pelkään kauhuelokuvia. Ne ahdistaa ja niistä tulee painajaisii.

Aikuiseksi kasvaminen ei taida olla vaihtoehto? Kun noin pelottaa.

Vierailija
29/35 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
30/35 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu tai avioliitto ei ole (pelkästään) samojen ohjelmien katsomista televisiosta. Suhde voi olla tosi hyvä tai tosi huono täysin riippumatta kumppaneiden viihdemieltymyksistä.

Kumppanini tykkää jostain käsittämättömästä syystä bollywood-elokuvista. Myös gangsteri- ja sotaelokuvat maistuvat hänelle. Minä en noista välitä pätkääkään. Eikä minun tarvitsekaan. En minäkään vaadi häntä katsomaan kanssani psykotrillereitä tai scifiä, joista minä taas pidän.

On meillä semmoisiakin genrejä, joista molemmat pidämme. Niitä katsotaan toisinaan yhdessä. Aika paljon luemme myös kirjoja. Joskus tykkäämme samoista kirjoista, joskus emme.

Keskustelemme paljon mieltymyksistämme. Ja vaikka emme pidä samoista genreistä, kerron hänelle välillä, mitä lukemassani kirjassa tapahtui, tai hän saattaa kertoa minulle jonkin gansterin elämäntarinan.

Tää kuulostaa nyt tosi kliseiseltä, mutta minusta on paljon kivempi kuunnella kumppanini juttuja, kuin katsoa mitään elokuvaa. Rakastan häntä niin paljon, etten ole vielä saanut tarpeeksi hänen puheistaan. (Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta. Ehkä kymmenen vuoden päästä meillä on eri meininki. Raportoin sitten taas.)

Vierailija
31/35 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska kaikilla oma makunsa, mistä tykkää.  Ja itsekin kyllä tykkään joskus katsoa jotain kauhuelokuvia, eli voitaisiin kumppanin kanssa yhdessä jotain kauhua.

Vierailija
32/35 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin seurustella naisen kanssa, joka tykkää ihan minkälaisista leffoista vaan. Itse olen kauhuleffojen suurkuluttaja.

M28

Vierailija
33/35 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ehkä eri asia olisi silloin jos mies olisi sellainen, että katsoo ensi jotain kauhuelokuvaa, tai pelaa jotain kauhupeliä, ja on sen jälkeen jonkin aikaa sellainen, että säikkyy liikaa kaikkia ääniä ja vastaavaa ja ei halua esim. olla yksin kotona yöllä.. Sellainen ihminen ehkä kävisi pitkällä tähtäimellä rasittavaksi.  Tosin uskoisin, että suurin osa kauhusta pitävistä ihmisistä ei ole sellaisia, :D

Vierailija
34/35 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Olen sitä mieltä että negatiivisia tunteita kuten vihaa ja pelkoa ei pidä ruokkia, eikä tuskan ja väkivallan kuulu olla viihdettä. Leffa silloin tällöin on ok mutta jos tyyppi tuijottaisi kaiket illat jotain kauhua niin se olisi heippa.

Vierailija
35/35 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti. Eihän se kerro ihmisestä juuri mitään. Ihmiset ovat luonnostaan uteliaita ja siksi tuollaisetkin elokuvat voi kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän