Voisitko seurustella miehen/naisen kanssa, joka tykkää kauhuviihteestä?
Esim. kauhuelokuvista, kauhupeleistä ja kauhukrijallisuudesta?
Kommentit (35)
Voisin, koska itsekin tykkään kauhusta.
Nainen 32v
En, niistä tulee epämukava fiilis.
Todellakin voisin koska rakastan itsekin kauhua
Ei voi seukata. Silloin on eri arvomaailma.
En. Katoin 14-vuotiaana yksin mökillä Hohdon ja pelkäsin sen jälkeen muovipussejaki
En, se olisi aivan kauheaa HOHOHOHOH
Voisin. En voisi sellaisen kanssa seurustella joka katsoo siirappisia rakkauselokuvia.
Olen seurustellut sellaisen kanssa 25 vuotta. Itse en tykkää, mutta eipä se ole ollut ongelma. Ei mieskään tykkää käsitöistä joita minä taas rakastan. Tai historiallisista romaaneista. En ymmärrä miten tuo estäisi seurustelun.
Voisin. Pidän itsekin kauhusta, eniten kirjojen muodossa. N51
En. Pelkään kauhuelokuvia. Ne ahdistaa ja niistä tulee painajaisii.
En. Olisi liian erilainen ihminen. Pelottavien ja/tai kuvottavien asioiden katselu ei ole käsitykseni viihteestä.
Toki, se on meillä yhteinen harrastus.
Voisin. Seurustelukumppanilta voisi saada myös uusia kauhuelokuva-suosituksia.
Tottahan toki! Itsekin pidän. Varsinkin kauhupelit on rakkaus.
Voisin, kunhan ei itse tarvitse katsoa tai lukea. Olen niin herkkis että menisin varmaan ihan sekaisin jos altistuisin kauhulle koko ajan.
Menee ehkä ohi ketjun aiheen, mutta muistan vuoden 2017 alussa, kun Resident Evil 7 julkaistiin, niin muutama päivä pelin julkaisun jälkeen joku teki tänne aloituksen, jossa kertoi pelaneensa kyseista peliä kaverinsa luona, ja oli kertomansa mukaan pelännyt pelissä niin paljon, että oli laskenut alleen sohvalla istuessaan.Kyseisen ketjun aloittaja oli kertomansa mukaan pohtinut sen jälkeen kehtaako kaveerata enään sellaisen ihmisen kanssa, joka tykkää kauhusta. Voi toki olla, että kyseinen aloitus oli pelkkä huumorilla tehty provo, mutta kasvoi muistaakseni 8-9 sivun pituiseksi, ja oli harvinaisen asiallista ja hauskaa luettavaa.
Ja kyllä, itse tykkään myös kauhusta, ja yksi ihannemieheni piirre on sen että myös hän pitää kauhusta.
Tietysti. Miksi en?