Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkauksen jälkeen yksin kotona

Vierailija
29.04.2021 |

Olen menossa vatsan alueen leikkaukseen. Jos kaikki menee hyvin, olen sairaalassa yhden yön ja sitten toipuminen jatkuu kotona. Ruokaa pitää tehdä valmiiksi pakkaseen mutta mitä muuta kaikkea olisi hyvä ottaa huomioon ja tehdä valmiiksi. Ystävä pyysi vapaapäivän töistä ja hakee minut sairaalasta ja on seurana kotiutumispäivän. Sen jälkeen olen aika pitkälti yksin kaksi kissaa seuranani. En ole aiemmin ollut leikkauksessa niin ei ole mitään käsitystä mitä voi ja jaksaa tehdä ja miten kipeä sitä on. Miten siis kannattaa valmistautua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa kuin ap. Ensi viikolla vatsan seudun leikkaus tähystyksellä, mutta kyseessä sterilisaatio.

Asun 5 minuutin kävelymatkan päässä sairaalalta. Kaverit kiireisiä töiden takia, joten yksin joudun olemaan.

Onko kokemuksia yksin olosta sterilisaation jälkeen?

Mulla työkaveri teki ton, oli viikon kotona. Pari päivää varo raskaimpia töitä.

Vierailija
22/23 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessakoroke ja suihkuistuin lainaan

Hyvä neuvo joskus, mutta ei tarpeen tässä tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisas on hyvä olla. Mulla poistettiin kohtu kesällä 2014 avoleikkaksella. Lämmin kesä mikä aiheuttikin sitten että haava alkoi mätimään. Antibiotikka aiheuttikin sitten ongelmia virtsaamisen kanssa.

Nyt jälkikäteen olis ollut hyvä jos olis ollut enemmän valmiita ruokia pakasteessa joita lämmittää.

Ei ollut apulaisia ympärillä. Mutta sisulla mentiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä