Pitääkö/kannattaako neitsyen käydä papakokeessa?
Eli seksi elämää ei ole koskaan ollut, kutsu tutkimuksiin tuli, mutta onko minun mitään järkeä käydä siellä?
Kommentit (30)
Ei, ellei muussa suvussa ole gynekologisia syöpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ap
Mä kävin, kun 25-vuotiaana sain ensimmäistä kertaa kutsun seulontoihin. Mitäänhän sieltä ei onneksi löytynyt, mutta eipä siitä mitään haittaakaan ollut käydä maksuttomassa seulonnassa ihan varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ap
Sitten on ihan äärettömän epätodennäköistä että olisi mitään solumuutoksia, koska et ole voinut saada HPV:takaan, joka niitä lähinnä aiheuttaa.
Mulle gyne suositteli käymistä vaikka olin neitsyt, koska ikää oli niin paljon.
Jos ei ole mitään oireita alapäässä niin ei ole mikän pakko. Mutta jos on ihan kutsuttu niin menisin, ei siinä häviä mitään.
Ei kai sinun tapauksessa hätää ole.
Miten se tutkimus tehdään? Voiko tutkimus aiheuttaa, että neitsytkalvo rikkoontuu?
Vierailija kirjoitti:
Miten se tutkimus tehdään? Voiko tutkimus aiheuttaa, että neitsytkalvo rikkoontuu?
Tottakai se rikkoutuu koska näytehän otetaan kohdun suulta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se sitten, jos ei mitään ennen mennyt sisään?
Sanooko ne jotain jos on vanha ja neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin siitä kannattaa mainita kokeen ottajalle, nin osaa sitten käyttää pienempiä välineitä.
Ei tarvitse varmaan. Kunnan papa aiheuttaa kipua, sinne tuli viiltävä muovilevitin, josta tulee haava. Ihmisten kannattaisi mennä yksityiselle. Ellei siellä ole sama muovivempain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko ne jotain jos on vanha ja neitsyt?No ainakin siitä kannattaa mainita kokeen ottajalle, nin osaa sitten käyttää pienempiä välineitä.
Saako korvausta jos kalvo menee rikki? Tai jonkinlaisen todistuksen neitsyydestä, jos haluaa pysyä neitseenä hääyöhön asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi sattua, vaikka olisi mennyt sisäänkin jotain ennen. Itse olen synnyttänyt kolme kertaa ja papa sattuu silti vähän. Ehdottomasti kannattaa kertoa, että olet neitsyt niin kokeen ottaja osaa sen huomioida. Sanoo siitä korkeintaan "aivan, käytän sitten pienempiä välineitä". Ei muuten liikuta, oletko neitsyt vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ap
Sitten on ihan äärettömän epätodennäköistä että olisi mitään solumuutoksia, koska et ole voinut saada HPV:takaan, joka niitä lähinnä aiheuttaa.
Tämä.
Tarttuuko HPV muuten kuin penis-yhdynnässä? Jos siis vaikka didolla puuhailee, onko mahdollista saada HPV.
Vierailija kirjoitti:
Tarttuuko HPV muuten kuin penis-yhdynnässä? Jos siis vaikka didolla puuhailee, onko mahdollista saada HPV.
Tarttuu vain penisyhdynnässä.
Neitsyen ei pidä mennä papakokeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle gyne suositteli käymistä vaikka olin neitsyt, koska ikää oli niin paljon.
Yksityisgynesi vain haluaa kiskoa sinulta rahat.
Neitsyen on turhaa ja haitallista käydä papassa.
Ikää on..?