Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan ihmetytä porukan kireys. Monta päivää on ollut hyvä henki, mutta silti on jännitetty häätöjä. Eilen oli painostavan tukala sää eivätkä päässeet ulos kunnolla. Olivat nälkäisiä ja saivat syödä ainoastaan banaaneja eri muodoissa. Itselläni ei tarvitse kuin ukkosen, niin minulle iskee jäätävä migreeni ja päivä on täyttä painajaista.
Ei se kireys ihmetytäkään. Se, että joku kommentoi täysin nähdyn vastaisesti kireimmäksi asukasta joka selvisi parhaiten, oli rauhallisin, onnistui kaikessa ja sai vielä muitakin kannustettua tsempattua. Se pikkuisen ihnetyttää.
Ai miten niin ei ihmetytä? Onhan tässä vaikka miten paljon kommentteja, miten Valalla alkaa pää seota ja Ninakin oli ihan pois tolaltaan. Kyllä se minun nähdäkseni tässä nyt aika moni on sitä mieltä, että tuo on jotenkin epänormaalia.
Ja ketä mahdat tarkoittaa tuossa, että selvisi parhaiten, oli rauhallisin ja tsemppasi muita. Jos Ninaa ja Valaa on tässä sanottu kireimmiksi, oliko Saralla, Petralla ja Markulla sitten jotenkin huomattavia epäonnistumisia ja kilahduksia? Vai keitä nämä nyt tuolla ovat rauhoittaneet ja tsempanneet?
Nina oli porukan rauhallisin eikä missään vaiheessa poissa tolaltaan. Joku perusteli sen hermostumista naaman nykimisellä kokatessa ja silmien valumisella sipulia kuorittaessa. Kyllä siellä on naamat nykineet ja kädet tärisseet monella monesta syystä.
Kyllä siellä erilainen tunnelma oli Alun hermoilun takia, mutta Nina tsemppasi muita. Markku ja Sara juttelivat pitkät ajat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan ihmetytä porukan kireys. Monta päivää on ollut hyvä henki, mutta silti on jännitetty häätöjä. Eilen oli painostavan tukala sää eivätkä päässeet ulos kunnolla. Olivat nälkäisiä ja saivat syödä ainoastaan banaaneja eri muodoissa. Itselläni ei tarvitse kuin ukkosen, niin minulle iskee jäätävä migreeni ja päivä on täyttä painajaista.
Ei se kireys ihmetytäkään. Se, että joku kommentoi täysin nähdyn vastaisesti kireimmäksi asukasta joka selvisi parhaiten, oli rauhallisin, onnistui kaikessa ja sai vielä muitakin kannustettua tsempattua. Se pikkuisen ihnetyttää.
Ai miten niin ei ihmetytä? Onhan tässä vaikka miten paljon kommentteja, miten Valalla alkaa pää seota ja Ninakin oli ihan pois tolaltaan. Kyllä se minun nähdäkseni tässä nyt aika moni on sitä mieltä, että tuo on jotenkin epänormaalia.
Ja ketä mahdat tarkoittaa tuossa, että selvisi parhaiten, oli rauhallisin ja tsemppasi muita. Jos Ninaa ja Valaa on tässä sanottu kireimmiksi, oliko Saralla, Petralla ja Markulla sitten jotenkin huomattavia epäonnistumisia ja kilahduksia? Vai keitä nämä nyt tuolla ovat rauhoittaneet ja tsempanneet?
Nina oli porukan rauhallisin eikä missään vaiheessa poissa tolaltaan. Joku perusteli sen hermostumista naaman nykimisellä kokatessa ja silmien valumisella sipulia kuorittaessa. Kyllä siellä on naamat nykineet ja kädet tärisseet monella monesta syystä.
Kyllä siellä erilainen tunnelma oli Alun hermoilun takia, mutta Nina tsemppasi muita. Markku ja Sara juttelivat pitkät ajat keskenään.
Niin? Eli missä vaiheessa ja millä tavalla Nina joutui tsemppaamaan Markkua, Saraa ja Petraa, kun minun nähdäkseni nämä pitivät itseään ihan hyvin kasassa ja Aleksiahan tässä eniten on kireydestä syytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Nina selvisi kyllä eilisestä hyvin. Mutta kyllä hänelläkin oli pinna vähän kireällä ja väsymys päällä. Olis halunnut riisua puvun ym. Siinä kohtaa ku Valalla alko keittään, nii Nina tsemppas lisää.
Nina on varmasti tottunut pärjäämään ja vaikka olis kuuma ja ahdistava olo, nii ei se Ninan elämää kauheasti horjuta. On selvinnyt hiukkasen pahemmastaki paikoista. Varmasti tottunut siihen etttä vaikka kuinka ottas päähän, nii ei voi antaa sen vaikuttaa vaan silloin täytyy vaan puskea eteenpäin. Ei se silti poista sitä, että banaanit voi ollaa päähän ja puku ahdistaa. Ja se on ihan todella ok.
Ei siitä asusta varmaan kukaan nauttinut, mutta kyllähän Aleksi flippasi täysin. Kun kutsuttiin pk-huoneeseen Markku ja Sara oli pikkuisen jopa säikähtäneitä. Silloin Nina alkoi puhua heille kuinka tämä bananijuttu ja jatkuva kauppasääntöjen muuttelu on vain BB:n psyykkausta heille ja kuinka tämä nyt kestetää ja yhdessä selvitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanan videon Pinkun äiti tehnyt. Käykää katsomassa youtubesta.
mikä video
"Pinja, tule jo takaisin". Kanava on Jaana Sanaksenaho.
Sinä addiktoitunut pääkirjoittaja, miten jatkat elämääsi bb jälkeen? Oletko ajatellut käyttää aikasi hyödyllisemmin?
Ninalla tärisi kädet kun puhuivat mitä haluavat keittiöstä. Näkikö kukaan???
Jäljellä olevien asukkaiden plussat ja miinukset PELKÄSTÄÄN talossa olon perusteella, unohtaen asukkaiden menneet ja maineet sun muut?
Mun lista:
Petra
Innottoman ja vetelän oloinen monessa asiassa, osallistuu sitten kuitenkin. Heittää väliin vitsejä, jotka joskus toimii ja joskus ei. Jotenkin näytellyn ja keksimällä keksityn oloisia "hauskuuksia" välillä. Ei ole erityisen kiinnostunut muista eikä muista aiheista kuin urheilusta. Tuijottaa asukkaita tyhjällä katseella kun ei puhuta urheilusta, näyttäen siltä ettei ymmärrä mitään, se on vähän häiritsevää.
Aleksi
Kävelevä mainostaulu, myy ja mainostaa frendejään joka käänteessä, mikä on ärsyttävää ja noloa. Itsekehu, voitontahto ja kaikinpuolin kieron oloinen ihminen. Ei kestä epäonnistumista, mikä näkyi eilenkin isosti kun tehtävänä oli keittiöhommia, mitä hän ei osaa ja lopulta vittuuntui täysin. Keksii yleensäkin selityksen jokaiselle häviölleen, välttelee kaikkea missä ei varmasti onnistu. Puheenaiheet mielenkiinnottomia.
Sara
Tulee kaikkien kanssa hyvin juttuun, on huumorintajuinen ja rento asukas. Laulaminen ärsyttävää. Hauskaa läppää heittää välillä ja on muutenkin sujuvasanainen. Ei loista monissa tehtävissä, mutta pärjää ja osallistuu.
Markku
Ottaa kaikki huomioon, kohtelee tasapuolisesti kaikkia, jaksaa vaikka näkee että hermo on kireällä. Hauskat jutut, ystävällisyys ja tilannetaju. Hyvä tiimipelaaja. Jatkuvasti nälkäinen ja ruokaan kiintynyt.
Nina
Yrittää parhaansa kaikessa, vaikkei loistaisikaan esim. urheilullisissa tehtävissä. Puhuu vähän liikaa eikä osaa himmailla sen suhteen, vaikka tietää sen itsekin. Viihdyttävä kaikella hössötyksellään ja yksinkertaisuudellaan.
Mieluiten olisin samassa seurassa Markun tai Saran kanssa, myös Petra menettelisi.
Ulkonäöllisesti pidän Saraa kauneimpana, meikki ei häntä paljoa muuta vaan on ilman sitäkin kaunis. Petrassa on jotain mistä en ulkonäöllisesti pidä yhtään, samoin Valassa. Markku on komein ja Nina on myös kaunis nainen etenkin kasvojenpiirteet.
Mitä se Aleksi sitten teki, kun hänen flippaamisestaan tässä nyt niin kohistaan? Minä näin vain, että hän makasi sohvalla ja kävi ulkona puuskuttamassa. Korottiko ääntään, paiskoiko tavaroita, oliko muille ilkeä?
Kiva kun loppuu niin jää aikaa nyt enemmän ulkoilla ja tehdä rästityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eli missä vaiheessa ja millä tavalla Nina joutui tsemppaamaan Markkua, Saraa ja Petraa, kun minun nähdäkseni nämä pitivät itseään ihan hyvin kasassa ja Aleksiahan tässä eniten on kireydestä syytetty.
Aleksi oli aivan hermona. Sara eniten jutteli Ninan kanssa keittiössä pitkän kokkailun aikana, mutta kun Aleksi käskettiin päiväkirjahuoneeseen, Nina meni juttelemaan Markulle ja Saralle, jolloin Markku sanoi että on aivan kypsä tilanteeseen ja täynnä BB-taloa. Nina jutteli kuinka oli jo arvattavissa, että heitä aletaan koetella ja nämä pienet jujut nyt vaan on sitä ja nämä kyllä kestetään ja kuinka vähän on enää jäljellä jne ja Sarakin siitä sitten innostui niin että sanoi seisovansa vaikka päällään loppuajan. Kyllä se apea tunnelma lopulta aika nopeasti meni ohi.
Tee analyysi myös itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä addiktoitunut pääkirjoittaja, miten jatkat elämääsi bb jälkeen? Oletko ajatellut käyttää aikasi hyödyllisemmin?
Mikä pääkirjoittaja? Minä ainakin jatkan samalla tavalla kuin tähänkin asti. Käyn töissä ja vapaa-ajallani sitten hengaan vauvapalstalla.
Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Sitö on vaan niin vaikea ymmärtää täältä ruudun toiselta puolelta. Siinä on niin monta palasta, mitkä vaikuttavat olotilaan. Ja niinku joku asukkaista eilen pohtikin, nii pikkuhiljaa alkaa kroppa himmaileen ku tietää että loppu lähestyy. Tuolla on kuitenki sosiaalisesti kokoajan paineen alla, ja vaikka pääsääntöisesti fiilis olis hyvä, nii kyllä se sisäisesti kuormittaa.
Niillä jotka putoavat yllättäen kesken kauden, väsymys tulee vasta kotona, mutta tällä loppujengillä se sosiaalinen paine ja kuormitus alkaa purkautua. Ihan täysin normaali reaktio.[/quotePaljonhn asukkaat eilenkeskustelivatkin siitä kuinka mahdotonta tuota kokemusta on ennalta arvata tai ymmärtää ilman että on kokenut sen. Jokainen kuitenki jonkin verran katsonut aiempia kausia, mutta eivät olleet osanneet yhtään odottaa millaista tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ohjelmia Nina on katsonut? :D Itse en ole nähnyt yhtäkään luonto-ohjelmaa, jossa soitetaan jytäheviä. Ninan sanoin "kurapaskaa"..:D
Emminäkään, mitähän kanavia sillä oikein on.
Hevarina kiinnostaisi.
Radiosta se puhui eikä tv-kanavista kuten edellä oli. Sanoi että ärsyttää tilanteessa kun vaikka kesäyönä ajaa autolla ja kanavalta paukahtaa yhtäkkiä heviä niin että kurkiauratkin tipahtaa taivaalta. Kuuntelisi mieluummin jotain tilanteeseen sopivampaa. Ja kertoi myös että poikansa on kova hevari ja opettanut hänelle paljon hevistä. Eli kaiken kaikkiaan ei kritisoinut heviä, ei hevareita, ei radiokanavia vaan hevin sopimattomuutta jokaiseen tilanteeseen ja sitä, että sitä tulee joka kanavalta yllättäenkin.
Ja veikkei tuliskaan niin eipä ole paha liioittelu vaan ihan hauska juttu oli, kaikki asukkaat räjähti nauramaan kun kertoi niin mainiosti.
Radiota en kuuntele ja jos tulee telkasta oli sitten heviä tai jotain muuta mistä en pidä vaihdan kanavaa. Oonkin jo vanha korppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ohjelmia Nina on katsonut? :D Itse en ole nähnyt yhtäkään luonto-ohjelmaa, jossa soitetaan jytäheviä. Ninan sanoin "kurapaskaa"..:D
Emminäkään, mitähän kanavia sillä oikein on.
Hevarina kiinnostaisi.
Radiosta se puhui eikä tv-kanavista kuten edellä oli. Sanoi että ärsyttää tilanteessa kun vaikka kesäyönä ajaa autolla ja kanavalta paukahtaa yhtäkkiä heviä niin että kurkiauratkin tipahtaa taivaalta. Kuuntelisi mieluummin jotain tilanteeseen sopivampaa. Ja kertoi myös että poikansa on kova hevari ja opettanut hänelle paljon hevistä. Eli kaiken kaikkiaan ei kritisoinut heviä, ei hevareita, ei radiokanavia vaan hevin sopimattomuutta jokaiseen tilanteeseen ja sitä, että sitä tulee joka kanavalta yllättäenkin.
Ja veikkei tuliskaan niin eipä ole paha liioittelu vaan ihan hauska juttu oli, kaikki asukkaat räjähti nauramaan kun kertoi niin mainiosti.
Juu, oli kiva kun saivat kunnon naurut sen kireän päivän päälle, rentoutti tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä varmaan Saaran miljonäärisuku äänestä voittoon ei ...!
Arvaan että noilla miljoonilla otetaan lisää rahaa likalle. Nehän voi äänestää vaikka kuinka paljon. Eiköhän voitto olekin jo petattu alukinperin nostamaan Saaraa uudelleen nousuun? Pääsi jo synnttärilahjaksikin taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi oli aivan hermona. Sara eniten jutteli Ninan kanssa keittiössä pitkän kokkailun aikana, mutta kun Aleksi käskettiin päiväkirjahuoneeseen, Nina meni juttelemaan Markulle ja Saralle, jolloin Markku sanoi että on aivan kypsä tilanteeseen ja täynnä BB-taloa. Nina jutteli kuinka oli jo arvattavissa, että heitä aletaan koetella ja nämä pienet jujut nyt vaan on sitä ja nämä kyllä kestetään ja kuinka vähän on enää jäljellä jne ja Sarakin siitä sitten innostui niin että sanoi seisovansa vaikka päällään loppuajan. Kyllä se apea tunnelma lopulta aika nopeasti meni ohi.
Okei. Yhtäkkiä vain ajattelisi, että Markus ja Sara eivät olisi sen kummemmin rauhoittelua kaivanneet. Tuo jutustelukin kuulostaa ihan normaalilta Ninalta eikä miltään erityiseltä porukan liidaamiselta. Valavuori on sitten rauhoittunut omilla keinoillaan. Ei sillä, ettei Nina toimisi hyvin. Ihmettelen vain, mistä tuli väite, että hän oli porukan rauhallisin ja piti koko muun porukan kasassa tsempeillään. Siellähän tuo hikoili samalla tavalla kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pääkirjoittaja? Minä ainakin jatkan samalla tavalla kuin tähänkin asti. Käyn töissä ja vapaa-ajallani sitten hengaan vauvapalstalla.
Entä sinä?
Ei tuosta kannata piitata, kunhan soittaa suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee analyysi myös itsestäsi.
Eiköhän analysoida vain bb:ta ja sen asukkaita täällä kuitenkin, analysoikaa itseänne muualla
Minun mielestä Nina selvisi kyllä eilisestä hyvin. Mutta kyllä hänelläkin oli pinna vähän kireällä ja väsymys päällä. Olis halunnut riisua puvun ym. Siinä kohtaa ku Valalla alko keittään, nii Nina tsemppas lisää.
Nina on varmasti tottunut pärjäämään ja vaikka olis kuuma ja ahdistava olo, nii ei se Ninan elämää kauheasti horjuta. On selvinnyt hiukkasen pahemmastaki paikoista. Varmasti tottunut siihen etttä vaikka kuinka ottas päähän, nii ei voi antaa sen vaikuttaa vaan silloin täytyy vaan puskea eteenpäin. Ei se silti poista sitä, että banaanit voi ollaa päähän ja puku ahdistaa. Ja se on ihan todella ok.