Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Nina sanoo stadilaisittain "minaa", ei junttimaisesti "minsaa".
Kakku on uunissa 20 minaa.
Muutenki vääntää kokoajan jotain slangia tai nuorison sanoja, mutta sitten ollaan taas niin vanhusta ja vaivaista, ai ai, voi voi, anteeksi, tuota noin, olen pahoillani, sniiif sniif.
Koittaisi jo päättää..Nyt alkaa jo naurattaa ihan tosissaan tuo haukkumisvimma, Nina ei todellakaan puhu nuorisosanoin, ennemminkin vanhahtavasti. Stadin slangi toki sopii vanhan stadin gimman suuhun.
Juu, tarkotinkin että käyttää välillä myös nykyteinien sanoja, kyllä minä tiedän, olen teinin äiti kuten ninakin. Siksi huvittaakin toi rooli, missä eukko leikkii 1800-luvulla syntynyttä.
Menee vähän ristiin ilosesti hänen roolit. Ja sitten huutaaTURPA KIINNI kun menee hermot, kunnei pysy lestissään.Juu on kamalaa kun ei käyttäydy kuten sinä haluaisit. Kaikesta sitä voi toista ihmistä haukkuakin :D
Ei suinkaan, minua häiritsee se, että esittää hienompaa ja vanhempaa ihmistä kuin on, ja sitten kuitenkin suoltaa väliin kirosanoja ja ties mitä turpa kiitä kuin katunainen. On se huvittavan ristiriitaista. Punaista mattoa pitäisi varmaan eteen levittää, ettei saa turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aleksin negatiivisuus on aika raskasta.
Ihan järkyttävän raskas käytös, en tykkää jatkuvasta muille tiuskimisesta
Vierailija kirjoitti:
Mikä tolla Aleksilla on?
Hikipanta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tolla Aleksilla on?
Isoveli unohtanut antaa lääkkeet? :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku Mikkosella oli tehdä Pinjasta ja Ronista "minun rakkaita lapsia" talossa?
Pinja on 18-vuotias ja vaikuttaa siltä, että pärjää hyvin ilman äitiä.
Roni on kohta 30-vuotias mies. Toki jostain syystä sujahti helposti Ninan pojaksi.
Aiemmin Nina oli kertonut, että pahassa tilanteessa oli suunnitellut, miten tappaa omat lapsensa.
Ei ole tajunnut omia rajojaan. Eikä näköjään tajua vielkään.
Varmaankin samasta syystä kuin Ronilla ja Pinjallakin oli hinku tehdä Ninasta äitinsä. Roni ainakin sanoi näin haastattelussa, että Nina oli sellainen äitihahmo.
Ohjelman luonteeseen kuuluu ryhmädynamiikan muotoutuminen, mikä taas edellyttää ryhmään erilaisia rooleja. Aika usein bb-talossa on nähty äiti- tai isähahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tässä ketjussa puhuttaisiin, jos Nina olisi pudonnut eilen? :D
Kukaan ei ole korvaamaton, sanotaan.
Ei näköjään muutamille ole mahdollista enää puhua muusta kuin Ninasta.
Tuo yksi vauhkosi ninan rohkeudesta ja upeudesta jo iltapäivällä (näemmä joku 40-50 sivua sitten, huh, huh!) ja yhä vaan sama laulu jatkuu kuinka kyllä oli niin mahtavaa että nina jakoi nuo perheen surmaamissuunnitelmansa..
Se ei väsy ikinä tuohon yksinpuheluunsa joka on näemmä ihan tasan samanlaista kuin idolillaankin. Se aikoo vaikka väkisin jyrätä tuon oman mielipiteensä viralliseksi totuudeksi.
Tuo on enää pelkkää spämmäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Vala lääkäriä tarvitsis??
Ummetus?
Jokainen siellä on vuorollaan valitellut aineenvaihdunnan hidastumista, etenkin Vala ja Markku "silittelevät" jatkuvasti vatsojaan, eli taitaa olla pojilla pakit jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen myös huolehtiva äiti vielä aikuisillekin lapsilleni. Toisille vaan on luontaista olla äiti ja huolehtia muulloinkin kun vaan kotona. Kerran äiti, aina äiti. Hyvä että joku huolehtii jostain.
Minä taas olen huolehtinut siitä, että lapseni saavat tasapainoisen, rakastavan ja heitä tukevan ympäristön missä kasvaa.
Silloin on helppo muuttaa omilleen. Kuten olikin.
Ripustautuva äiti ei ole rakkautta. Päin vastoin.
Eihän tota Ninaa ainakaan ripustautuvaksi voi syyttää, itsekseenhän se huitelee menee milloin missäkin ihan kuten kaikki muutkin noin isojen lasten vanhemmat.
Kaikenmaailman formateissa viikkokausia ja luentomatkoilla ja ystävättäriensä kanssa reissasi ennen koronaa.
Aina kun tukka lähtee vedetään liivi selkään😄
Ja ostetaan harlikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleeko vala takaisin , on niin rikki
Ei hyvältä näytä
Onhan se jo tullut takaisin, tuolla sohvalla makaa.
Ei kai siitä näkisi ettei mene hyvin ellei näkisi miestä. Taitaa pääkoppa alkaa prakailee
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tukka lähtee vedetään liivi selkään😄
Ja ostetaan harlikka!
ja kasvatetaan parta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Nina sanoo stadilaisittain "minaa", ei junttimaisesti "minsaa".
Kakku on uunissa 20 minaa.
Muutenki vääntää kokoajan jotain slangia tai nuorison sanoja, mutta sitten ollaan taas niin vanhusta ja vaivaista, ai ai, voi voi, anteeksi, tuota noin, olen pahoillani, sniiif sniif.
Koittaisi jo päättää..Nyt alkaa jo naurattaa ihan tosissaan tuo haukkumisvimma, Nina ei todellakaan puhu nuorisosanoin, ennemminkin vanhahtavasti. Stadin slangi toki sopii vanhan stadin gimman suuhun.
Juu, tarkotinkin että käyttää välillä myös nykyteinien sanoja, kyllä minä tiedän, olen teinin äiti kuten ninakin. Siksi huvittaakin toi rooli, missä eukko leikkii 1800-luvulla syntynyttä.
Menee vähän ristiin ilosesti hänen roolit. Ja sitten huutaaTURPA KIINNI kun menee hermot, kunnei pysy lestissään.Juu on kamalaa kun ei käyttäydy kuten sinä haluaisit. Kaikesta sitä voi toista ihmistä haukkuakin :D
Ei suinkaan, minua häiritsee se, että esittää hienompaa ja vanhempaa ihmistä kuin on, ja sitten kuitenkin suoltaa väliin kirosanoja ja ties mitä turpa kiitä kuin katunainen. On se huvittavan ristiriitaista. Punaista mattoa pitäisi varmaan eteen levittää, ettei saa turpaan.
Mistä ihmeestä sinä revit näitä valheitasi? Milloin Nina on aikonut lyödä ketään turpaan, ellei levitetä punaista mattoa? Puhummeko siitä samasta ihmisestä, jota Sanna moitti liiasta anteeksipyytelemisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurannut 24/7 muutamaan tuntiin ja nyt Vala yksin mököttää sohvalla. Mitä tapahtunu?
Ei mitään sen kummempaa kuin muillekaan. Kaikkihan tuolla huilailevat. Jos sinulla on 24/7, miksi et vain kelaa taaksepäin?
En kyllä viittä tuntia jaksa kelata taaksepäin ja alkaa etsimään kohtaa jossa Aleksilla keittää yli. Kunhan kysyin, sori 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen myös huolehtiva äiti vielä aikuisillekin lapsilleni. Toisille vaan on luontaista olla äiti ja huolehtia muulloinkin kun vaan kotona. Kerran äiti, aina äiti. Hyvä että joku huolehtii jostain.
Minä taas olen huolehtinut siitä, että lapseni saavat tasapainoisen, rakastavan ja heitä tukevan ympäristön missä kasvaa.
Jaarin jaarin... Keskitytäänkö nyt sitten taas otsikon aiheeseen eli bb-taloon. Ketään ei kiinnosta tässä ketjussa teidän perheenne tai henkilökohtaiset helvettinne vaan ohjelma nimeltä bb.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Vala lääkäriä tarvitsis??
Pää näyttää hajoilevan, on huutanut aika herkästi muille, huutanut yksin, kävi melkein kiinni apinanäyttelijöihin ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Omat lapseni elivät sellaisen lapsuuden, että tasapainoisina nuorina aikuisina muuttivat omiin asuntoihinsa.
Hyvät ja läheiset kahden aikuisen välit on olleet siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nina romahtaa pian ellei pääse banaanipuvusta eroon.
Ninahan tuolla on kaikista energisin ja ahkerin. Kaikkea muuta kuin romahtamassa.
Se vetää lopun samalla apinanraivolla millä tuo lapsuusystäväkin tällä palstalla. Tuo nina-fanin meno alkaa olla jo maanista.
Siksi nina lähteekin huomenna. Ei petä mummuillakaan pumppu tuohon vauhkoamiseen vaihtareissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nina romahtaa pian ellei pääse banaanipuvusta eroon.
Ninahan tuolla on kaikista energisin ja ahkerin. Kaikkea muuta kuin romahtamassa.
Kertokaa tämä ninalle, gramofonilla. Se kun on ulissut nyt 2 viikkoa ihan muuta virttä.
Ninalla on hyvä kunto ja energiaa, mutta hakee sääliä sillä että väittää olevansa jotenkin raihnainen vanhus ja melkeinpä invalidi, mitä ei ole.
Amen!