Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Täh? Miten Sara nousi yhtäkkiä?
Cmon nyt NINALLE ääniä! RONI ja PINJA lentää tänään ulos.
Roni lupaa tiskata Markun jälkeen. Oisit luihu kuule tiskannu ajallaan. Tänään saat mennä ihan omaan himaas tiskaileen.
Mulla on ikävä Jannea! En enää jaksa seurata koko BB:tä...
Vierailija kirjoitti:
Roni menee päätyyn asti. Nelosen oma poika ❤️
Omilla avuilla ei mitään asiaa. Kuten ei Sarallakaan.
Onko tänään pyöritetty onnenkantamoista? Tuleekohan se nyt suoran lähetyksen aikana?
Viskataan Roni ja Pinja ulos tänään!! #gangnina
Onko noille jo kerrottu, että 2 tippuu?
RONI ja PINJA moikka! Ei tuu ikävä!!! PS. Roni ahneella on paskanen loppu, veit Sampo Marjamaan duunit Hauskoissa kotivideoissa!!!!!
Ja nyt älkää äänestäkö, niin, että inhokit putoaa vaan niin, että suosikit jää!
Siis tämä, tippui minimiin koko ohjelman seuraaminen siinä kohtaa kun Porkka lähti. Ehdottomasti talon hauskin ja tuotti ison osan sisällöstä.
Onko kukaan muu huomannut miten Roni ja Sara hakeutuu usein toistensa lähelle? Ihan tällä viikolla tapahtunut tollasta lähentymistä, onkohan ihastusta ilmassa.
Mitä hemmettiä te äänestätte PEtraa??
Roni on kyllä tosi puiseva ja harmaa persoona. En tiedä mikä siinä tökkii. Joku teennäisyys ja laskelmoivuus..? Tiedostaa liikaa kameroiden läsnäolon? Olen yrittänyt antaa Ronille tilaisuuden 24/7:ssa monta kertaa häntä kuunnellen, mutta vitseistä huokuu yliyrittäminen ja mielipiteet on aina turvallisia ja tylsiä. Jotenkin tosi persoonaton, tyhjä kuori. En millään ymmärrä tubesuosiota. Tänään olisi aika pudota edes yhden tubettajan.
Sara joutaisi pois. Olen pettynyt hänen suoritustasoon. Sara on aika laiska.
Sama vähän Pinjan kanssa, tosin Pinja on vasta 18-v. Sara aikuinen.
Markku vaatimaton, kaikkien etuja ajatteleva ja se tuntuu purevan. Mun suosikki.
Roni, yllättävän vaisu. Kilpailuhenkinen.
Niina M, voisi olla välillä hiljaa.
Selvästi naiset mielistelee muita kilpailijoita.
Nämä äänestykset on kyllä niin naurettavia ja pe*seestä. Ihan sama olisi arpoa jollain lottokoneella se, joka joutuu lähtemään.
Miten yhtäkkiä Petralla on reilu johtoasema🙄
Luoja, että mä inhoan noita talossa olevia tubettajia ja kaikkia "somevaikuttajia" ylipäätään.