Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Markusta mieleen Juliet Jonesin Sydämen biisi Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja varsinkin se kohta, jossa lauletaan "että miten meidän kunnon miesten käy".
Itse tykkään kovasti. Hän on ehkä eniten oma itsensä. Välillä hauska, välillä vakava, toisinaan vetäytyvä.
Äänelleen ei kukaan voi mitään. Markku on ahkera, ottaa aina muut huomioon, vetää kännit, keittää puurot, keksii pingispallot ja on reilu.
höpönlöpö jäätävä ärsyttä tyyppi, varmaan jotku salkkariteinit sitä fanittanu aikoinaan ja nyt muistelee ja fanittaa. ihan jäätävän ylimielinen selittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo vasen.. vasen.. vasen... hoenta vasemmistoliiton mainos.
😂😂😂😂😂 ei saa olla noin hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninalla ei oo yhtään tilannetajua, olisi välillä HILJAA. Eikö pitää saada oma kommentti/mielipide myös. P--erkele. Tänään ulos.
Mitä selität? Nina ollu suunnilleen paras tossa tehtävässä koko ajan ja todella vähän puhunu esim tänään koko päivän aikana mitään.
Tuollahan tuo kälättää. Jos tänään vähemmän😂😂
Samalla tavalla ja vielä enemmän siellä on muut koko ajan äänessä.
Olen seurannut bb:tä livenä päivittäin. Parhaat tyypit on äänestetty ulos. Nina osoitti jälleen äsken, ettei ole penaalin terävin kynä. Tämä on yllätys, koska edesmennyt Timo T A oli taas hyvin älykäs, joskin varsin mustavalkoinen mielipiteissään.
Sara tai Petra ansainnut voiton, kun parhaat on heivattu ulos.
Mikkonen mokas laskutoimitukset. Voi hele.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Markusta mieleen Juliet Jonesin Sydämen biisi Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja varsinkin se kohta, jossa lauletaan "että miten meidän kunnon miesten käy".
Itse tykkään kovasti. Hän on ehkä eniten oma itsensä. Välillä hauska, välillä vakava, toisinaan vetäytyvä.
Äänelleen ei kukaan voi mitään. Markku on ahkera, ottaa aina muut huomioon, vetää kännit, keittää puurot, keksii pingispallot ja on reilu.
Eiks Markku just oo kunnon mies?
Sara voisi tänään lähteä kera Ronin tai Pinjan. Tubettajat ulostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpönlöpö jäätävä ärsyttä tyyppi, varmaan jotku salkkariteinit sitä fanittanu aikoinaan ja nyt muistelee ja fanittaa. ihan jäätävän ylimielinen selittäjä.
Mistä tulee oletus, että markuksesta pitävät ainoastaan salkkarifanit? En ole katsonut salkkareita viiteentoista vuoteen eikä minulla ollut hajuakaan, kuka Markku oli, kun hän astui taloon. Tähänkin ketjuun kirjoitin, että kuka tämä ruutupaita nyt sitten on. Silti hän on mielestäni todella upea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kaks naista ja kaks miestä jää tietenkin tänään taloon eli veikkaan että niina ja sara tippuu..
Äänestäjiä on niin vähän että pitäisi aina ihan loppuun asti äänestää tuotanto ovelasti ei näytä enää ohan lopussa tilannetta..
Pahinta olisi että Mikkonen porskuttaa vielä tiistaihin..
Varmaan porskuttaa, en ihmettelisi vaikka voittaisi, on äänestäjillä niin outo maku. Mitä maireampi kusipää, sen enmmän ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes mokannut. Se laski koko ajan jokaiselle ampujalle sen omaan tulokseen lisäosumat ihan oikein. Saahan niistä yhteislukeman laskettua lopuksikin. Ihan sama merkkaako sitä koko ajan vai laskee vasta lopussa mitä jää viivan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä idioottimaista. Pitkään on jo puhuttu, että äänestäkää sitä suosikkia älkääkä sitä toiseksi viimeistä. Mutta ei. Edelleen idiootit äänestää jotain nobodya kun joku muu ärsyttää.
Missä ihmeessä ne Pinjan äänestäjät ovat kun somet pullistelevat Jannen kannattajia? En ole ig:ssä tai fb:ssä nähnyt kuin pari kommenttia, joissa sanotaan että hyvä että Pinsku jäi taloon. Onko esim täällä Pinjan faneja jotka oikeasti halusivat että Janne putoaa ennen Pinjaa?
Ei sillä ettei Pinja olisi aivan ihana, mutta vaikeaa uskoa, että hän olisi noin monen mielestä parempi kuin Janne.
Pinjan fanit on tiktokissa ja jodelissa eikä millään mummokanavilla tai keskustelupalstoilla
Onko Instakin jo mummokanava?
Jo pelkästään Pinjan instaa seuraa neljä kertaa suurempi seuraajamäärä kuin Suomen bb:n tiliä. Tähän lisäksi tubet, tiktokit, jodelit.
Eli summa summarum, Insta onkin lapsi/teinikanava.
Vierailija kirjoitti:
Ei mokannu. Merkkasi vaan eri tavalla kuin Aleksi. Jokaiselle ampujalle merkkasi ihan oikein aina lisää niitten osumat. Saahan niistä kokonaismäärän ynnättyä.
Onko nuo nyt pitäny huolta siitä että kaikki saa hiihtää yhtä monta kiekkaa?
Onko tuo Sara ollut hiihtämässä ollenkaan. Olen käynyt kurkkaamassa vähän väliä ja hän on koko ajan istunut tuossa penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee oletus, että markuksesta pitävät ainoastaan salkkarifanit? En ole katsonut salkkareita viiteentoista vuoteen eikä minulla ollut hajuakaan, kuka Markku oli, kun hän astui taloon. Tähänkin ketjuun kirjoitin, että kuka tämä ruutupaita nyt sitten on. Silti hän on mielestäni todella upea tyyppi.
En oo kattonu Salkkareita, en tienny Markusta mitään ennakkoon, mutta alusta saakka häirinny Markun harrastama selän takana supattelu milloin kellekin milloin kenestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Markku just oo kunnon mies?
No nimenomaan on.
Vierailija kirjoitti:
Laulun mirshän ei saa naista. Enpä usko, että Markulla on sitä ongelmaa. Päinvastoin.
Sitä minäkin ihmettelen, onko Sara vähän laiska... usein jää syrjään tehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo petra olli yrittää kertoa tuolla silmittömällä räiskimisellä, ei yhtään tähtää, taisi mennä hermot? Jos kaikki tekisivät samoin, tulos olisi nolla sekuntia.
Ei vissiin kovin kauaa jaksa kiinnostua asiasta joka ei heti suju
Petrahan alussa ampuiv hyvin. Joko alkaa menemään helmot??? Petra on suorittaja ja Roni vähän samaa maata.
Ja Vala myös suorittaja...ottavat liian tosissaan tämän leikkimielisen hiihdon.
Tänään pieni-Pinja ja Roni kun saisivat häädön niin viimeisestä viikosta tulisi siedettävä.