Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
17181/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä idioottimaista. Pitkään on jo puhuttu, että äänestäkää sitä suosikkia älkääkä sitä toiseksi viimeistä. Mutta ei. Edelleen idiootit äänestää jotain nobodya kun joku muu ärsyttää.

Missä ihmeessä ne Pinjan äänestäjät ovat kun somet pullistelevat Jannen kannattajia? En ole ig:ssä tai fb:ssä nähnyt kuin pari kommenttia, joissa sanotaan että hyvä että Pinsku jäi taloon. Onko esim täällä Pinjan faneja jotka oikeasti halusivat että Janne putoaa ennen Pinjaa?

Ei sillä ettei Pinja olisi aivan ihana, mutta vaikeaa uskoa, että hän olisi noin monen mielestä parempi kuin Janne.

Pinjan fanit on tiktokissa ja jodelissa eikä millään mummokanavilla tai keskustelupalstoilla 

Onko Instakin jo mummokanava?

Instagramin suurin käyttäjäryhmä taitaa olla tosiaan n. yli 30vuotiaat. Sitäkin käytetäään nykyään paljon myös markkinointiin.

Yhtäkkiä ajattelisi, että julkkisbb:ssäkin suurin osa katsojista on lähempänä 30 vuotta kuin 15 vuotta. Itse nelikymppisenä katson bb:tä, mutta 16-vuotiasta tytärtäni ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
17182/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikki Pinkun äitikin on äänestyskampanjassa mukana omilla sometileillään😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17183/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähellä kyllä nyt että lopeta katsomisen kokonaan. Ottaa vaan jotenki päähän ku nää tubettajat jatkaa menemään ja oikeasti parhaat ja viihdyttävimmät asukkaat tippuu.

Onneks Markku on vielä mukana, mut jos seki tippuu nii en taatusti seuraa kautta loppuun!

Vierailija
17184/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 katsojana ihmetyttää tuo Saran valinta asukkaaksi. Äärettömän tylsä, pinnallinen, ylimielinen. Kesken toisten keskustelun tosiaan hakee huomiota itselleen omituisilla äännähdyksillään ja hoilotuksillaan, ei mitään tilannetajua.

Vierailija
17185/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi voitti koskemattomuuden?

https://bigbrother.fi/uutiset

Vierailija
17186/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista 😂

Vierailija
17187/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha kenenkään on rahojaan laittaa äänestykseen, näillä tubettajilla on niin vahva ja aktiivinen seuraajajoukko että hevosnaama tai pinkkupinsku-mikä lie vie tämän. Mustana hevosena Valeksi Valevuori jota idolisoivat betsijonnet ovat saattaneet lyödä vetoa Valeksin voiton puolesta ja hakkaavat niitä voittojaan jo ennakkoon idolinsa äänestämiseksi.

Janne Porkka oli koko tämän kauden BB:n sielu ja ylivoimaisesti viihdyttävin asukas. Ohjelman viihdearvo laski juuri merkittävästi koska ei noista muista irtoa oikein mitään. Hevosnaama kertoo välillä jotain mukamas hyviä vitsejä joille nauraa lähinnä itse, Inskupinskun olemassa oloa ei kukaan edes huomaa, Valeksi rakastaa puhua itsestään ja namedroppailla oikeiden julkkisten nimiä jotka on joskus nähnyt ajavan ohi, Nina puhuu taukoamatta pojistaan ja Timo-vainaasta, Petra sanoo ehkä viisi sanaa päivässä, Markku on sympaattinen mutta tylsä ja Sara vaan jotenkin meh.

Itseasiassa viralliset kertoimet BB kisan voitosta oat:

Markku - 1.75

Petra - 4.00

Aleksi - 6.00

Pinja - 8.00

Sara - 15.00

Roni - 15.00

Nina -25.00

Kannattaa veikata yllättäjää, 50 euroa Ninan voitosta.

Sillähän saisi 1250e - ei huono idea ollenkaan.

Vierailija
17188/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä idioottimaista. Pitkään on jo puhuttu, että äänestäkää sitä suosikkia älkääkä sitä toiseksi viimeistä. Mutta ei. Edelleen idiootit äänestää jotain nobodya kun joku muu ärsyttää.

Missä ihmeessä ne Pinjan äänestäjät ovat kun somet pullistelevat Jannen kannattajia? En ole ig:ssä tai fb:ssä nähnyt kuin pari kommenttia, joissa sanotaan että hyvä että Pinsku jäi taloon. Onko esim täällä Pinjan faneja jotka oikeasti halusivat että Janne putoaa ennen Pinjaa?

Ei sillä ettei Pinja olisi aivan ihana, mutta vaikeaa uskoa, että hän olisi noin monen mielestä parempi kuin Janne.

Pinjan fanit on tiktokissa ja jodelissa eikä millään mummokanavilla tai keskustelupalstoilla 

Instagramin suurin käyttäjäryhmä taitaa olla tosiaan n. yli 30vuotiaat. Sitäkin käytetäään nykyään paljon myös markkinointiin.

Yhtäkkiä ajattelisi, että julkkisbb:ssäkin suurin osa katsojista on lähempänä 30 vuotta kuin 15 vuotta. Itse nelikymppisenä katson bb:tä, mutta 16-vuotiasta tytärtäni ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Juu, kyllä. Mun 18v katsoo, 19v ei. 

Vierailija
17189/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se outoa ellei oma äitikään kannustaisi

Vierailija
17190/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksiako ajetaan voittoon kuin käärmettä pulloon, vai onko nämä tubettajat jompu kumpi saatava voittamaan. Usein on spekuloitu näitä äänestyksiä. Ovatko täysin rehellisiä vai voidaanko niitä muokata??

Eilinen taas laittoi tällaiset arviot liikkeelle.

Viimeisin minuutin aikana Janne tippui keulilta hännille.

Mielenkiinto loppui.

En itse äänestä, koska ei kiinnosta niin paljon, mutta toivoin Jannen tai Markun voittoa. Ehkä just ihmiset jotka tykkää Markun ja Jannen kaltaisista ihmisistä ei äänestä ja sit nämä Aleksin öykkäri "fanit" äänestää. Uskon, että Roni tippuu seuraavaksi. Eiköhän finaalissa ole Sara ja Aleksi. 

Vierailija
17191/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkallahan tuskin oli sellaista fanijoukkoa ennen ohjelmaa,mitä esim. Pinjalla ja Ronilla. Aleksillaki paljon faneja, vaikka on myöskin vihaajia. Markulla myös ilmeisen paljo ihan tavallista jengiä fanina, ehkä samaistuttavin asukas kuitenki.

Vierailija
17192/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Markkua siinä mielessä näytä kiinostavan sen koommin Petra kuin Sarakaan, on vaan ystävällinen ja auttavainen kaikkia naisia kohtaan. Ehkä ei olekaan tullut BBhen iskemään naisia.

Toisaalta se on just kiehtovaa miehessä, että ei ole niin helppo. Aluksi ainaki Saran kiinostus oli niin ilmiselvää, että jos Markku olis lähtenyt siihen mukaan nii ihan varmasti ois ns. tie auki.

Vala kysyi juuri tänään Markulta sen parisuhdestatusta, styylaako jonkun kanssa. Markku sanoi, että on ottanut bb-talossa sen periaatteen, ettei kommentoi ollenkaan näitä asioita. Muut kehuivat, että fiksu päätös.

Mä veikkaan, että Markku asuu jonkun kanssa, kuten joku täällä kauden kanssa huhuili, mutta pitää siitä tietysti matalaa profiilia.

Vierailija
17193/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä? 

Vierailija
17194/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lähellä kyllä nyt että lopeta katsomisen kokonaan. Ottaa vaan jotenki päähän ku nää tubettajat jatkaa menemään ja oikeasti parhaat ja viihdyttävimmät asukkaat tippuu.

Onneks Markku on vielä mukana, mut jos seki tippuu nii en taatusti seuraa kautta loppuun!

Ilmeisesti suurempi joukko äänestäjiä on ollut eri mieltä kanssasi ja heistä parhaat ja viihdyttävimmät asukkaat ovat edelleen talossa. Ei sinne kahta samanlaista showmiestä kaivata. Parempi jäi.

Vierailija
17195/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä? 

40v ja en kovin tarkkaan seuraa, sivusilmällä, bb-sivulta ja tästä ketjusta

Vierailija
17196/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti suurempi joukko äänestäjiä on ollut eri mieltä kanssasi ja heistä parhaat ja viihdyttävimmät asukkaat ovat edelleen talossa. Ei sinne kahta samanlaista showmiestä kaivata. Parempi jäi.

Ketä siis tarkoitat ?

Mä oon seurannut viikolla vähän huonosti, en tiedä kuka on ottanut hauskuuttajan roolia. 

Vierailija
17197/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninalle ajolähtö. 

Vierailija
17198/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittää mulle ton Saran viihdyttävyys ja ihanuus, kun en tajua? Mun mielestä se olis joutanut tippua jo ajat sitten, ei tuo taloon mitään erityistä.

Samaa olen ihmetellyt. En myöskään tajua kun Janne kehui hänet maasta taivaisiin ja että he olivat talossa läheiset. Miten minä en ole huomannut tällaista yhteyttä ollenkaan kun Janne on mielestäni enemmän bondannut Markun ja Pinjankin kanssa. Eilen juu hössöttivät sen ranskan kielen kanssa mutta muuten on mennyt ihan ohi.

Janne oli siinä haastattelussa jotenkin ihan puulla päähän lyöty. Ei maininnut sanallakaan Markkuakaan. Pettymys näkyi. Ja älytön toi äänestystulos olikin. En itse äänestänyt tällä kertaa, koska tuli jo aiemmin epäluottamus äänestyssysteemiä kohtaan.

Vierailija
17199/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetin hemmetti! Näköjään on sitten ruvettava äänestämään Ninaa ettei tubettajat voita. Kenestäkään muusta talossa ei näytä enää olevan vastusta. Toivottavasti Janne saa oman ohjelman televisioon.

Vierailija
17200/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra Olli on aivan huippu ja kiinnostavin koko poppoosta. Ihanan omaperäinen ja normaali ihminen. Ei tee itsestään numeroa ja sisältä huokuu pohjalaista selkärankaa. 

Ketju on lukittu.