Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
16781/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt tuohon Aleksiin nyt 

Vierailija
16782/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin asukkaiden keskustelua sekopäisistä vainoajista ja mietin, voiko tuollaisia ihmisiä olla. Pari päivää tässä ketjussa ja olen tajunnut, että tarinat eivät todellakaan ole liioiteltuja, vaan näitä sekopäitä oikeasti löytyy. 

Totta kai löytyy... Mitä oikein kuvittelit?

Kuvittelin, että tarinat ovat liioiteltuja tai että tämä on todella harvinaista. Tai kuvittelin, että nämä ovat jotain tilapäisiä mielenhäiriöitä esim kännissä tehtyjä yksittäistapauksia, mutta esim tässä ketjussa näkee, miten johdonmukaista ja jatkuvaa tämä toiminta on ja nämä ihmiset itsekin uskovat olevansa oikeutettuja tähän toimintaan. 

Kun tietokoneet/kannettavat halpenivat nin että jokaisella oli niihin varaa liittyi someen suuri joukko ihmisiä, joilla ei ollut minkäänlasta aiempaa kokemusta internetistä. Heitä varten alkoivat iltapäivä- ja naistenlehdet julkaista ohjeita esim kuinka käyttäytyä facebookissa ja ne ohjeet olivat aika hatusta temmattuja koska neuvojilla ei tietenkään ollut sen parempaa kokemuksen tuomaa tietoa asioista eikä ymmärrystä aikojen muuttumisesta kuin muillakaan.

Yleisiä ohjeita oli esim ettei lapsista saa missään nimessä julkaista kuvia tai he joutuvat pedofiilin tai ihmiskaupan uhreiksi vähintään. Jokainen peloissaan varoi kaikkea personointia julkaisuissaan. Sitten tuli instagram ja tubettajat ja somesta työ samalla lailla kuin perinteisemmistäkin ammateista. Osalle on hyvin vaikea nyt ymmärtää, että lasten kuvia ja omia henkilökohtaisia asioita saa julkaista tai olla julkaisematta ihan kuten haluaa eikä julkaiseminen anna mitään oikeutta haukkua, kiusata tai vainota. 

Jostai syystä osalle jäi vanhat normit päälle, osa ei tajua että kaikki muuttuu koko ajan ja uuteen on vaan sopeuduttava. Ei ole yhtään hyväksytympää haukkua instamallia kuin vaatekaupan myyjääkään, ei bloggaaja tuo lapsiaan ja perhettään julkisuuteen että sitä voisi mollata kuten ei voi pääministerinkään vaikka kuviot ovat julkisessa tiedossa. 

Jos julkaisee jotain julkisesti niin ottaa aina tietoisen riskin, että saa paskaa niskaansa täysin ansaitsemattomasti. Toiset saa vaan mielihyvää päästessään anonyymisti tai jopa ihan omalla pärställään loukkaamaan/alistamaan tosia.

Se on väärin, se ei ole sallittua, se on sairasta, se on tuomittavaa. Piste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16783/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on Teemu Selänteen ja Jarkko Niemisen ystävä.

Vierailija
16784/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat ovat tänään olleet jotenkin vaisuja ja jopa kyllästyneen oloisia.

En kyllä katsojanakaan jaksa innostua tästä tekohauskasta tehtävästä.

Yleensä minua ei ärsytä kukaan erityisesti, mutta tänään jokainen.

Vierailija
16785/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pinskulla ja Ronitsilla ollut mitään yhteistä juttua?

Vierailija
16786/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on kuin selostaja jokaisessa tehtävässä. Selostaa jokaisen tehtävän alussa mitä pitää tehdä vaikka tehtävää ei ole luettu ja kun on luettu, eikä hän siihen aio taaskaan osallistua, alkaa hän silti jakamaan sujuvasti ohjeita.

Mä en osaa, mä en voi mun lonkan takia, tulee hiki, sori mut mä en voi, mee sä....... Aina säkällä voittajan joukkueessa.

Ja kummasti Ninan tekemisiä ei ole analysoitu illan suorassa. Ei Sainio sanallakaan eikä noi muutkaan. Kyllä Valavuori on ruodittu jo sen sadannen kerran. Outoa.

Nuo Sainion analyysit ovat muutenkin ihan turhia. Keksimällä keksii jotain väkihauskoja oivalluksia, joissa ei ole päätä eikä häntää. Näkee asioita, joita ei ole olemassakaan. 

Vierailija
16787/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat ovat tänään olleet jotenkin vaisuja ja jopa kyllästyneen oloisia.

En kyllä katsojanakaan jaksa innostua tästä tekohauskasta tehtävästä.

Yleensä minua ei ärsytä kukaan erityisesti, mutta tänään jokainen.

Ovat krapulassa. 

Vierailija
16788/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on kuin selostaja jokaisessa tehtävässä. Selostaa jokaisen tehtävän alussa mitä pitää tehdä vaikka tehtävää ei ole luettu ja kun on luettu, eikä hän siihen aio taaskaan osallistua, alkaa hän silti jakamaan sujuvasti ohjeita.

Mä en osaa, mä en voi mun lonkan takia, tulee hiki, sori mut mä en voi, mee sä....... Aina säkällä voittajan joukkueessa.

Ja kummasti Ninan tekemisiä ei ole analysoitu illan suorassa. Ei Sainio sanallakaan eikä noi muutkaan. Kyllä Valavuori on ruodittu jo sen sadannen kerran. Outoa.

Missäs vaiheessa se noin sanoi? Päiväkirjahuoneesta tullessaan sanoi, että saa pitää silmälasit tehtään aikana. Mihin tehtävään sei ole muka osallistunut lonkkansa takia?

Vierailija
16789/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut loppu kun Rosa ja Sanna joutu pois. Harmi. Petra on ummikko, harmi jos voitto sellasella irtoo. Aleksi ulos ja pian, tönkkö ukko. Janne voittoon.

Vierailija
16790/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kandee enää katsoa tota ohjelmaa.

Vierailija
16791/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nauratti Porkkaa kun Valavuori ei meinannut päästä liikkeelle, hyvä ettei tikahtunut vahingoniloonsa, ääneen nauraa räksätti.

Vierailija
16792/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nämä tehtävät keksii? Tämä viinipyöräily on ihan typerä. Olisivat edes antaneet sopivan kokoiset pyörät.

Ja miksi asukkaat edes näkee vaivaa suorittaa tuota tehtävää, kun palkintona on vain viiniä? Eihän siellä ole kuin pari asukasta, jotka juo ja hekin maltillisesti. Olisi ollut jokin kunnolla motivoiva palkinto. Tällä kaudella alkoholi ei ole kannustin.

Vierailija
16793/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas nauratti Porkkaa kun Valavuori ei meinannut päästä liikkeelle, hyvä ettei tikahtunut vahingoniloonsa, ääneen nauraa räksätti.

Juu, ei ois kannattanu. Ei mene sen paremmin itselläkään.

Vierailija
16794/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tää viinipyöräily.

Vierailija
16795/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa vihdoin päivät ilman Aleksia talossa! Jo tätä on odotettukin.

Vierailija
16796/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelut loppu kun Rosa ja Sanna joutu pois. Harmi. Petra on ummikko, harmi jos voitto sellasella irtoo. Aleksi ulos ja pian, tönkkö ukko. Janne voittoon.

Kyllä siellä keskustelua on ollut ihan koko ajan ja kivasti päässeet ääneen muutkin kui nuo mainitsemasi kaksi.

Vierailija
16797/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vihdoin Aleksi ulos.

Vierailija
16798/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu niin nauratti ja niin tuossa on nauranut aika moni muukin. Kun Janne lähti ajamaan Markku hajosi ihan täysin. 

Vierailija
16799/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne sanoi pk:ssa että Markku ja Sara ovat pelanneet alusta saakka kaikista selvimmin ja miettii milloin kisaväsymys alkaa näkyä heillä. Mikseihän Janne ole kuitenkaan nimennyt Markkua kertaakaan?

Sedun haastattelu oli eilisessä lähetyksessä ihana. Suoraa puhetta. Ja lähetti terveisiä lapsille ja kissoille :)

Vierailija
16800/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninan ei olisi pitänyt osallistua koko ohjelmaan jos on noin vaivainen.

Ketju on lukittu.