Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo aika joutua kaikkien häätöäänestykseen, muuten nimetyksi joutuvat ovat samoja ja vapaamatkustajat ( Sara ja Petra) porskuttavat finaaliin. Esim. Kenen haluat joutuvan pois voisi vaihteeksi olla erilainen.
Kaikki on olleet jo useasti häätöäänestyksessä ja eiköhän ne huomenna sunnuntaina taas ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi: 4 pinnaa menee sviitti-Timolle eli Porkalle ihan sillä perusteella että
tää on kilpailu ja vaikka huumori on hauskaa jossain kohtaa huumori ei oo enää hauskaa kun koko ajan tulee turpaan. Suu kät mutta kun kisat alkaa niin mitän ei tapahdu, äijä jäätyy koko ajan.
Toki varmasti siis katsojien mielestä.. siellä jotkut lahjattomat perässä vedettävät taputtaa saman parin käsiään yhteen kun kaikki korjaantuu huumorilla, mutta mä oon täällä myös osin kilpailemassa aika isosta rahapotista myös että jossain vaiheessa pitää pystyy sit suorittamaan myös
Aleksi the MVP, jos siis itseltään kysytään. Katsomon puolelta voi havaita Aleksin pyrkimyksen päästä aina johtoon mutta tulokset ei ole ihan yhtä vakuuttavat. Lisäksi tuo ei malta koskaan olla "venyttämättä sääntöjä" eli huijaamatta. Kuten esim. eilisessä tv-lähetyksessä se vika karkkipussi tms. kaupasta oli selvästi aikarajan jälkeen.
Eihän Aleksi ollut eilen kaupassa?
Onko täällä joku trolliarmeija haukkumassa ihmisiä asioista joita eivät ole edes tehneet vai onko porukka oikeasti noin tyhmää ettei erota asukkaita toisistaan eikä mustaa valkoisesta ;D
Minäkin ajattelin ensin, että täällä on trolleja, mutta nyt alan kallistua sille kannalle, että nämä ihmiset ovat vain tyhmiä tai muuten vähän sekaisin. Näkevät jonkun kohdan ja kääntävät sen mielessään jotenkin ihan vinoon ja ihan oikeasti uskovat olevansa oikeassa eivätkä edes käy asiaa tarkistamassa.
Ne on varmaan just niitä perässä vedettäviä jotka taputtaa saman parin käsiään yhteen Porkan "huumorille", kuten nimeämisissä kuvailtiin.
Toisin kuin sinä joka kuulostat jo argumentointityylisi puolesta selkeästi keskivertoa paremmalta ihmiseltä joka tunnistaa Aleksin kaltaisen suurlahjakkuuden jota tavis ei tunnistaisi.
Miten tuo toisen kommentoijan haukkuminen liittyy BB, hänhän kertoi vain mitä asukas sanoi?
-eri
Mestareiden mestari on ollut keskiviikkoisin oleva ohjelma oliko se kello 20, tai klo 21.
Aluksi oli neljä joukkuetta niistä on pudonnut jo kolme joukkuetta. Petra kilpaili kamppailu joukkueessa, jossa oli mukana myös Amin Asikainen ja Marko Asel. Kamppailujoukkue putosi ekana.
Ensi keskiviikkona taitaa olla finaali, siinä on mukana jääkiekko joukkue.
Yllä oleva ohjelma on nelosella.
Vierailija kirjoitti:
Valavuorella on itsellään 5v tyttölapsi. Voisi jo pikkuhiljaa alkaa miettiä miten naisista puhuu.
Mitä sekoilet? Aleksi puhunut ihan kunnioittavasti naisista ja etenkin lastensa äidistä.
Porkalla kun on vaan poikia ni on ookoo heittää seksististä läppää ja esineellistää naisia?
Lopettakaa jo toi jauhaminen tosta strippariläpästä. Eikö enemmänkin ärsytä pötsimaha, sissijuustoja munistaan kaiveleva, saunassa ja muualla märkäpieruja päästelevä pantapää?
Minulla on kyllä muuttunut mielipide Valavuoresta ihan täysin. Ajattelin että hänellä on elämässä vahvat mielipiteet ja kova osaaminen on noussut pissana päähän. Nyt huomaan, että hänhän on tuollainen vähän reppana tuuliviiri, joka tekee niin kuin isot pojat sanoo. Minusta näyttäisi, että on todella helppoa vaikuttaa hänen mielipiteisiinsä, jos vain perustelee asiat tarpeeksi hyvin eikä pelkää hänen karua kielenkäyttöään. Vaikka sanoo asioista todella rumasti, ei silti näköjään oikeasti tarkoita niillä asioilla varsinaisesti pahaa vaan yrittää vain provosoinnillaan haastaa keskusteluun. Voi haistattaa vitut yhdessä hetkessä ja haukkua k*sipääksi tai idi**tiksi, mutta kun vaivautuu vastaamaan ja perustelemaan kantansa, hän on valmis kunnioittamaan sitä mielipidettä ja jopa muuttamaan mielipiteensä. Kun taas vertaa esim Seduun, joka kyllä käyttäytyy näennäisen kohteliaasti, mutta ei arvokkuudessaan varmasti kykene vaihtamaan mielipidettään vaikka tajuaisikin olevansa väärässä.
Vala kyllä on viihdyttävä. Ja kyllä häntä vielä haluaa katsoa.
Näistä kyllä tiputtaisin ehdottomasti Pinjan. Pinja on lähes kakara vielä.
Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin.
Toista on keski-ikäiset, joita jo työmarkkinoillakin syrjitään.
Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas. Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on kilpailu ja vaikka huumori on hauskaa jossain kohtaa huumori ei oo enää hauskaa kun koko ajan tulee turpaan. Suu kät mutta kun kisat alkaa niin mitän ei tapahdu, äijä jäätyy koko ajan.
Toki varmasti siis katsojien mielestä.. siellä jotkut lahjattomat perässä vedettävät taputtaa saman parin käsiään yhteen kun kaikki korjaantuu huumorilla, mutta mä oon täällä myös osin kilpailemassa aika isosta rahapotista myös että jossain vaiheessa pitää pystyy sit suorittamaan myös
Aleksi the MVP, jos siis itseltään kysytään. Katsomon puolelta voi havaita Aleksin pyrkimyksen päästä aina johtoon mutta tulokset ei ole ihan yhtä vakuuttavat. Lisäksi tuo ei malta koskaan olla "venyttämättä sääntöjä" eli huijaamatta. Kuten esim. eilisessä tv-lähetyksessä se vika karkkipussi tms. kaupasta oli selvästi aikarajan jälkeen.
Onhan toi Aleksi selvästi näkyvämpi ja tekevämpi hahmo talossa ollut. Osallistuu ja ottaa kantaa, heittäytyy ihan täysillä joka tehtävään mutta kaupassa ei eilen ollut, sehän oli Markun joukkueen kauppareissu ja Aleksi jannen joukkueessa.
Telkkarissa siis näytetään edellisen päivän tapahtumia joten eilen ei telkkarissa näytetty eilisiä kauppareissuja ja mm. sedu pyöri vielä tehtävissä mukana. Jännä ettei suurfanit tiedä edes tätä.
Trollaatko vai ootko aivan sekaisin?
Kauppareissut näytetään aina televisiossa suorana lähetyksenä. Eilen oli kaupassa Markku ja Pinja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi Aleksi selvästi näkyvämpi ja tekevämpi hahmo talossa ollut. Osallistuu ja ottaa kantaa, heittäytyy ihan täysillä joka tehtävään mutta kaupassa ei eilen ollut, sehän oli Markun joukkueen kauppareissu ja Aleksi jannen joukkueessa.
Telkkarissa siis näytetään edellisen päivän tapahtumia joten eilen ei telkkarissa näytetty eilisiä kauppareissuja ja mm. sedu pyöri vielä tehtävissä mukana. Jännä ettei suurfanit tiedä edes tätä.
Mitä jos katsoisit oikeasti sitä ohjelmaa etkä keksisi omiasi. Eilisessä telkkarilähetyksessä nimenomaan näytettiin se kauppareissu reaaliajassa siellä studiossa. Edellisen päivän koosteissa ei edes näytetä kauppareissuja, koska ne näytetään suorana.
Jännä, että suurfani ei tiedä edes tätä.
En kyllä ymmärtä tätä ” kaikkihan ne on 4 työntekijöitä”- kommenttia.
Ei näistä kyllä saa millään 4- tv kasvoja. Ok! Ovat jotkut heistä olleet, joissain 4- tv- visoissa. Mutta ei suomesta löydy kyllä varnaan yhtäkään ns. julkkista, joka ei niissä olisi, joskus pyörähtänyt. Niin on suomessa pienet julkkiskuviot.
Moni täälläkin, ei edes tuntenut näitä tyyppejä, kun BB- taloon astelivat.
Roni on ollut yhden kauden Hauskat Kotivideot juontaja ja sen jälkeen Maikkarin ekan kauden Suurmestarissa. Petra oli yksi kisaajista monen muun jo urheilu- uransa lopettaneiden urheilijoiden joukossa Mestareiden mestarit- ohjelmassa mutta oli äskettäin Mäkäräisen kanssa tekemässä Ylelle Urheiluviikonloppu juttusarjaa, Jossa leikkimielisesti kokeilivat toistensa ja muita urheilulajeja. Tälle sarjalle tulossa jatkoa.
Eli ihan turhaa tekemällä tehtyä valitusta!🤔
Minusta on huvittavaa kuinka epätasapainoinen baptisti on. Sitä hän on kyllä ollut koko "uransa" ajan. Ei tarvitse kuin katsoa hänen instagramia niin näkee että aivan pihalla. Tuhat erilaista tyyliä. Baptismista kumpuaa myös pakonomainen tarve käyttää "hävyttömiä" ilmaisuja ja olla "suorapuheinen". Antaa nuoresta naisesta tosi "räväkän" kuvan kun käyttää ilmaisuja "kunnon paskalle" ja "vetää käteen" ja "ei tarvi pidätellä pierua".
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärtä tätä ” kaikkihan ne on 4 työntekijöitä”- kommenttia.
Ei näistä kyllä saa millään 4- tv kasvoja. Ok! Ovat jotkut heistä olleet, joissain 4- tv- visoissa. Mutta ei suomesta löydy kyllä varnaan yhtäkään ns. julkkista, joka ei niissä olisi, joskus pyörähtänyt. Niin on suomessa pienet julkkiskuviot.
Moni täälläkin, ei edes tuntenut näitä tyyppejä, kun BB- taloon astelivat.
Roni on ollut yhden kauden Hauskat Kotivideot juontaja ja sen jälkeen Maikkarin ekan kauden Suurmestarissa. Petra oli yksi kisaajista monen muun jo urheilu- uransa lopettaneiden urheilijoiden joukossa Mestareiden mestarit- ohjelmassa mutta oli äskettäin Mäkäräisen kanssa tekemässä Ylelle Urheiluviikonloppu juttusarjaa, Jossa leikkimielisesti kokeilivat toistensa ja muita urheilulajeja. Tälle sarjalle tulossa jatkoa.
Eli ihan turhaa tekemällä tehtyä valitusta!🤔
Niinpä. En ihan ymmärrä, miten meillä voisi olla julkkis-bb, jos siellä olisi ainoastaan ihmisiä, joita ei ole koskaan nähty televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppareissu tulee aina suorana lähetyksenä televisiosta vaikka kaikki muu on edelliseltä päivältä. Eilen oli Vehviläinen juontajana ja Vehviläinen tuomaroimassa Markun ja Pinjan livenä tapahtuvaa ostosreissua. Edellispäivän ohjelmaahan juonsi Tinni ja Anni ja siinä tippui Sedu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa kuinka epätasapainoinen baptisti on. Sitä hän on kyllä ollut koko "uransa" ajan. Ei tarvitse kuin katsoa hänen instagramia niin näkee että aivan pihalla. Tuhat erilaista tyyliä. Baptismista kumpuaa myös pakonomainen tarve käyttää "hävyttömiä" ilmaisuja ja olla "suorapuheinen". Antaa nuoresta naisesta tosi "räväkän" kuvan kun käyttää ilmaisuja "kunnon paskalle" ja "vetää käteen" ja "ei tarvi pidätellä pierua".
Naulan kantaan! Kolmikymppinen nyyhkii kun tulee traumat pintaan siitä, että peruskoulussa ei ollut niin hyvä matematiikassa... *facepalm*
Tänään on Pinjan aika lähteä
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuntematon ainakin mulle. Pinja vähän kasvaessaan ehtii hakea kyseiseen ohjelmaan myöhemminkin.
Pinjalla näyttää ihan hirvee se nenärengas. Mä olen nenä renkaita tottunut näkemään vain eläimillä.
Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa?
Siinä on nyt kolme niin samanlaista miestä häädössä, että ihan hyvin joutaa joku heistä pois eikä tule minkäänlaista lovea taloon. Kaikista on kuultu ja nähty aivan tarpeeksi, onko heillä kellään antaa enää mitään uutta taloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän sinä mahdat asua, jos tuollaista kovinkin usein näet? Ankkalinnassa?
Sama tuli mieleen! Nenärenkaat on tosi yleinen urbaani ilmiö. Esimerkiksi Helsingissä joka toisella on nenärengas sekä myös renkaita intiimialueilla. Itselläni (kuin myös useimmilla kavereillani) on häppäreissä renkaat mistä roikotamme iltaisin esineitä kuten silitysrautoja ja kevyempiä kahvakuulia.
Toisin kuin sinä joka kuulostat jo argumentointityylisi puolesta selkeästi keskivertoa paremmalta ihmiseltä joka tunnistaa Aleksin kaltaisen suurlahjakkuuden jota tavis ei tunnistaisi.