Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Janne Porkka näyttää joissain tilanteissa kovasti näyttelijä Woody Harrelsonilta.
Janne vastaa taas samoin. "Ensin oltiin viikko karanteenissa...".
Vierailija kirjoitti:
Sedu pidettävä talossa Jannen ja Markun suojakilpenä. Jos Sedu lähtee ja nuoriso alkaa antamaan ääniä yhä enemmän pahoille vastuksille, nii pahimmassa tapauksessa häädössä voi olla vaikka vaan Markku ja Janne.
Tyhmä perustelu. Joka tapauksessa porukan pienentyessä Janne ja Markku joutuvat äänetyksiin, joten ei siihen mitään suojakilpiä tarvita. Aleksihan siellä on joka tapauksessa liipasimella ennen Jannea ja Markkua.
Vierailija kirjoitti:
Ällön ylimielisiä noi Porkka ja Sedu.
Tuosta viestistäs pitäis antaa alaikäbannia
SEDULLE ÄÄNIÄ! Sedu on symppis, viisas ja sopivan salaperäinen.
Roni on erittäin teennäinen ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon ääniä ei voi nyt Ronille laittaa!!
Jokainen ääni Ronille on liikaa.
Aleksi Valavuori on minun ja mieheni suosikki. Aleksi shortseissa ja ilman paitaa tai pelkkä lähikuva nappisilmistä, niin huhhuh pakko alkaa näpelöimään toisiamme paitsi jos lapset on paikalla, mutta jos ei niin äkkiä miehen käsi klitalle ja oma käsi miehen kangelle ja ooohhh. Oikeesti..Aleksi mussukka tule jörnimään meitä kumpaakin...Ihana Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuoriko 78kg. Lähemmäksi 90kg lähempänä totuutta.
Valavuori taitaa olla 181cm. Tuolla masulla on noin 90-93kg. Tosin ei ole kauheasti lihaksia.
Kehorauha Aleksille.
Lakkaa jankkaamasta samaa multa varastamaasi kommenttiajonka laiton jo monta päivää sitten. Nolo
Kehorauha kuuluu Aleksillekin.
Luulen kuule ettei Aleksia paljon kehorauhat kiinnosta, ja on sinut kroppansa kanssa.
Totta, itse Vala vaan sanoi painavansa 78 kg 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mitähän oikeasti vanhat ajattelee kun nina puhuu vanhuksista vähättelevästi ja kutsuu itseään vanhukseksi. 😒
Niinpä.
Ei niillä ole mitään sanavaltaa, sponsorien kuteita täytyy pitää vaikka olis kuinka rumia.