Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14601/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkosen taktiikka on nuoleskella muita sen minkä ehtii etteivät vaan nimeäisi häntä. Hyvin toiminut tähän saakka vaikka en usko toimivan enää jatkossa pelin kiristyessä.

Seuraatkohan sä yhtään?

Nina on nimettynä eikä mielistele ketään. Ystävällisyys, kohteliaisuus ja positiivisuus on sulle näköjään täysin vieraita asioista eikä ilmeisesti muita ihmisiäkään ole juuri tullut tavattua, kun itsestä poikkeavat on noin suuri asia.

Kiitos nauruista. Vai ei Mikkoska mielistele, AHHAHAHAHA.

eri

Ei minunkaan mielestäni. Kivasti kehuu silloin kun se on paikallaan ja kannustaa, etenkin nuorempia, ihan upeasti. Ihan normaalia käytöstä ainakin minun ympäristössäni. Toki en sitten tiedä kuinka ankeissa olosuhteissa ja ikävien ihmisten kanssa muut oleskelee. Suosittelen silti kokeilemaan ystävällisyyttä,

Ystävällisyyttäkin voi käyttää pelitaktiikkana kun ei muuta osaa. Mielistelyähän tuo tarkemmin sanottuna on. Ja todella läpinäkyvää. Herää kysymys, että miksi jotkut eivät sitä huomaa :)

Jos en tuntis tai tietäis Ninaa entuudestaan voisin niin uskoakin, mutta kyllä se vaan on tuollainen aina muuallakin, ei vaan talossa. Olen reilut 10v Ninaa nuorempi ja olin sen kampaamon asiakas jossa oli kauan töissä. Muutamassa muussa ohjelmassa tai haastattelussa olen ihmetellyt ettei ollut oma itsensä, mutta nyt on. Samanalainen oli Pudottajissakin.

Joo, me katsojat täällä ei tunneta Ninaa. Varmaan Nina on tuolla oma itsensä, kova pelaaja, joukkueensa heikoin lenkki.

Edes tuo hänen ”vahva alueensa” kokkaus meni kyllä poskelleen. Miksi ?

Ei keskittynyt ajattelemaan mitä tehtävänannossa ajettiin takaa. Mihin sitten keskittyi. No höpöttämään niitä näitä. Ja suuttui. Oikeesti suuttui.

Jännittää aina kun hän avaa suunsa että ” mitä sieltä nyt taas tulee ja tulee ja tulee. Hän saa katsojan haukottelemaan ja tuntemaan myötähäpeää. Ainakin minut. Ei jatkoon.

Vierailija
14602/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkosen taktiikka on nuoleskella muita sen minkä ehtii etteivät vaan nimeäisi häntä. Hyvin toiminut tähän saakka vaikka en usko toimivan enää jatkossa pelin kiristyessä.

Seuraatkohan sä yhtään?

Nina on nimettynä eikä mielistele ketään. Ystävällisyys, kohteliaisuus ja positiivisuus on sulle näköjään täysin vieraita asioista eikä ilmeisesti muita ihmisiäkään ole juuri tullut tavattua, kun itsestä poikkeavat on noin suuri asia.

eri

Ei minunkaan mielestäni. Kivasti kehuu silloin kun se on paikallaan ja kannustaa, etenkin nuorempia, ihan upeasti. Ihan normaalia käytöstä ainakin minun ympäristössäni. Toki en sitten tiedä kuinka ankeissa olosuhteissa ja ikävien ihmisten kanssa muut oleskelee. Suosittelen silti kokeilemaan ystävällisyyttä,

Ystävällisyyttäkin voi käyttää pelitaktiikkana kun ei muuta osaa. Mielistelyähän tuo tarkemmin sanottuna on. Ja todella läpinäkyvää. Herää kysymys, että miksi jotkut eivät sitä huomaa :)

Usean vuoden ajan Mikkoskan kanssa asioituani eri yhteyksissä voin kertoa, että se on tuollainen ihan oikeasti. Ihan sama tykkäätte vai ette, mutta tollainen hössöttäjä ja superystävällinen se on aina kotioloissakin. Eikä ole ainoa laatuaan, samanlaisiin ihmisiin törmännyt muuallakin.

Sä kirjoitit tämän saman sepustuksen viimeksi eilen. Se ei kuitenkaan tee siitä totta vaikka kuinka spämmäät.

Äläkä edes yritä, että ihan oli eka viesti ikinä :D

Nina asuu Helsingissä, varmaan törmää useampaan kuin yhteen ihmiseen vuosien mittaan. Tuntuu vainoharhaiselta jo tuo kommentoijien varma tunnistaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14603/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku on niin kuuma.

Jep!

Jotaki vetovoimasta tuossa miehessä vaan on, ei voi mitään :D

Ei todellakaan, kammottava eunukki. Älyäisi edes suunsa pitää kiinni.

Älä trollaa, kumminkin tapitat hottis Markkuu silmät selällään.

Jos tapittaisin sitä, hakeutuisin ensiapuun. Järkyttävän masentava näky kaljuineen, ja kun avaa suunsa, alkaa melkein itkettää. 

Aleksi on ainoa jossa on jotain miehistä seksikkyyttä, ja tietysti jannekin, mutta jannen kasvot ei ole makuuni, aleksilla on terhalla naama, sellanen vilunki, mutta se tekee siitä jotenkin seksyn.

Sulla taas on pahasti hukassa mieheys, tai olet jotenkin kuuro/sokea.

Kantsisko sun hakeutua optikolle ensin? Markku ei oo kalju, on vaan vetäny fledan vek.

Eli siis kalju.

Kun hiuksia ei ole, se on kalju. On se sitten ajeltu tai luonnollista poistumaa..

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kalju

Vierailija
14604/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herra mun vereni tota Valavuoren paasausta 🙈🙈🙈

Vierailija
14605/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuminen ja kannustus on toki kivaa nuorille, mutta Ninalla tuo menee ihan yli. Kehuu ja ylistää kaikkea mitä Roni ja muut talon "varalapset" tekee, menee ihan överiksi. Liika on liikaa. Ronillakin tulee selvästi välillä kiusallinen olo noista ylisanoista.

Varmasti on kiusallista sille, joka ei ole tuollaiseen tottunut, sitä en kiellä lainkaan, mutta kyllä tuo minusta ihan luonnostaan tulee. Samanlaisia tätejä on omassa elinpiirissä ja tällaiseen ylettömään sydämellisyyteen näin ollen tottunut. 

Minusta on tosi raskasta kuunnella sellaista ihmistä, joka koko ajan kehuu/mielistelee minua/muita ja samalla marttyroi ja alentaa itseään.

Joo, toi taktiikka on aika raskasta katsottavaa. Ja kun ei ole edes mitään vaihtoehtoisia keinoja tarjolla niin toistaa itseään kuin paikalleen jäänyt levy. Käy väsyttäväksi. Toivottavasti tippuu pian.

Vierailija
14606/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuminen ja kannustus on toki kivaa nuorille, mutta Ninalla tuo menee ihan yli. Kehuu ja ylistää kaikkea mitä Roni ja muut talon "varalapset" tekee, menee ihan överiksi. Liika on liikaa. Ronillakin tulee selvästi välillä kiusallinen olo noista ylisanoista.

Varmasti on kiusallista sille, joka ei ole tuollaiseen tottunut, sitä en kiellä lainkaan, mutta kyllä tuo minusta ihan luonnostaan tulee. Samanlaisia tätejä on omassa elinpiirissä ja tällaiseen ylettömään sydämellisyyteen näin ollen tottunut. 

Minusta on tosi raskasta kuunnella sellaista ihmistä, joka koko ajan kehuu/mielistelee minua/muita ja samalla marttyroi ja alentaa itseään.

Haiskahtaa myös manipuloinnilta.

Vierailija
14607/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Temppareissa ja muissa kisailijoille tulee heti "läheisyydenkaipuu" niin että on kertakaikkiaan pakko lusikoida ja nukkua kiinni vieraassa lihassa ja vähän välillä pannakin. Julkkis-bb:ssä ei näytä olevan tällaista "läheisyydenkaipuuta" ollenkaan. Hassua, eikös?

Mun mielestä ei ole mitään hassua. Nämä on julkkiksia, jotka ymmärtävät, ettei ihoikävässä voi alkaa kyhnyttää toisen kainalossa ilman otsikoita.

Sani ja Nina puhuivat asiasta ekojen päivien aikana, että alkaa olemaan läheisyydenkaipuu, mutta siihen on vaan totuttuva.

Vierailija
14608/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että tuo joukkuejako päättyisi jo. Ikävää, että Jannen ja Markun välille yritetään rakentaa muuria. Nyt eivät pysty kunnolla kokkailemaan ja vitsailemaan yhdessä, kun on tuo kahtiajako, eri ruoat, jne. Seuraavat kisat voisi olla yksilökisoja.

Vierailija
14609/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatkohan sä yhtään?

eri

Jos en tuntis tai tietäis Ninaa entuudestaan voisin niin uskoakin, mutta kyllä se vaan on tuollainen aina muuallakin, ei vaan talossa. Olen reilut 10v Ninaa nuorempi ja olin sen kampaamon asiakas jossa oli kauan töissä. Muutamassa muussa ohjelmassa tai haastattelussa olen ihmetellyt ettei ollut oma itsensä, mutta nyt on. Samanalainen oli Pudottajissakin.

Oon muuten käyny samassa kampaamossa, mutta en Ninan asiakkaana. Eikö se kampaamon omistaja ollut myös Nina tai Niina?

Vierailija
14610/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra: "Mitä sä haluut tehä?"

Vala: "Laittaa roskikseen tän... Kyl mä haluun paljon muutaki tehä mut mä jätän sen sanomatta)??) (lopusta ei saa selvää)"

Petra: "Joo älä, en halua tietää"

ja molemmat naureskelee ja virnuilee. Valalla varmaan taas kovat piipussa, näytettäispä puntteja.

Vierailija
14611/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa, totta! Nyt paljastui kirjoittajan henkilöllisyys. Tuo Ninan mainitsema Leenahan se täällä Ninaa puolustaa joka päivä.

No niin. Voi Leena, voi Nina. Tässä vain on semmonen pointti kun Nina tuolla solkena suoltaa tarinaa, että paljastaa liikaa läheisistään, lapsistaan ja ystävistään sekä tutuistaan.

Ei niinkuin mitään suodatinta ole hänellä.

Vierailija
14612/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatkohan sä yhtään?

eri

Mikkonen jutteli Ukkolan kanssa parista tv-ohjelmasta joissa Nina oli ollut, toisessa oli ollut joku väittelytyyppinen haastattelu, en edes muista aihetta, mutta siinä oli Mikkosta pyydetty vetämään se tietyllä tyylillä johon Ukkola kommentoi, että se oli loistava ja hän on ottanut siitä mallia johonkin omaan proggikseensa. Joku sota? kisa? tappelu? en saa nyt mieleeni sitä nimeä.

Katsoin kanssa tän. Ukkola piti sitä ihan sen tyylilajin uranuurtajana Suomessa, mutta ihemetteli hieman miten Nina oli suostunut siihen. Kehui kuitenkin että oli hyvä tuotanto.

Vierailija
14613/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku on niin kuuma.

Niin on! mut miksi se on niin kuuma? Onhan se hyvän näköinen joo, mut joku siinä habituksessa tekee kuumuuden.

Sellanen rento itsevarmuus tehoaa minuun ainakin. Ei ole tarvetta tehdä numeroa itsestään, mutta tarvittaessa osaa ottaa tilan haltuun. Ja nätit silmät. Toiset vaan on seksikkäämpiä luonnostaan kuin toiset.

Vierailija
14614/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB voisi toimittaa Markulle aloe veraa tuohon palaneeseen selkään.

Kyllä! Säälittää toi Markun selkä ja siitä aiheutuva tuskankipu. Vähän pelisilmää bb:ltä odottaisi tämmöisessä tapauksessa.

Vierailija
14615/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haa, totta! Nyt paljastui kirjoittajan henkilöllisyys. Tuo Ninan mainitsema Leenahan se täällä Ninaa puolustaa joka päivä.

No niin. Voi Leena, voi Nina. Tässä vain on semmonen pointti kun Nina tuolla solkena suoltaa tarinaa, että paljastaa liikaa läheisistään, lapsistaan ja ystävistään sekä tutuistaan.

Ei niinkuin mitään suodatinta ole hänellä.

Totta! mainitsi sen Leenan sukunimenkin, mutta se ei jääny mulle mieleen, mutta just mietin sillä hetkellä samaa, että olikohan nyt tarpeellinen tieto tai haittaakohan Leenaa :D

Vierailija
14616/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hällä on melkoisen tunnistettavat fraasit joilla Mikkosta ylistää. Viestejä myös tulee aina könttänä monta ja samoihin aikoihin kun sitten välillä pitää päivystää sometilejä..

Nytkin on tullut useampi samankaltainen viesti joissa kirjoittaja on tuntenut Mikkosen jo vuosia ja voi vakuuttaa että ihan on aidosti ystävällinen ja sydämellinen ihminen.

Heh, tämä lapsuudenystävähän oikein alleviivaa tätä feikkausta eli ilmeisesti on tuossa ystäväporukassa business as usual. Ai jai. 

Vierailija
14617/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markun selkä on kyllä hurjan punainen jo, kannattaisi suojata varmaan jo :(

Rasvaisin mielelläni hänen selkänsäkin.

Entä takaraivon patin?

Se on Valavuoren pää, jossa on se iso näppy.

Eipä näille kukaan mitään voi.

Tommosen näpyn voi leikkauttaa veks. Mulla oli kanssa päässä iso näppy joka näkyi selvästi lyhyillä hiuksilla. Lekuri poisti paikallispuudutuksella. En tiedä leikkaavatko julkisella, ite kävin yksityisellä.

Vierailija
14618/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra: "Mitä sä haluut tehä?"

Vala: "Laittaa roskikseen tän... Kyl mä haluun paljon muutaki tehä mut mä jätän sen sanomatta)??) (lopusta ei saa selvää)"

Petra: "Joo älä, en halua tietää"

ja molemmat naureskelee ja virnuilee. Valalla varmaan taas kovat piipussa, näytettäispä puntteja.

Ilmankos Vala seisoi jotenkin hankalan näköisessä asennossa 😂😂😂

Vierailija
14619/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen ajattelin että todella tylsää että tulee julkkiskausi mutta onneksi olin väärässä. Onhan nämä asukkaat aivan toista tasoa kuin esimerkiksi viime kauden tavikset. Tätä on ollut yksinkertaisesti hauska seurata ja se perinteinen ainakin yhden parin pakkomielteinen nylkyttäminen on poissa. 

Vierailija
14620/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että tuo joukkuejako päättyisi jo. Ikävää, että Jannen ja Markun välille yritetään rakentaa muuria. Nyt eivät pysty kunnolla kokkailemaan ja vitsailemaan yhdessä, kun on tuo kahtiajako, eri ruoat, jne. Seuraavat kisat voisi olla yksilökisoja.

Ei kai BB -talon tarkoitus olekaan, että kaikilla on kivaa ja mahdollisimman hauskaa koko ajan. Totta kai kannattaa erottaa parhaiten bondaavat ja totta kai kannattaa asettaa yhteen ne jotka aiheuttavat räjähdysalttiutta toisilleen.

Ketju on lukittu.