Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.
Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.
Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!
Ei tässä mistään kateudesta ollut kyse. Mistä kateus kumpuaisikaan, jos sitä menestystä ei niin tullut. Satun vain arvostamaan rehellisyyttä, tiettyä nöyryyttä ja tietenkin työllä hankittua lahjakkuutta.
Sara Forsberg nimi näkyy parin leffan tekijäluettelossa😉 Star Wars ja Star Trek, lisäksi pikku rooli Rennyn leffassa, minkä on nähnyt kymmenet miljoonat ihmiset. Mitäs itse olet tehnyt?
Nimi jopa kahdessa leffassa. Siten, että pitää stopilla etsiä satojen muiden samanlaisten joukosta, kuva kuvalta.
Pikku roolin Rennyt leffassa. Joo, niin on Kata Kärkkäinenkin. Ethän sä vaan kuvittele, että Rennyt leffoilla on nykyään mitään arvoa jenkeissä tai yleensäkään yhtään missään? Kuvittelet kuitenkin, että niitä olisi nähnyt kymmenet miljoonat ihmiset? FP.
ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.
Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.
Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!
Ei tässä mistään kateudesta ollut kyse. Mistä kateus kumpuaisikaan, jos sitä menestystä ei niin tullut. Satun vain arvostamaan rehellisyyttä, tiettyä nöyryyttä ja tietenkin työllä hankittua lahjakkuutta.
Sara Forsberg nimi näkyy parin leffan tekijäluettelossa😉 Star Wars ja Star Trek, lisäksi pikku rooli Rennyn leffassa, minkä on nähnyt kymmenet miljoonat ihmiset. Mitäs itse olet tehnyt?
Tuolla talossako se nämä teki? Jos ei, niin nämä ei liity bb-taloon eikä siellä menestymiseen mitenkään. Tässä kun kilpaillaan siitä kuka on paras tuolla BB-talossa olemisessa.
Nolo fani joka keulii jollain menneillä. Pakko tietty on, kun se oma idoli paljastuikin pelkäksi itseään peilaavaksi feikiksi jolla tukkakin tippui jo ekana saunailtana kylppärin lattialle.
Mistähän tuo katkeruutesi kumpuaa? Miten kenenkään hiukset tai hiuksettomuus vaikuttaa johonkin bb talossa oloon? Taidat murjottaa siellä peräkammarissasi 24/7 kytäten maailman turhinta ohjelmaa. Noloo😂
Voisivat välillä sekoittaa noita joukkueita. Jokaista tehtävää ennen voisivat valita uudet joukkueet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä muillakin on 24/7 kuin yliaktiivisella Nina-fanilla, joka väittää, ettei Nina ole äänessä sen enempää kuin toisetkaan ja on hyvä kuuntelija.
Koko kauden Nina on puhunut ja puhunut ja puhunut. Lörpötellyt, papattanut ja höpöttänyt.
Muita "kuunnellessaan" hän näyttää miettivän, miten pääsisi keskeyttämään tarinan ja kertomaan omia juttujaan.Ei totuus muutu jankuttamalla palstalla.
Luuletko, että vain yksi ihminen on kommentoinut väitteitäsi, että ne ovat valhetta ja mustamaalausta? Keskustelupalstalla jossa päivittäin tuhansia kommentoijia. :D
Olet jo niin monesti jäänyt kiinni valehtelusta, että ihan siksi otin itsekin 24/7:n tarkistaakseni, kuka puhuu potaskaa.
Nina ei ole tosiaan äänessä muita enempää. Ihan ehdottomasti, tällä hetkellä, useimmin kuuluu Aleksin tai Jannen ääni. Heidän kummankaan en ole huomannut ottavan muitahiljaisempia asukkaita mukaan keskusteluihin kuten Nina.
Kyllä sun tyylin tunnistaa, väität kaikkia valehtelijoiksi. jotka vain kertovat mitä mikkoska tuolla tekee. Itse myös syyttelet että ninan inhoajia on täällä vain yksi, koska syytät muita siitä mitä itse olet. :D
eri
Taas kommentoijien tunnistaja vauhdissa - tää on niin hupaisaa 😂😂😂
Molemmat.
Sara pyöräytti Onnenkantamoisesta salaisuussektorin: pääsi katsomaan nimeämiset!
Onnenkantamoinen ilahduttaa kutsuvalla tunnusmusiikillaan Big Brother Suomen vippiasukkaita helatorstai -aamun kunniaksi. Pyöräytysvuorossa on tällä kertaa Sara. Tämän päiväinen Onnenkantamoinen ei pitänyt asukkaita kauaa jännityksessä, sillä pienen tovin jälkeen pyörä napsahtaa salaisuussektorille.
Isoveljen kirje kertoo Saralle salaisuuden odottavan tätä päiväkirjahuoneessa.
"Oho", muut asukkaat äimistelevät.
Sara istahtaa päiväkirjahuoneeseen pahaa aavistamattomana, kunnes sektorin salaisuus käy ilmi: edellispäivän nimeämiset alkavat pyörimään hänen nenänsä edessä. Nainen naulautuu tapittamaan hämmentyneenä näkemäänsä.
Nimeämiset katsottuaan nainen tulee päiväkirjahuoneesta hieman velmusti hymyillen, ryhtyy ottamaan kahvia eikä ole moksiskaan.
Muut asukkaat ovat asiallisesti kysymättä mitään, sillä päiväkirjahuoneen asioista puhuminen on kielletty.
Sara kippistää kahvikupposellaan Pinjan kanssa istuuduttuaan pöydän ääreen:
“Cheers”, nainen toivottaa ja tutkailematon ilme kasvoillaan jää vaalimaan näkemäänsä.
Ihana lukea noista Valan töppäyksistä - kaivakaa lisää! On siinä törppö jätkä, eikä osaa tippaakaan hävetä. Nytkin puolikas milli velkaa ja hirveä lesoaminen vaan päällä. Hyi hitto!
Todellakin paljon puhetta ja äärimmäisen vähän tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsää, että onnenkantamoinen meni Saralle, joka ei saanut yhtäkään nimeämispistettä. Hukkaan meni tämä sektori.
Totta. Tuo pyörähän on sähkökäyttöinen, eli siihen ei vaikuta tippaakaan pyörittäjän tuuri vaan pelkästään tuotanto. Jokainen sektori on tuotannon kullekin asukkaalle varta vasten valitsema. Se kävi selväksi viimeistään silloin kun pyörän tekniikka sekosi ja se jäi pyörimään miljoona kiekkaa pysähtymättä.
Miksi tämä salaisuussektori eli, pk-huoneen nimeämispisteiden katselu, oli räätälöity juuri Saralle? Mitä sillä haettiin? Siitä olisi saatu paljon enemmän irti, jos nimeämiset olisi näytetty jollekin muulle, esim. Valavuorelle, Porkalle, tms. Ehkä ainoa syy valita Sara oli pesti Nelosen radiokanavalla ja haluttiin vain suosia oman talon tyttöä...?
Tuo räätälöitiin Saralle koska nyt se sai tietoa toisten nimeämisistä/pelaamisesta/perusteluista vaikka itsellä oli immuniteetti. Osaa siis itse nimetä ensi kerralla "oikein" ja pelata paremmin kun tietää mitä muut ajattelee.
Alkaa kyllä mennä jo naurettavaksi tämä tuotannon "suosikkitytön" puffaus ja jalustalle nostaminen. Nuo häätöpisteet olisi pitänyt näyttää ennemmin markulle.. Paitsi niin, silloin olisi tuotannon "suosikkipojan" kaksinaamaisuus tullut markun tietoon eikä toisaalta nimeämisten taustat muille kuulukaan. En edes ihmettelisi vaikka Roni vielä "pyöräyttäisi" saman sektorin.
Isoveli lämmitti aamusaunan punaiselle joukkueelle – muut joutuivat siivoamaan
Isoveli hellii vippuasukkaita helatorstain kunniaksi herättämällä heidät ilmoittamalla saunan olevan lämmin!
Asukkaista ensimmäisenä pinkaisee Aleksi täyttämään kiulua ja istahtaakin varsin nopeasti nauttimaan löylyistä. Markku sen sijaan kutsutaan päiväkirjahuoneeseen, josta päästyään hän ilmoittaa muille saunaoption olevan vain edellispäivänä voittajaksi selvinneelle punaiselle joukkueelle: hänelle, Aleksille, Petralle ja Saralle. Sininen joukkue, eli Janne, Pinja, Roni, Sedu ja Nina, joutuvat sen sijaan siivousvuoroon.
Aleksi nauttii täysin rinnoin löylyistä, samalla Jannen siivotessa olohuoneessa.
"Toiset ne vain aamulla saunoo, toiset ne imuriin tarttuu", Porkka loilottaa.
Aleksi ja Markku harmittelevat lauteilla kahtiajakoa ja potevat huonoa omatuntoa punaisen joukkueen siivousmääräyksestä.
Valavuori pehmentää kirvelevää omatuntoa muistuttamalla, että he joutuvat olemaan pirtelökuurilla. Punainen joukkue nimittäin rikkoi toistuvasti sääntöjä edellispäivänä ja Onnenkantamoisen määräämä aterioiden soseutus jatkuu rangaistuksena heille vielä tänäänkin.
Hetkeä myöhemmin myös Petra kömpii lauteille miesten seuraan.
“Ois se nyt kiva, et kaikki pääsis saunaan”, Markku harmittelee vielä kertaalleen.
“No ois, ois totta kai”, Petra myöntää.
Lopulta lempeä Isoveli on kuitenkin sen verran tyytyväinen sinisen joukkueen panokseen siivouksessa, että antaa luvan myös heille nauttia saunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä muillakin on 24/7 kuin yliaktiivisella Nina-fanilla, joka väittää, ettei Nina ole äänessä sen enempää kuin toisetkaan ja on hyvä kuuntelija.
Koko kauden Nina on puhunut ja puhunut ja puhunut. Lörpötellyt, papattanut ja höpöttänyt.
Muita "kuunnellessaan" hän näyttää miettivän, miten pääsisi keskeyttämään tarinan ja kertomaan omia juttujaan.Ei totuus muutu jankuttamalla palstalla.
Luuletko, että vain yksi ihminen on kommentoinut väitteitäsi, että ne ovat valhetta ja mustamaalausta? Keskustelupalstalla jossa päivittäin tuhansia kommentoijia. :D
Olet jo niin monesti jäänyt kiinni valehtelusta, että ihan siksi otin itsekin 24/7:n tarkistaakseni, kuka puhuu potaskaa.
Nina ei ole tosiaan äänessä muita enempää. Ihan ehdottomasti, tällä hetkellä, useimmin kuuluu Aleksin tai Jannen ääni. Heidän kummankaan en ole huomannut ottavan muitahiljaisempia asukkaita mukaan keskusteluihin kuten Nina.
Kyllä sun tyylin tunnistaa, väität kaikkia valehtelijoiksi. jotka vain kertovat mitä mikkoska tuolla tekee. Itse myös syyttelet että ninan inhoajia on täällä vain yksi, koska syytät muita siitä mitä itse olet. :D
eri
Taas kommentoijien tunnistaja vauhdissa - tää on niin hupaisaa 😂😂😂
Pyh, tunnistin vain mikkosfanin. eli sinut. :D
Onkohan Valalla joku ADHD, kun on tuommoinen jatkuva suorittaja. ideoita tursuaa ja suurin osa jää puolitiehen.
Melkoinen sählähän se on, jos edes puoletkaan noista jutuista pitää paikkansa. Vai onko ne sitten jotain ilmaan heittoja ollut ja joku on ottanut ne tosissaan ja kirjoittanut ylös Valavuoren vihausvihkoonsa? ;)
Aivan järjetön tarve olla jotain, vaikka rauhottumalla ja keskittymällä yhteen asiaan, voisi olla jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea noista Valan töppäyksistä - kaivakaa lisää! On siinä törppö jätkä, eikä osaa tippaakaan hävetä. Nytkin puolikas milli velkaa ja hirveä lesoaminen vaan päällä. Hyi hitto!
Todellakin paljon puhetta ja äärimmäisen vähän tekoja.
Kaiva kuule ihan keskenäs. Nuo on vanhoja juttuja jopa jo tähän ketjuun ja jokainen on ne lukenut. Tuoltahan ne löytyy aiemmilta sivuilta ainakin kymmeneen kertaan. Move on!
Saraa itkettää, kun Janne on selvästi ottanut vähän etäisyyttä, ettei näyttäisi niin selvältä flirtiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla talossako se nämä teki? Jos ei, niin nämä ei liity bb-taloon eikä siellä menestymiseen mitenkään. Tässä kun kilpaillaan siitä kuka on paras tuolla BB-talossa olemisessa.
Nolo fani joka keulii jollain menneillä. Pakko tietty on, kun se oma idoli paljastuikin pelkäksi itseään peilaavaksi feikiksi jolla tukkakin tippui jo ekana saunailtana kylppärin lattialle.
Mistähän tuo katkeruutesi kumpuaa? Miten kenenkään hiukset tai hiuksettomuus vaikuttaa johonkin bb talossa oloon? Taidat murjottaa siellä peräkammarissasi 24/7 kytäten maailman turhinta ohjelmaa. Noloo😂
Ei tuosta Saran dissaajasta kannata välittää,,,on kade Saralle kun ei kestä katsoo omaa rumaa naamaansa peilistä, kropasta puhumattakaan niin sylkee oksennuksensa upeaan Saraan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat yrittävät jyrätä kilpailusta pois vanhemmat talossa olevat.
He haluavat talosta teinitalon, josta vanhemmat kuuluu heittää mäkeen.
Tuskin vanhempi väki haluaa katsella teinien touhua ja näinollen vanhempi väki kaikkoaa katsojista.
Tietysti myös äänestäjät vähenee. Pitäköön lastentarhansa.
Roni ja Pinja on puhunut monesti siitä, miten heitä ärsyttää/turhauttaa se, etteivät tiedä mitään vanhempien asukkaiden puheenaiheista. Muut viljelevät heille outoja julkkisten, ohjelmien, leffojen, ravintoloiden nimiä ja historiallisia tapahtumia, joihin heillä ei ole mitään kommentoitavaa. Roni ehdotti ratkaisuksi sitä, että heidänkin pitäisi vaan puhua paljon enemmän heidän omista jutuista, eli muista tunnetuista tubettajista, viraalihiteistä, jne.
Tämän illan häätö tod. näk Roni turvaan ja lauluun joko Sedu tai Nina. Tai jos nelonen haluaa edes jotain draaman kaarta Roni kolmen putoajan sakkiin ja selkeä turvaan jäänti. Nelosen oma poika porskuttaa loppuun asti aivan varmasti. En vain edelleenkään ymmärrä mitä viihdearvoa tämä tyyppi antaa. Kertokaa mulle kun en tajua
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Niemiselle perustettiin virallinen Twitter-tili talvella 2015. Niemisen tilillä ilmoitettiin, että Valavuori on hänen virallinen urheiluagenttinsa. Valavuori hehkutti asiaa omalla tilillään.
Vähän tämän jälkeen Niemisen tunnus poistettiin Twitteristä.
Nieminen ilmoitti Urheilulehdessä, että Twitter-tilin päivityksistä vastasi hänen tuttunsa eikä Valavuori ole hänen agenttinsa.
Pari päivää sitten puhuivat juuri talossa jarkko Niemisestä, jolloin Allu ilmoitti heti olevansa sen hyvä frendi. Ei kuitenkaan agentti eikä somevastaava. 😂😂
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on tuolla talossa varmaan eniten oma itsensä. Hyvässä ja pahassa. Loistava bb-asukas. Minä tykkään. Siis niin kuin asukkaana, jota on kiva seurata.
Täysin samaa mieltä. Ainut, joka näyttää aidot tunteensa. Aidosti liikuttui Ninan ja Sanin saamista äitienpäiväkirjeistä.
Liikuttui heti kun huomasi muiden asukkaiden vieressä kummallakin puolella kyynelehtivän.
Vala on Sedun ohella 100% peluri. Niin nuo muutkin mutta pienemmällä prosentilla. Kannattaa katsoa siitä näkökulmasta kuka näyttelee parhaiten.
Kyllä nimeämispisteitä voi antaa taktisesti, mutta silti olla oma itsensä talossa. Eivät ne poissulje toisiaan. Valavuori ei kyllä näyttele tuolla.
Ei sen tarvitse näytellä kun se uskoo omiin satuihinsa ja menee siltä pohjalta. Ehdottomasti viihdyttävin hahmo talossa mutta samalla kaikista feikein mun mielestä. Sedukin on peluri mutta sen gameface on paljon ilmeettömämpi eikä se nosta itseään framille. Muut on aika amatöörejä noiden kahden pelimiehen rinnalla.
Kaikkihan nuo tuolla ovat pelaamassa voitosta.
Nostaisin edellämainittujen oheen:
1. Pinjan. Antoi pisteensä Jannelle ja Markulle, koska laski nämä suurimmiksi uhiksi finaalissa (jossa mitä ilmeisimmin laskee olevansa mukana). Fiksu tyttö ikäisekseen. Ei missään nimessä kannata aliarvioida hänen peliälyään.
2. Ninan. Alusta saakka tehnyt kaikkensa saadakseen mahdollisimman paljon ruutuaikaa (se loputon puhetulva) ja kerättyä kaikki liikenevät sääli- ja myötätuntopisteet, sekä kanssa-asukeiltaan että katsojilta, yltiötraagiselta kuulostavalla elämäntarinallaan. On muistanut vetää samaa roolia myös pk-huoneessa.
(Jos rva Mikkonen oikeasti olisi niin empaattinen kuin esittää, Sanna Ukkola olisi todennäköisesti maininnut hänet studion loppuhaastatttelussaan. Nythän hän vain sanoi ettei ketään "sielunsiskoa" löytynyt. Uskon että Ukkola terävänä naisena näki tämän esityksen läpi.)
3. Petran. Ei maailmanmestari ja kaksinkertainen euroopanmestari takuulla osallistu yhteenkään - vaikka kuinka "leikkimieliseen" (mitä tämä ei suinkaan kaikille ole) - kilpailuun pelkästään huvin vuoksi. Ei koira karvoistaan pääse, eikä entinen ammatti- ja kilpaurheilija kilpailuvietistään.
Oli kovin totista tyttöä silloin ensimmäisenä häätöpäivänä oltuaan kolmen vähiten ääniä saaneen joukossa, sitä ennen sentään edes ajoittain naureskelikin. Ei ole tottunut häviämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi jopa kahdessa leffassa. Siten, että pitää stopilla etsiä satojen muiden samanlaisten joukosta, kuva kuvalta.
Pikku roolin Rennyt leffassa. Joo, niin on Kata Kärkkäinenkin. Ethän sä vaan kuvittele, että Rennyt leffoilla on nykyään mitään arvoa jenkeissä tai yleensäkään yhtään missään? Kuvittelet kuitenkin, että niitä olisi nähnyt kymmenet miljoonat ihmiset? FP.
ok, boomer.
Rauhotu murkku, mut kyl se Skiptrace tahkos yli 100 miltsii dollarii. Sun mielest varmaa vähä, niinku murrosikästen mielest kaikkee pitää vänkää vastaa. Toivottavasti pääset edes amikseen ja sit tekee uraa.😁
Miksi toi Porkka ei haluu jutella Valavuoren kanssa, onks niillä jotain kränää?
Oliks se sen sudoku-kisan ratkettua vai minkä voiton jälkeen halasivat. Petran aloitteesta, Muille löivät nyrkkiä.