Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14161/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä Ninasta tällä hetkellä.

Vierailija
14162/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi Aleksin vartaloa pitää moittia jatkuvasti. Kyllä hän ikäryhmässään on keskivertoa paremmassa jamassa. Mulle kelpais kyllä ulkonäöltä. Luonteeseen ja käytökseen en ota kantaa ja paidankin voisi kyllä pitää ruokapöydässä päällä.

-N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi, paita päälle, kiitos!

Tää on kans sellainen peruskäytöstapa että aamupalapöytään ei mennä ilman paitaa kuten ei muuhunkaan ruokailutlanteeseen. Jostain syystä suomalainen keski-ikäinen mies ei useinkaan tunne tarvetta huomioida muita. 

Onhan siellä naisiakin hattu päässä.

Vierailija
14164/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mukulat, menkää pihalle välillä niin ette tappele täällä!

Vierailija
14165/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija K kirjoitti:

No niin mukulat, menkää pihalle välillä niin ette tappele täällä!

Kuka tässä nyt on tapellut? 

Vierailija
14166/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä Ninasta tällä hetkellä.

Tälläkin hetkellä. Toivottavasti tänään on yllärinä tuplahäätö ja saadaan samalla kertaa pihalle sekä Roni että Nina.

Vierailija
14167/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Mikkonen tällä hetkellä telkkarissa ”hittimittari”.

Vierailija
14168/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen äänestyksessä olevan poislähtö vaikuttaisi eniten talon dynamiikkaan:

-Roni -ei osallistu juurikaan talon töihin, jäisikö kukaan asukas kaipaamaan niin, että ikävöisi, nousisiko joku muu enemmän esiin siksi että hän olisi poissa

-Nina -pyykkää, siivoaa, huolehtii kaikista, juttelee kaikille, on saanut monen asukkaan avautumaan asioistaan ja elämästään, lähteekö liikaa pois jos jättää talon, meneekö pelkäksi picniciksi kun ei kukaan ärsytä ketään enää

-Janne -osallistuu kaikkii talon töihin, paljon äänessä, ottaa isoa roolia kaikessa, mutta ei kapteenin vastuuta halunnut ja tietty selkeys joukkueen toiminnasta katosi, onko ilo kadonnut tekemisestä, vaikuttaa jotenkin väsähtäneltä

-Sedu -osallistuu kaikkeen, mutta ei tee numeroa itsestään, juttelee hillitysti, mutta aina asiaa, Aleksilta lähtisi viimeinen tuki ja turva Petraa lukuunottamatta, mikä verran poistuminen vaikuttaisi talon dynamiikkaan - melko vähän, jos lainkaan

Vierailija
14169/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse näkisin enemmän sutinaa Petran ja Aleksin kesken. Nytkin Petra TAAS hilasi itsensä Aleksin kanssa golfaamaan ja aiva muistakin syistä kuin siitä, että ovat molemmat urheilullisia.

Aleksin kellit on tuossa koko aamun heiluneet liian kireissä pyöräilyshortseissa ja olen useamman kerran kuin yhden nähnyt Petran vilkuilevan sillä silmällä.

Tämä 😁

Painijana Petra ilmeisesti ei ole kummoinen (se itkuisa video, kun hävisi olympialaisissa), mutta osaisiko ampua golfpalloja "sieltä"? Voisi kiinnostaa Valan lisäksi muitakin miehiä tuollainen erityistaito. 

Vierailija
14170/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.

Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.

Edes Valavuori ei ota itseään noin tosissaan.

Vierailija
14171/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚

Mä en usko että näiden välillä oikeasti mitään sen ihmeempää. Sara kyllä hakeutuu mielellään Markun seuraan, ja varsinki alussa koitti selvästi flirttailla.

Toisaalta Markku on muutenki sellanen että money mielellään hakeutuu Markun seuraan juttelemaan, enkä yhtään ihmettele, Markku osaa kuunnella.

Markku on kyllä mun mielestä tasaisen huomaavainen kaikkia kohtaan, en näe että huomios Saraa muita enemmän. Eilenki illalla Markku teki hänelle ja Petralle jonku keittosörsselin, ku Petra ei oikein tiennyt mitä söisi blendattuna.

Mutta mäki kyllä ikuisena romantikkona toivoisin näkeväni jotain lähentymistä, mutta en pidä sitä todennäköisenä...

Sä et näe, koska katsot ihan väärään suuntaan. Sitä kenties romanttisempaakin settiä, mutta ainakin selkeää lähentymistä on Markun ja Petran välillä..

Jep. Petra on tuolla talossa(kin) suosittu nainen koska sen seuraan hakeutuu niin Markku kuin Aleksikin.

Sara kyllä yrittää kovasti keimailla ja olla "tyrkyllä" mutta kukaan ei innostu.

Vierailija
14172/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi Aleksin vartaloa pitää moittia jatkuvasti. Kyllä hän ikäryhmässään on keskivertoa paremmassa jamassa. Mulle kelpais kyllä ulkonäöltä. Luonteeseen ja käytökseen en ota kantaa ja paidankin voisi kyllä pitää ruokapöydässä päällä.

-N40

Sen takia kun joku aina reagoi siihen kommenttiin. Jos sen vaan sivuuttaisi niin ehkä loppuisi mutta ei, aina joka päivä joku alkaa intää vastaan. Pelkkää provoahan tuo on.

Vierailija
14173/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla liian suuret lollot. Tuolla ne hölskyy kun Sara ottaa aurinkoa tuolilla retkottaen. 

Vierailija
14174/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse näkisin enemmän sutinaa Petran ja Aleksin kesken. Nytkin Petra TAAS hilasi itsensä Aleksin kanssa golfaamaan ja aiva muistakin syistä kuin siitä, että ovat molemmat urheilullisia.

Aleksin kellit on tuossa koko aamun heiluneet liian kireissä pyöräilyshortseissa ja olen useamman kerran kuin yhden nähnyt Petran vilkuilevan sillä silmällä.

Petralla on Virolainen mies.

Vierailija
14175/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.

Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.

Edes Valavuori ei ota itseään noin tosissaan.

Kerro mitä puhuivat.

Vierailija
14176/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi Petra ja Vala taas nälvii nurkassa muiden asukkaiden tekemisiä?

Vierailija
14177/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Mikkonen tällä hetkellä telkkarissa ”hittimittari”.

Mukavan selkeäsanainen näihin nykyjuontajiin verrattuna. 

Vierailija
14178/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi, paita päälle, kiitos!

Tää on kans sellainen peruskäytöstapa että aamupalapöytään ei mennä ilman paitaa kuten ei muuhunkaan ruokailutlanteeseen. Jostain syystä suomalainen keski-ikäinen mies ei useinkaan tunne tarvetta huomioida muita. 

Onhan siellä naisiakin hattu päässä.

Naistenpa ei kuulu etiketin mukaan riisua hattua.

Vierailija
14179/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee hermo! Nina keskeyttää ja kertoo omia stoorejaan koko ajan! Odotin äskenkin, että Sara pääsis kertoo juttunsa loppuun, mutta Nina alkaa kertoo teatterireissusta äitinsä kanssa..

Vierailija
14180/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi Valavuori sanoi juuri Sedulle ja Petralle, että tosi makeeta kun tuo Ninakin on vielä mukana, tosi makeeta että on aina vaan pullahdellu takaisin.

Onko Petra mustis, antoiko siksi pisteen Ninalle, aiemmin on nimennyt mm. Sedua ja Saraa. Nyt Aleksi viihtyy liikaa Ninan kanssa juttelemassa ja Petra jää entistä enemmän syrjään

Ketju on lukittu.