Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14121/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina: Sedu ei tarvitse voittoa

Nina sanoi että Sedu ei tarvitse voittoa samalla tavalla kuin varmasti moni muu talossa ja tottahan se on. Sedu ei tarvitse julkisuutta eikä rahaa kuten suurin osa muista asukkaista. Oikein sanottu ja valittu. Nina myös sanoi että hänen mielestään Sedu ansaitsisi voittaa.

Vierailija
14122/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni B kotiin kasvattamaan saldoa. Tuo tyyny pään päällä on varmaan salaviestintää tyttöystävälle. 6

Salaviestintää? Muistathan rakas, että olen tollo tosikko? 

Rakastan sua, mut lait ääniä tulee team Ronin nimissä.

oli kuka tahansa niin kotona puhutaan jo nuo asiat että ääniä eurolla turbovauhdilla, emme tiedä . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14123/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään Roni kotiin!

Ääniä Jannelle ja Sedulle <3

Ninakin on ok, pääasia että Roni lähtee!

Nina saisi lähteä kotiin lastensa luo.

Eiköhän Ninan lapset pärjää ihan hyvin.

Se ei voi olla ainoa peruste miksi jonkun pitäisi lähteä.

Miksi poistatat muiden viestejä?

Entistä enemmän Nina joutaisi lähteä, kun hänen oletettavasti aikuiset faninsa päällepäsmäröivät keskustelua eivätkä salli muiden ilmaista mielipiteitään.

En todellakaan ole Ninan fani, päinvastoin, eihän sitä pälpätystä jaksa kuunnella.

Mutta kun mun mielestä Roni on näistä se kenen pitää just nyt lähteä.

Miten täällä edes kukaan voi päsmäröidä?

Täällä on modet aika tarkkoja.

Samaa mieltä, pitäisin talossa ihan jokaisen joka ärsyttää muita asukkaita ja katsojia. Hiljaiset hiihtäjät saattavat olla vaikka maailman mukavampia ihmisiä, mutta siitähän tässä ei ole kyse eikä muutenkaan asukkaiden paremmuusjärjestykseen laittamisesta, vain se kuka asukas saa eniten eloa ja värinää muihin asukkaisiin ja puhetta ja tekoja aikaiseksi.

hiljainenkin on ihminen mutta BB talossa ei tarvita nynnyjä. 

Vierailija
14124/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“Hän pärjää mainiosti ilmankin. Toki hän olisi sen ansainnut, siitä ei ole kyse”, Nina linjaa palkintorahaan viitaten.

https://bigbrother.fi/uutiset/kuka-nimesi-kenet-nelja-asukasta-haatoaan…

Vierailija
14125/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saraa taisi harmittaa, kun kukaan ei kysynyt mitään hänen pk-käynnistään. Yritti ilmeisesti saada huomiota tuolla kahvikippistelyllään. 

Vierailija
14126/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedu on 63, Nina 56 ja Janne 55. Kaikkein vaikeinta tuo nuorten juttujen sietäminen näyttää tällä hetkellä olevan Jannella. Sedu ei oo hermoillu eikä kiukutellu yhtään, ennemminkin pitäny Jannea kasassa.

onko Jannella mälli loppunut ts nuuska, en oo kyllä nähnyt että ois pannut nuuskaa huuleen. 

Vierailija
14127/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara katsoi täysin ilmeettömänä kaikkien muiden videoita, mut kun porkka ilmeistyi ruutuun alkoi sellainen hymyileminen.... sara ei pysty enää peittelemään ihastusta porkkaan..

Vierailija
14128/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi, Sara ja Markku viihdyttävimmät.

Vierailija
14129/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚

Mä en usko että näiden välillä oikeasti mitään sen ihmeempää. Sara kyllä hakeutuu mielellään Markun seuraan, ja varsinki alussa koitti selvästi flirttailla.

Toisaalta Markku on muutenki sellanen että money mielellään hakeutuu Markun seuraan juttelemaan, enkä yhtään ihmettele, Markku osaa kuunnella.

Markku on kyllä mun mielestä tasaisen huomaavainen kaikkia kohtaan, en näe että huomios Saraa muita enemmän. Eilenki illalla Markku teki hänelle ja Petralle jonku keittosörsselin, ku Petra ei oikein tiennyt mitä söisi blendattuna.

Mutta mäki kyllä ikuisena romantikkona toivoisin näkeväni jotain lähentymistä, mutta en pidä sitä todennäköisenä...

Vierailija
14130/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota "tarvitsee eniten voittoa" argumenttia. Tosiasiassa kukaan näistä ei varsinaisesti tarvitse voittoa koska ei bb voi korvata oikeaa työntekoa ja ammattia. Julkisuutta nää saa kaikki sen mitä talossa sitä saavat. Jos ainoa motiivi mukanaololle on voittosumma niin tyyppi taitaa olla mukana ihan vääristä syistä. 

Kyllä ihan rehellisesti se raha monelle on enemmän tarpeen kuin julkisuus. Kyllä 30 000 k tuntuu monen kukkarossa, etenkin jos nollalinjalla vetelee kuten Porkka itse totesi. Varmasti on hänellekin voittosummast isompi hyöty, mitä se siitä julkisuudestä hyötyy, miten sillä maksaa laskuja tai ostaa ruokaa?

Porkka vakuutusmyyjä, onko sitten tehnyt hupihommia ja viime ja tänä vuonna korona vaikuttaa. Jannen tulot edellisvuonna lähes 60 000. Niinallakin enemmän mitä Petralla, Sedu ? tuskin varaton, Valavuori? Oliko verovelkaa. 

Minä en näitä mistään tarkistele, kommentoin vain sitä mitä kuulin Jannen talossa itse sanoneen ja Janne sanoi että nollatasolla olleet tulot viimeisen vuoden aikana.

Vierailija
14131/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sotkeko Sedun firman asioita henkilökohtaiseen tilanteeseen. Jos Sedu voittaa tästä 30 000 eura se on 30 000 euroa lisää Sedun omalle henkilökohtaiselle pankkitilille ti taskuun. Ei sillä firman ulosottoja makseta. 

Sedulla on kaikki asiat oikein hyvin, ei pode rahapulaa millään tasolla.

Vierailija
14132/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksilla on pikku massu makkarat

Vierailija
14133/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellari Sara ulos, täysin feikki tapaus. Todennäköisesti uskonveljet äänestävät saraa luurit punaisena ja rukoilevat jeesusta apuun.

babtisti, ei hellari

Vierailija
14134/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina sanoi että Sedu ei tarvitse voittoa samalla tavalla kuin varmasti moni muu talossa ja tottahan se on. Sedu ei tarvitse julkisuutta eikä rahaa kuten suurin osa muista asukkaista. Oikein sanottu ja valittu. Nina myös sanoi että hänen mielestään Sedu ansaitsisi voittaa.

Eihän tuolla kukaan muukaan tarvitse kuin Nina itse.

Vierailija
14135/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara sitten yritti vielä muistuttaa pk-käynnistään laulamalla ohimennen "salaisuudet, aha aha.." Kukaan ei huomioinut asiaa mitenkään. 

Vierailija
14136/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni asukas on itse sanonut tarvitsevansa rahaa ja olevansa rahapulassa.

Vierailija
14137/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuolla talossa useampikin asukas valitellut rahapulaansa ja puhunut 0-tuloistaan mm. Petra Olli, Sani, Kelly, Aleksi ja Markku

Vierailija
14138/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksilla on pikku massu makkarat

Kyllä aikuisella miehellä pitää mahaa olla.

Luuranko tubettajaa on paha katsoa.

Vierailija
14139/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina ei ole antanut kertaakaan nimeämispisteitä Aleksille eikä antanut Aleksikaan Ninalle. Kyllä musta näyttää, että ne tulee oikein hyvin keskenään toimeen ja välillä oikein nauttivat pienoisista väännöistään.

Vierailija
14140/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚

Mä en usko että näiden välillä oikeasti mitään sen ihmeempää. Sara kyllä hakeutuu mielellään Markun seuraan, ja varsinki alussa koitti selvästi flirttailla.

Toisaalta Markku on muutenki sellanen että money mielellään hakeutuu Markun seuraan juttelemaan, enkä yhtään ihmettele, Markku osaa kuunnella.

Markku on kyllä mun mielestä tasaisen huomaavainen kaikkia kohtaan, en näe että huomios Saraa muita enemmän. Eilenki illalla Markku teki hänelle ja Petralle jonku keittosörsselin, ku Petra ei oikein tiennyt mitä söisi blendattuna.

Mutta mäki kyllä ikuisena romantikkona toivoisin näkeväni jotain lähentymistä, mutta en pidä sitä todennäköisenä...

Sä et näe, koska katsot ihan väärään suuntaan. Sitä kenties romanttisempaakin settiä, mutta ainakin selkeää lähentymistä on Markun ja Petran välillä..

Ketju on lukittu.