Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä Sanna koosteessa. Tykkäsin siitä asukkaana. Hyväntuulinen asukas ja hyvä keskustelija.
Ihan vilpittömästi kysyn, miten on mahdollista että moni näki Sannan noin?
Mun mielestä sietämätön tenttaaja, oli samantien perässä jos joku halusi olla omassa rauhassa ja oli heti olevinaan esim. liikunnasta ja kokkailusta pitävä kun huomasi että sellaisesta tykätään, vaikka aluksi kertoi päinvastaista.
Muutenkaan en jaksaisi sitä töksäyttelevää ”niikö, sillee *maiskis*, niikö tiiätkö niikö”.
Hyvä että vihdoin lähti!!Olet luultavasti raivokas persuvihaaja ja koska olet sannankin luokitellut tuohon ryhmään niin hakemalla haet yksityiskohtia joiden turvin voit sannaa inhota. Aika harva muu katsoo lähetystä samalla asenteella eli näkee sannan erilaisena kuin sinä. Ehkä voisit oppia tästä jotain mutta toisaalta vaikutat ihmiseltä joka ei opi.
Anteeks mitä :D
No nyt on pakko tehdä nimimerkki tänne kun porukka on näin vainoharhaista.
Mä nimenomaan olen persu.
Sanna on muuten vaan sietämätön.
Min mielestä.Eli et opi saamastasi palautteesta kuten arvelinkin vaan mieluummin teeskentelet lisää. Olit ihan mikä tahansa niin ennalta valitsemasi tapa tarkkailla sannaa vääristää näkemäsi.
Vaikka sä oletkin trolli, niin kerropa millä tavalla teeskentelen?
Mielenkiinnolla odotan, mä nimittäin en todellakaan teeskentele mitään.
Ja sehän joitakin ärsyttää.
Ja jos voitais sitten palata aiheeseen, eli BB-taloon ja asukkaisiin.
Heistähän saa olla mitä mieltä vaan, muistetaan sekin :)
En oikein ymmärrä tuota "tarvitsee eniten voittoa" argumenttia. Tosiasiassa kukaan näistä ei varsinaisesti tarvitse voittoa koska ei bb voi korvata oikeaa työntekoa ja ammattia. Julkisuutta nää saa kaikki sen mitä talossa sitä saavat. Jos ainoa motiivi mukanaololle on voittosumma niin tyyppi taitaa olla mukana ihan vääristä syistä.
UglyBetty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä Sanna koosteessa. Tykkäsin siitä asukkaana. Hyväntuulinen asukas ja hyvä keskustelija.
Mun mielestä sietämätön tenttaaja, oli samantien perässä jos joku halusi olla omassa rauhassa ja oli heti olevinaan esim. liikunnasta ja kokkailusta pitävä kun huomasi että sellaisesta tykätään, vaikka aluksi kertoi päinvastaista.
Muutenkaan en jaksaisi sitä töksäyttelevää ”niikö, sillee *maiskis*, niikö tiiätkö niikö”.
Hyvä että vihdoin lähti!!Olet luultavasti raivokas persuvihaaja ja koska olet sannankin luokitellut tuohon ryhmään niin hakemalla haet yksityiskohtia joiden turvin voit sannaa inhota. Aika harva muu katsoo lähetystä samalla asenteella eli näkee sannan erilaisena kuin sinä. Ehkä voisit oppia tästä jotain mutta toisaalta vaikutat ihmiseltä joka ei opi.
Min mielestä.Eli et opi saamastasi palautteesta kuten arvelinkin vaan mieluummin teeskentelet lisää. Olit ihan mikä tahansa niin ennalta valitsemasi tapa tarkkailla sannaa vääristää näkemäsi.
Heistähän saa olla mitä mieltä vaan, muistetaan sekin :)
Teeskentelet persua kommentissasi koska luulet että se on argumentti. Mikään ei viittaa siihen että olisit oikeasti persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä voi olla tuo Pinja oikea pelurien peluri. sanoo Markun pelaavan ja olevan kilpailuhenkinen ja luulee olevansa itse finaalissa, että ei pärjäisi Markulle, siksi nimeäisi Markun.
Markku ei ole peluri, sen jo todisti lausunto, mitä Sanna sanoi Markusta.
Yks mikä on myös ajattelematon nimeämisissään on Petra, kun nimeää Ninan, vetoaa siihen, Nina on ollut jo kauan talossa, että Nina haluaisi jo varmasti pois.
Samaan aikaan he kaikki tulivat taloon. Onko Petralta muisti mennyt.
Ensinnäkin, Nina ei haluaisi lähteä talosta vielä, Petran mielestä Nina olisi valmis lähtemään jo pois.
Sujuvasti unohdit tuossa mikkos-huumassasi sen, että ninan mielestä sedu ei tarvitse voittoa. Sen sijaan sedu ansaitsi 2 nimeämispistettä.
Samanlainen pelaaja ja kieroilija se sun ihana ninnukka on kuin nuo ketä haukuit.
Mikkos-huumassa? Ihan objektiiviset havainnotha tuossa oli: Petra sanoi että Nina haluaa jo pois, Nina sanoo että ei halua. Ja olihan tuo perustelu, että on ollut jo kauan talossa naurettava kun ne kaikki on ollu saman ajan.
Sinä taisit Mikkos-vihassasi unohtaa sen ettei Nina ole peitellyt lainkaan sitä että toivoo jonkun oikeasti rahat tarvitsevan voittavan, Nina antoi Sedulle 2 pistettä jo edelliskerran ja Sedulla on rahaa yllinkylin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne näytti taas illalla vähän yllättyvän kun kuuli olevansa häädössä...
Talossahan aika monet on puhuneet koko ajan, että Janne tai Markku voittaa koko kisan. Ainoastaan Nina on alkanut viime päivinä puhua, että joku nuorista voittaa. On varmaan Janne itsekin ollut luulossa, että olis suosituin. Nyt nimeämisissä sanoi että häellä on sellainen kutina, että Nina antaa hänelle pisteet ja siksi hän antaa nyt Ninalle 2. Noh, Nina ei nimennyt Jannea, mutta hätä tuolla nyt tuntuu olevan että putoaa.
Janne ampui kyllä itseään jalkaan mikäli Nina tippuu sillä taloon jää just ne kaikki jotka antoi Jannelle pisteitä, Nina tuskin nimeäisi Janne koskaan.
Aleksi ja Pinja antoivat kumpikin Jannelle 2 nimeämispistettä. Heillä näköjään ajatukset kulkee samaa rataa.
Taisit tarkoittaa Petraa? Aleksi ja Petra antoi Jannelle 2 pistettä. Pinja yhden.
Vierailija kirjoitti:
UglyBetty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heistähän saa olla mitä mieltä vaan, muistetaan sekin :)Teeskentelet persua kommentissasi koska luulet että se on argumentti. Mikään ei viittaa siihen että olisit oikeasti persu.
Niin eli et pystynyt kertomaan vastausta :)
No, menepäs nyt ottamaan aamulääkkesi.
Sun trollailu on tosi alkeellista :)
Takaisin BB.n pariin..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä voi olla tuo Pinja oikea pelurien peluri. sanoo Markun pelaavan ja olevan kilpailuhenkinen ja luulee olevansa itse finaalissa, että ei pärjäisi Markulle, siksi nimeäisi Markun.
Markku ei ole peluri, sen jo todisti lausunto, mitä Sanna sanoi Markusta.
Yks mikä on myös ajattelematon nimeämisissään on Petra, kun nimeää Ninan, vetoaa siihen, Nina on ollut jo kauan talossa, että Nina haluaisi jo varmasti pois.
Samaan aikaan he kaikki tulivat taloon. Onko Petralta muisti mennyt.
Ensinnäkin, Nina ei haluaisi lähteä talosta vielä, Petran mielestä Nina olisi valmis lähtemään jo pois.
Sujuvasti unohdit tuossa mikkos-huumassasi sen, että ninan mielestä sedu ei tarvitse voittoa. Sen sijaan sedu ansaitsi 2 nimeämispistettä.
Samanlainen pelaaja ja kieroilija se sun ihana ninnukka on kuin nuo ketä haukuit.
Missä ihmeen Mikkoshuumassa?? Petrastahan tuossa puhuttiin ja Petran käyttäytymisestä ja perusteluiden ontuvuudesta. Sä et Mikkosvihassasi näköjään pysty kuin räksyttämään. Aika monen muukaan mielestä Sedu ei tarvitse voittoa eikä Sedu ansaitse voittoa. Ja sama pätee Roniin.
eri
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tuota "tarvitsee eniten voittoa" argumenttia. Tosiasiassa kukaan näistä ei varsinaisesti tarvitse voittoa koska ei bb voi korvata oikeaa työntekoa ja ammattia. Julkisuutta nää saa kaikki sen mitä talossa sitä saavat. Jos ainoa motiivi mukanaololle on voittosumma niin tyyppi taitaa olla mukana ihan vääristä syistä.
Kyllä ihan rehellisesti se raha monelle on enemmän tarpeen kuin julkisuus. Kyllä 30 000 k tuntuu monen kukkarossa, etenkin jos nollalinjalla vetelee kuten Porkka itse totesi. Varmasti on hänellekin voittosummast isompi hyöty, mitä se siitä julkisuudestä hyötyy, miten sillä maksaa laskuja tai ostaa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Porkka pilasi Valan ilon kertomalla että hänenkin joukkueensa pääsee halutessaan saunaan. Ei oikein irronut Aleksilta iloa muiden puolesta. Heikosti näyteltu, kuittasi Porkka, kun Vala sai puserrettua suustaan vaisusti: Hyvä :D
Vahingon ilo on monelle se paras ilo. Ei ole jäänyt huomaamatta että Allulle juuri näin on.
Miks tulee kuvaa pk-huoneesta
Onko Pinja käynyt saunassa kertaakaan talossa olon aikana?
Sara pääsi onnenkantamoispyörää pyöräyttämällä päiväkirjahuoneseen katsomaan muiden nimeämisperustelut
Vierailija kirjoitti:
Miks tulee kuvaa pk-huoneesta
Miksköhän? Et osaa kuunnella?
Nina: Sedu ei tarvitse voittoa
Onpas tylsää, että onnenkantamoinen meni Saralle, joka ei saanut yhtäkään nimeämispistettä. Hukkaan meni tämä sektori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan rehellisesti se raha monelle on enemmän tarpeen kuin julkisuus. Kyllä 30 000 k tuntuu monen kukkarossa, etenkin jos nollalinjalla vetelee kuten Porkka itse totesi. Varmasti on hänellekin voittosummast isompi hyöty, mitä se siitä julkisuudestä hyötyy, miten sillä maksaa laskuja tai ostaa ruokaa?
Porkka vakuutusmyyjä, onko sitten tehnyt hupihommia ja viime ja tänä vuonna korona vaikuttaa. Jannen tulot edellisvuonna lähes 60 000. Niinallakin enemmän mitä Petralla, Sedu ? tuskin varaton, Valavuori? Oliko verovelkaa.
Aleksi, paita päälle, kiitos!
Vaikuttaako teillä talossa olevien tai pudonneiden aiempi julkisuuskuva siihen, mitä te asukkaista tykkäätte talossa?
Huomasin, että minulla ei ole vaikuttanut. Sannasta tuli mun ehdoton suosikki vaikka räväkät kolumnit ampuvat minusta usein ohi. Toisella sijalla suosikeissani Nina, josta käsitykseni on muuttunut täysin. Hän onkin tunteellinen, paljon ymmärtävä, eikä julkisuushakuinen, tuomitseva tollo, mitä aiemmin luulin. Toisaalta taas esim. Roni ja Sara, joiden tubeuraa olen välillä ihaillut ovat osoittautuneet mielestäni ihan turhiksi ja tylsiksi talossa.
Petra tuijottelee yhteen kohtaan ja on ihan tapettien tapetti. Mitä viihdetta Petrassa on, vastaan itselleni, ei mitään. Koulutehtävässäkin oli tuppisuu, muut puhuivat kyllä.
Toinen mitä en voi sietää on se nenärengas nainen. Ihan hirvee. Lapsi vielä.
Pinja on suuri peluri. Suunnittelee missä järjestyksessä äänestää ketäkin, että vaan itse omasta mielestään
haluaisi olla finaalissa.