Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Samaa väriä pitää olla kaikki samat sivut ja sudokuperiaatteella koko ruutu = 45. Sivut ja viisto = 15
Tiesikö nää, että tehtävä on sudoku ennen kuin valitsivat kuka ei osallistu?
Mitä jos Nina oiskin ollu hyvä sudokuissa
Vierailija kirjoitti:
Eikö Roni osaa laskea... Kauppatieteiden maisteri
Osaako se yleensä mitään?
Sara yrittää taas keimailla ja pokata Markkua. Yyh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa väriä pitää olla kaikki samat sivut ja sudokuperiaatteella koko ruutu = 45. Sivut ja viisto = 15
Tiesikö nää, että tehtävä on sudoku ennen kuin valitsivat kuka ei osallistu?
Mitä jos Nina oiskin ollu hyvä sudokuissa
Sanottiin, että matikkatehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mahdollinen ratkaisu olis esim:
Ylin: 2 7 6
Keski: 9 5 1
Alin: 4 3 8
Tarkoitus siis että jokaiselta vaaka-, pysty- ja vinoriviltä tulee summaksi 15. Numerot 1-9 käytössä. Saa nähdä kauanko noilla kestää tässä :D
Kiva kun joku jaksaa selittää nää tehtävät, tulin iteki just ruudun ääreen ja rupesin täältä katsomaan, mikä homman nimi kun BB:n sivulla ei ollu mitään. Kiitos Sinä!
Ja vastauskin vielä, tekee vielä helpommaksi seurata onnistuvatko. Tattis.
Mä en tajuu miks täällä toiset jatkuvasti ylistää jotakuta ja haukkuu jotakuta toista. Ei ny niin paljon pitäis tunteisiin mennä ventovietaiden ihmisten sanomiset ja tekemiset.
liikkuu.liikkuu! kirjoitti:
Nyt ne bileet. Viinaa ja paljon ! Äksöniä saatana !!
Turha sun enää on viinaa tuonne vinkua, kun jostain syystä talosta on äänestetty ulos kaikki ne jotka alkoholia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku vegaanilla ei ole six packia.
No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.
Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.
Onhan sillä ollu sellainen tosi rasvatonkin, mistä joka lihassäie suunnilleen erottuu, mutta tykkään kans tästä nykyisestä enemmän.
Mr. Tubettaja on kauppatieteiden kandi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu miks täällä toiset jatkuvasti ylistää jotakuta ja haukkuu jotakuta toista. Ei ny niin paljon pitäis tunteisiin mennä ventovietaiden ihmisten sanomiset ja tekemiset.
Ihmettelee tyyppi jonka tunteisiin muiden sanomiset/tekemiset menee niin, että kirjoittaa tällaisen viestin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette mun ideasta?
Ajattelin ruveta tubettamaan nimellä Niina Mikkonen ja tekemään sellaisia videoita, joissa kerron minun lapsista ja miehistä lähinnä. Tietysti myös kehun kaikkia ihmisiä.
Ota nimeksi Miina Nikkonen.
Kokemusasiantuntija Miina N. Äläkä ota mitään koulutuksia vastaan, Niina M. kertoi että hän ei tarvi koulutuksia koska on omakohtaista kokemusta niin paljon, vaikka puhuis kuulijat puuduksiin.
Vierailija kirjoitti:
liikkuu.liikkuu! kirjoitti:
Nyt ne bileet. Viinaa ja paljon ! Äksöniä saatana !!
Turha sun enää on viinaa tuonne vinkua, kun jostain syystä talosta on äänestetty ulos kaikki ne jotka alkoholia käyttää.
Pinja käyttää alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara painaa 81 kiloa.
Pitää olla pikkuisen pläski!
81 kg timmissä rungossa ei ole ollenkaan liikaa, kun pituuttakin on 185 cm.
Pitäisikö Saran olla joku anor ektinen malli, että mammoille kelpaa?
Sitten haukuttaisiin, miten luut törröttää ja ilman silikoneja ei olisi rintoja ollenkaan.
🤦🤷Muovisuus ja pinnallisuus on Sarassa no no, ei paino taikka pituus.
Sara oli ketterä siinä koskemattomuustehtävässä.
Eikä yrittänyt huijata, kuten Aleksi useampaan otteeseen
Sara omien sanojensa mukaan kerran otti kaksi palikkaa ja palautti. Aleksi teki sen kahdesti. SE mitään huijaamista ole siltikään. Molemmat korjasi mokansa.
Vierailija kirjoitti:
Mr. Tubettaja on kauppatieteiden kandi?
Nope. Drop out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.
Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.
Tatuoinnit on usein lapsellisia, esimerkiksi kauhukuva, niinkuin vastaavaa voisi nähdä pikkulasten teepaidoissa irvistävän dinon tai hainhampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu.
Sä siis et vieläkään ymmärtänyt mitä sillä "työllä hankitut lihakset" tarkoitetaan. Etkä kyllä näemmä sitäkään ettei Markku ole edelleenkään näyttelijä vaan tekee ihan muita duuneja.
Sinun versiosi työllä hankituista lihaksista näyttää olevan jonkinlainen fantasia jota koitat pitää yllä. Tuskin markku siellä myyntityössä sen enempää hankkii lihaksia kuin salkkareissa.
Oikeasti tuo tarkoittaa raskasta duunarihommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄH?! Sehän on ihan löllö ja sen pikkuriikkiset nännit ällöttää mua ja sen naistissit.
ihmetellyt, että miten kukaan voi pitää tuollaista upeena. Ei lähelläkään sellaista työllä hankittuja lihaksia. Vaan todellakin puntilla jätetty käymättä ja ohops repsahti.
osta.vokaali kirjoitti:
JANNE PORKKA ON PARAS, hauska höpönassu ja mainio veijari !
Janne oli tosiaan positiivinen yllätys vaikka olikin tuttu julkkis jo ysäriltä. On selvästi muuttunut edukseen vuosien vieriessä vaikka niin kai se olisi tarkoitus ihan jokaisella..
Jannen kuuluisi kyllä ihan ehdottomasti olla juontajana telkkarissa. Hyvä kuitenkin ettei ole mukana siinä uudistetussa onnenpyörässä koska sekin ohjelma onnistuttiin vaan pilaamaan lämmittelyversiona.
Yksi mahdollinen ratkaisu olis esim:
Ylin: 2 7 6
Keski: 9 5 1
Alin: 4 3 8
Tarkoitus siis että jokaiselta vaaka-, pysty- ja vinoriviltä tulee summaksi 15. Numerot 1-9 käytössä. Saa nähdä kauanko noilla kestää tässä :D