Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13441/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu korjailee Ronin toilailuja laskuissa...

Vierailija
13442/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään halailijoista ja huolehtivista ihmisistä. Naapurin mummu on just sellainen, kutsuu aina kullaksi ja enkeliksi. Loppuisipa tämä korona jo, että saisi taas elää normaalisti. Talossa on varmaan ihana olla kun ei tarvii maskeja tai turvavälejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13443/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos vaihtaisivat keskimmäisen ja alimman rivin toisin päin niin saisivat oikein

Vierailija
13444/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saivat valita kuka jää pois koska Sanna lähti toisesta tiimistä

Ai, no niinpä tietenkin. Kiitoss!

Mitä ne laskee, tai mikä tossa tavoitteena?

Vierailija
13445/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku vegaanilla ei ole six packia.

No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.

Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.

Vierailija
13446/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään halailijoista ja huolehtivista ihmisistä. Naapurin mummu on just sellainen, kutsuu aina kullaksi ja enkeliksi. Loppuisipa tämä korona jo, että saisi taas elää normaalisti. Talossa on varmaan ihana olla kun ei tarvii maskeja tai turvavälejä.

Mihin tarvitset vieraan ihmisen k ullittelua?

Vierailija
13447/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hum, missäs ohjelmassa veikkaatte että nina on seuraavan kerran mukana tositv:ssä? Veikkaan farmia kun laulaa tuo tuskin osaa (voice, idols) ja selviytyjiin asti tuo ei lähtene. Temppareita en edes mainitse.

Vierailija
13448/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa väriä pitää olla kaikki samat sivut ja sudokuperiaatteella koko ruutu = 45. Sivut ja viisto = 15

Vierailija
13449/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.

Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.

Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu. 

Vierailija
13450/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan lisäasukkaita tai valehäätö?

Toivottavasti tulee tuplahäätö. Roni ulos joko Ninan tai Pinksun kanssa.

Vierailija
13451/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Roni osaa laskea... Kauppatieteiden maisteri

Vierailija
13452/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee tehtävä, huh huh.

Vierailija
13453/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa väriä pitää olla kaikki samat sivut ja sudokuperiaatteella koko ruutu = 45. Sivut ja viisto = 15

Kiitos! Oli hieman sekavaa seurattavaa kun ei tienny tota 15

Vierailija
13454/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaa katsoa sinisen joukkueen sudokun ratkomista! Ne oli jo tosi lähellä!! Olis vaan pitäny siirtää rivejä keskenään, muttä lähtivät purkamaan koko kuvion... aaaaargh!

Vierailija
13455/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä BB loppuu tältä erää?

Vierailija
13456/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se täältä on tietysti huudella ja varsinkin kun hupina on sudokut. En tiedä sitten miten tuolla pärjäisi, kun toiset räpättää vieressä ja jännittää. Mutta että sudokun tekijöille tuo on helppo sinänsä, kaikilla vaijereilla sun muilla hämätään. 

Olisi kannattanut vain antaa parhaimmalle pähkäilijälle muutaman minuutin rauha ratkaista itse tehtävä, painaa se mieleen ja kertoa kullekin miehelle oma rivinsä jolla ohjeistaa Pinjaa. Nyt tuo menee soheltamiseksi.  Mielenkiintoista nähdä, onko toisen ryhmän suorituminen minkälaista.

Vierailija
13457/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu. 

Sä siis et vieläkään ymmärtänyt mitä sillä "työllä hankitut lihakset" tarkoitetaan. Etkä kyllä näemmä sitäkään ettei Markku ole edelleenkään näyttelijä vaan tekee ihan muita duuneja.

Vierailija
13458/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niiden pakko tehdä punaisella se.. keltainen kokeillaa tollot

Vierailija
13459/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina ja Aleksi jutteli just golfista. Miksi ei tule valitusviestejä jatkuvasta monologista ;D

Vierailija
13460/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän itsetyytyväinen ja omahyväinen kestohymy tolla Petralla eilisiltana, kun se pääs selkeesti jatkoon. Luulee olevansa nyt joku kansansuosikki. Yök!

Äänestäkää se pian pihalle!

Ketju on lukittu.