Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
12321/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ PIERAISIN MEHEVÄN PIERUN JA NYT KOKO BB-TALO HAISEE AIVAN PASKALLE!

Vierailija
12322/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.

Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.

Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.

Ja äänestetään ihan varmasti jatkossakin. Nina on kiva ja kaikkia asukkaita kohtaan kunnioittavasti käyttäytynyt talossa. Minä tykkään.

On ihan mukava seurattava, vähän tulee oma äiti mieleen, kun mennä hössöttää itsekseen höpöttäen. Koko ajan touhuaa jotain, järjestää, pyyhkii, viikkaa, suoristaa. Tosi kiva tällä kaudella, että on eri-ikäisiä ihmisiä.

Just aattelin eilen että ihan kuin mun äiti! Herttainen ja hassu, rakastaa kaikkia ja tykkää kaikesta. Ihan kyllä yksi mun suosikkihahmoista talossa ehdottomasti, on niin ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12323/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tantat ymmärretä Mikä on tupettaja.

Pinja saanut kokoon n 60 000 ja Roni 29 000 plus firmansa tulos yli 300 000.

Vierailija
12324/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällötti, kun Sara joutui siksi lähtemään makuuhuoneesta, kun siellä haisi niin pahalle?! Siis uskomatonta. Onko noilla mennyt niistä pavuista vatsa sekaisin, vai onko normaalia, että jotkut piereskelee koko yön? 

ne söi yhtenä päivänä papuja. valevuori on pierry koko ajan vain koska sika

Vierailija
12325/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tänään on pudotuksessa vai onko kaikki siinä mukana?

Vierailija
12326/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan voi olla noin tyhmä kuin Vala tossa opettajana. Luuleeko olevansa hauska. Ällö!

Hauska oli. Huumorintajuttomuus paistaa siellä saumoista...

Tää ois mun mielestä kan sollu hauska ehkä noin 13-15 -vuotiaana

Vierailija
12327/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on kyllä hauska, ei voi mitään. Ketku mutta hauska. Ei ihme että saa ihmiset mukaan vilunkijuttuihinsa, puhetta tulee.

Vierailija
12328/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos joku piereskelisi ja pskantaisi keittiön lattialle xD

Vierailija
12329/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais tuo Pinja jo lähteä tuolta. Luulin että hän putoaisi ensimmäisenä

No niinpä. Väittääkö Pinja, etä on muka kirjoittanut pitkän matikan ja saanut siitä L:n. Vaikea kyllä uskoa tuollaisesta ketjupolttajasta, jolla ei talossakaan näytä olevan muuhun mielenkiintoa kuin sitä sätkää höyrytellä...

Ei oo uskon asia. Eilen ratkaisi sen mitä Sanna kertoi.

Se Pinjan L matikasta oli vitsi. Sanoi, että päätavoite on vaan valmistua lukiosta, haluaa vaan päästä kirjoituksista läpi.

Vierailija
12330/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saran oppitunti huonoin tähän mennessä. Se oli liikaa miettinyt etukäteen mitä sanoo & tekee.

Oli kyllä ihan h*lvetin tylsää katottavaa.

Markun oli paras. Tykkään kun ihmiset heittäytyy. Eihän monetkaan noista ole näyttelijöitä ja itseänikin jännittäisi tuollaiset tilanteet, mutta katsojana tylsää.

Vierailija
12331/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra järsii jotain koko ajan, mutta mitä?

Vierailija
12332/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nina ainoa, jolta on vielä tunti vetämättä? Kaikki muut ollut opena?

Petran tunti oli ehkä tylsin, koska oli täysin oma itsensä, veti vaan treenin. Olisi voinut tuoda jotain pientä huumoria.

Vierailija
12333/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ei ole yhtään niin mukava kuin realityseurantaketjut yleensä. Täällä tosiaan lienee jotain kakaroita, kun pelkkää haukkumista ja vääristelyä ja valehtelua on ketju täynnä. Tietääkö joku jonkun paremman foorumin, missä aiheesta voi puhua normaalisti? 

Pahimpia täällä ovat Nina Mikkosen vihaajat, joten kysymyksessä tuskin ovat "kakarat".

Totta. Vanhoja katkeria naisia, ehkä jopa se jätetty eksä. Huomaa kielenkäytöstä, ei kukaan nykyisin puhu noin eikä ketään muita kiinnosta. Toivottavasti pääsee yli jossain vaiheessa, ihmisoparka. 

Toivon samaa, että huomaa kalenterin reunasta luvun 2021 mahdollisimman pian. Jääny aika kauas menneisyyteen ja se ei ole koskaan hyvä.

Vierailija
12334/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ukkola yllytti Petraa ottamaan kaapista enemmän kuin yhden esineen, vaikka tiesikin ettei saa?

Vierailija
12335/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää millasella soundilla lähtisi PIERU bb talon saunan lauteita vasten xD

Vierailija
12336/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra järsii jotain koko ajan, mutta mitä?

Petrakin sit paljastui perheenrikkojaksi. Olen hyvin pettynyt.

Vierailija
12337/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa siistiä, jos oma asunto olisi korkealla ja siellä olisi tuollainen jumalattoman iso terassi, jossa voi ulkoilla ja ottaa aurinkoa.

Vierailija
12338/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Valavuori rikasta sukua, mistä vanhemmat kotoisin?

Vierailija
12339/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa tosiaan, että äänestykseen päätyi joukkue josta kenenkään ei soisi tippuvan. Tämä on tuotannolle keino rahastaa, koska nyt kaikkia viittä äänestetään kun kenenkään ei haluta putoavan vielä tässä vaiheessa. Sen sijaan jos äänestyksessä olisikin porkan joukkue niin porukka äänestäisi lähinnä vain porkkaa ja sedua koska noista kolmesta (nina, roni, pinsku) olisi oikeastaan ihan sama kuka putoaa eli äänestysinto olisi nätisti sanottuna laimeaa. Ja silloin ei kassakone kilise.

Kaikilla ei vrmaankaan ole samat suosikit kuin sinulla. Ninahan tässä eniten on varmaan tuonut rahaa tuotannolle äänestyksissä Jannen joukkueesta ja veikkaan että saa ääniä jatkossakin. Itse en Markun joukkueesta välitä kuin Sarasta, muut sais tippua vaikka heti.

Totta, Ninaa on kyllä äänestetty jo paljon.

Ja äänestetään ihan varmasti jatkossakin. Nina on kiva ja kaikkia asukkaita kohtaan kunnioittavasti käyttäytynyt talossa. Minä tykkään.

Pyytelee anteeksi kun meni Sannan ja jonkun välistä tiskialtaalle mikä oli kohteliasta . Joku rupesi sanomaan että ei pidä pyytää anteeksi on niin naisten tapaista , ihmettelen ettei pyydettäisi anteeksi jos tavallaan tungetaan välistä   jos ei pyytäisi anteeksi olisi röyhkeä .

Ihmettelin sitä kohtaa. Sanna lähes hyökkäsi Ninan päälle, vaikka ihan järkevässä kohdin ja kohteliaasti pyysi anteeksi, kun mä tässä tälleen änkeen välistä.

Sanna päästi feministin itsessään valloilleen ja tuumas Ninalle, että sä pyytelet aivan liikaa ja väärissä kohdin anteeksi. Naiset yleensä on sellaisia ja sitten jatkoi Pinjalle (ikään kuin kasvattaen likkaa tulevaisuutta varten) Naiset uhriutuu aivan liikaa ja esiintyvät huono ryhtisinä,, että koko olemus jo huutaa anteeksi.

Siinä vaiheessa vaihdoin kameraa, kun rupes taas ällöttää tuo Sannan agenda. Se hellästi höpöttää, liian pienissä mekkosissaan, naama nykien.

Vierailija
12340/24387 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällötti, kun Sara joutui siksi lähtemään makuuhuoneesta, kun siellä haisi niin pahalle?! Siis uskomatonta. Onko noilla mennyt niistä pavuista vatsa sekaisin, vai onko normaalia, että jotkut piereskelee koko yön? 

ne söi yhtenä päivänä papuja. valevuori on pierry koko ajan vain koska sika

Ei saa pitkään pierua pidätellä mutta täytyy mennä vessaan. Ei ihmisten läsnäollessa.

Ketju on lukittu.