Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tällä palstalla kenestäkään mitään kivaa?
Sannasta
Vierailija kirjoitti:
Sais tuo Pinja jo lähteä tuolta. Luulin että hän putoaisi ensimmäisenä
No niinpä. Väittääkö Pinja, etä on muka kirjoittanut pitkän matikan ja saanut siitä L:n. Vaikea kyllä uskoa tuollaisesta ketjupolttajasta, jolla ei talossakaan näytä olevan muuhun mielenkiintoa kuin sitä sätkää höyrytellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks inhoatte Saraa? Hän on ollut talossa ihan neutraali, iloinen ja hauska. Ettekö muka ikinä itse lauleskele tai hyräile? Taidatte myös unohtaa että hän on laulaja joten varmaan toi tulee ihan luonnostaan häneltä. Sara ehdottomasti yksi aidoimmista tällä kaudella
Kaukana aidosta. Teennäinen, jatkuvasti joku rooli päällä ja erittäin tietoinen kameroista. Välillä suorastaan esiintyy, mutta selvästi erittäin epävakaa. Onneksi ei ole valinnut ravintola-alaa, sillä parempi kun suuttuessaan tai stressaantuneena pysyy erossa veitsistä. Näkyisipä ne nyrkin iskut koosteessa, vaikka tuskin tulee tapahtumaan.
Mikä rooli? Kai tiedät että ihmisiä on erilaisia ja jotkut on luonnostaan vähän höpsöjä ja energisiä. Se että sinä olet tylsä jörö ei tarkoita että kaikkien tulisi olla sellaisia. Ja kai huomasit että Hans kehui Saran vartaita ravintolatason vartaiksi. Taitaa tämä palstavihata Saraa ihan vaan siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen
Mulla kanssa tunne, että Ronia ja Pinjaa inhotaan ihan vain periaatteesta, koska ovat nuoria, tubettajia ja tienaavat enemmän kuin moni täällä kirjoittava.
Saraa myös tubettamisen takia inhotaan ja koska on kaunis, itsensä laihduttanut ja laittautuu, miesten mieleen. Kellykin lähti ekana, koska oli kaunis, ei ehtinyt itsestään mitään edes antamaan. Pahempi tuppisuu on Petra, mutta se ei ulkonäöllä paljoa koreile, on tuommoinen miesmäinen. Sanin ulkonäkö kiusasi monia, jaksoi paneutua liikaa pukeutumiseen ja ulkonäköön.Ylipainoiset Sanna ja Nina on vissiin helpommin samaistuttavia monelle, samoin ulosottovelallinen tumpelo Aleksi.
Jännä miten toi tubettaminen on niin iso punainen vaate monelle katsojalle, vaikka tubettaminen ja tämä bb-ohjelma on periaatteessa aika lähellä jopa toisiaan...
Pinjan tulot 18 v isot. Lähes 60 000. Ronin 29 000 ja risat mutta firma tahkoaa fyrkendaalia yli 300 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tällä palstalla kenestäkään mitään kivaa?
Sannasta
Höpöhöpö. Sannaahan täällä on kaiken aikaa irvailtu ja haukuttu.
Voisko BB kieltää ton porkkanoiden rouskuttamlsen?! Ihan jäätävän tuskallista kuunneltavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Väittääkö Pinja, etä on muka kirjoittanut pitkän matikan ja saanut siitä L:n. Vaikea kyllä uskoa tuollaisesta ketjupolttajasta, jolla ei talossakaan näytä olevan muuhun mielenkiintoa kuin sitä sätkää höyrytellä...
Ei oo uskon asia. Eilen ratkaisi sen mitä Sanna kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Mukavan oloinen nuori mies.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Millälailla luulee olevansa maailman lahja naisille? Sanoiko niin? Tekikö jotain sen suuntaista?
Hallusinoitko?
Olipa mukava vierailla aamulla BB-talossa vieraana. Mitä tykkäsitte vierailusta?
On se nyt perkele jos tuo hevonen Ukkola ei osaa olla syömättä porkkanaa niin, että korvat hajoaa kuulijoilta. Ihahaa ihahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot hiljaa. montako L oot sinä kirjoittanut ? antaa nuorten olla.
Sedu tietää sijamuodoista vain inessiivin. On tottunut pamputtamaan inessiiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D
Kuinkahan kauan on harrastanut? Ei lihas viikossa kasva. On hänellä lihasta. Ja painonnosto ei edelleenkään tarkoita lihasten kasvatusta.
Valavuoren kokonaistulot vuosina 2016-19?
Vierailija kirjoitti:
Sanna jatkoon. Kiinnostava tyyppi ja hänestä paljastuu monia puolia koko ajan. Aito ja selkeäsanainen.
Aleksi viihdyttää jutuillaan ja tuo sisältöä taloon. Avoin ja huomioi muut asukkaat.
Markku, Sara tai Petra saa pudota. Markku pelailee, Sara ylimielinen ja Petra tylsä.
Nyt on joku kieli poskessa laittanu ihan päinvastaisiksi kuvailut 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Valavuoren kokonaistulot vuosina 2016-19?
-
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Sulla on käsitteet hukassa. Feikki on sellainen joka esittää jotain muuta kuin on. Nina Mikkonen on täysin aidosti oma itsensä. Lapset ja mies on hänelle olleet se elämän sisältä, mikä jollekin toiselle on esim urheilu tai työ.
Samalla tavalla Sanna Ukkola puhuu miehestään ja työstään koko ajan, Aleksi Valavuori urheilusta ja julkkiksista.
Siis eikö näitä vippejä koske samat säännöt kuin muillakin on ollut, että hyräily, viheltäminen ja laulaminen on kielletty? Sara tekee sitä ihan koko ajan! Ja aamulla Sanna veti jotain kansanlaulua.. jipikaijee. Sen lisäksi vielä porkkanoita rouskutetaan koko ajan. Todella tuskallista kuultavaa -> ei pysty kattomaan 24/7!
Suosikit tällä hetkellä Pinja ja ehkä Petra .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D
Painonnoston harrastajana ja entisenä kilpaurheilijana sanoisin, että Ronilla on ihan hyvä painonnostajan kroppa ja samalla painonnostosalilla käyvänä olen nähnyt että hyvin tempaa. Lähdepä mukaan joku kerta niin opastetaan sua, kun kerta kiinnostusta löytyy.
Ja jos ei pääse, Porkka voisi perustaa only fans -sivun, jossa esittelee elintään. Kyllä minä voisin tilata, jos olis esimerkiksi 4.95 kuukaudessa.