Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Janne, Markku, Sara, Pinja, Roni ja Petra on turhia
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Mukavan oloinen nuori mies.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖
Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattais katsoa Ronin mollaajan noita sen käsiä, selkää ja vatsaa. Täysin tyypilliset painonnnostajan lihakset. Ei tarviisi sitäkin googlata ja erehtyä kehonrakentaja kuviin.
Ei ole. Salilla kävijän kroppa. Tuolla kropalla ei temmata eikä työnnetä. :D
Mitä haluaisit sanoa Saralle?
Itse haluaisin sanoa: "Joo, tiedetään, että mongertamalla keinotekoisia kieliä olet saanut julkisuutta, mutta se ei tarkoita sitä, että kukaan nauttisi sun viheltelystä tai laulusta. Joten voitko vittttu jo lopettaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne taitaa olla sisimmältään melko limainen tapaus. Pinjalle ehdotteli joku päivä sitten että Pinja vois stripata keittiön pöydällä. Sitten grillauksen jälkeen yritti nokisten sormien turvin kosketella Saran kasvoja ruokapöydässä.
Sehän oli Aleksi joka sitä ehdotti!
Janne se oli ja kehotti Pinjaa stripatessaan kyselemään että etteks te tiedä kuka mä oon.
Aleksi ehdotti varmasti. Janne enintään jatkoi.
Vierailija kirjoitti:
Nina mikkonen on niin epäaito kun vaan ihminen voi olla. täys feikki. "mun pojat" mun pojat mun pojat mun pojat. timo timo timo timo...............................
Nina on turhin ja todella raskas asukas. Sen oli jo aika lähteä kotiin keräämään säälipisteitä ja ruikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit sanoa Saralle?
Itse haluaisin sanoa: "Joo, tiedetään, että mongertamalla keinotekoisia kieliä olet saanut julkisuutta, mutta se ei tarkoita sitä, että kukaan nauttisi sun viheltelystä tai laulusta. Joten voitko vittttu jo lopettaa."
Varmaan kysyisin hänen arvoistaan ja tulevaisuuden suunnitelmista. Toki haluaisin tietää myös tämän hetken tekemisistä. Kysyisin minkä neuvon hän antaisi kansainvälisestä urasta haaveileville jne.
Lyhyesti yrittäisin saada selville minkälainen ihminen hän on. Nyt en tiedä.
Höh. Onpas ikävää, että joutuvat pimeään tehtävähalliin koko koulupäiväksi (miinus välitunnit). Menee hukkaan aurinkoinen päivä.
Olisin toivonut opetettaviin aineisiin myös kuvaamataidon ja musiikin, olisi ollut vähän vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks inhoatte Saraa? Hän on ollut talossa ihan neutraali, iloinen ja hauska. Ettekö muka ikinä itse lauleskele tai hyräile? Taidatte myös unohtaa että hän on laulaja joten varmaan toi tulee ihan luonnostaan häneltä. Sara ehdottomasti yksi aidoimmista tällä kaudella
Kaukana aidosta. Teennäinen, jatkuvasti joku rooli päällä ja erittäin tietoinen kameroista. Välillä suorastaan esiintyy, mutta selvästi erittäin epävakaa. Onneksi ei ole valinnut ravintola-alaa, sillä parempi kun suuttuessaan tai stressaantuneena pysyy erossa veitsistä. Näkyisipä ne nyrkin iskut koosteessa, vaikka tuskin tulee tapahtumaan.
Mikä rooli? Kai tiedät että ihmisiä on erilaisia ja jotkut on luonnostaan vähän höpsöjä ja energisiä. Se että sinä olet tylsä jörö ei tarkoita että kaikkien tulisi olla sellaisia. Ja kai huomasit että Hans kehui Saran vartaita ravintolatason vartaiksi. Taitaa tämä palstavihata Saraa ihan vaan siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen
Mulla kanssa tunne, että Ronia ja Pinjaa inhotaan ihan vain periaatteesta, koska ovat nuoria, tubettajia ja tienaavat enemmän kuin moni täällä kirjoittava.
Saraa myös tubettamisen takia inhotaan ja koska on kaunis, itsensä laihduttanut ja laittautuu, miesten mieleen. Kellykin lähti ekana, koska oli kaunis, ei ehtinyt itsestään mitään edes antamaan. Pahempi tuppisuu on Petra, mutta se ei ulkonäöllä paljoa koreile, on tuommoinen miesmäinen. Sanin ulkonäkö kiusasi monia, jaksoi paneutua liikaa pukeutumiseen ja ulkonäköön.Ylipainoiset Sanna ja Nina on vissiin helpommin samaistuttavia monelle, samoin ulosottovelallinen tumpelo Aleksi.
Jännä miten toi tubettaminen on niin iso punainen vaate monelle katsojalle, vaikka tubettaminen ja tämä bb-ohjelma on periaatteessa aika lähellä jopa toisiaan...
Kelly ei lähtenyt koska on kaunis, vaan tuon lauseesi loppuosan takia - siis nimenomaan siksi koska ei ehtinyt itsestään mitään edes antamaan. Alussa on tärkeää tuoda edes jotain itsestään esiin, mikä antaa katsojille syytä äänestää juuri tätä henkilöä. Ainakaan minä en äänestä ketään jatkoon sillä perusteella että onpa kaunis, saati sitten naista kun naisena en naiskauneuden päälle hirveästi edes ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ronissa niin ärsyttää? Mun mielestä on hienoa, että on saanut lopulta itsevarmuutta esiintyä julkisesti.
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Mistä leikkauksesta ? ?
Puhutaanko tällä palstalla kenestäkään mitään kivaa?
Veikkaan, että Vala opettaa liinkuntaa, Roni matikkaa, Markku köksää, Sedu historiaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui pahalta katsoa youtubesta videoita, jossa näyttäytyi ennen leukaleikkaustaan. Sympatiani hänelle, vaikka ei henk.kohtaisesti oma voittajasuosikkini talossa olekaan. 💖Onhan se tietysti jollain lailla hellyttävää, että tyyppi on saanut valheellista itsetuntoa jostain leikkauksesta niin paljon että luulee olevansa nyt maailman lahja naisille.
Minkä takia leukaleikkaus??? Jari Sarasvuolle myös tehty.
Tänään äänestämään sitten Sannaa. Osaa keskustella, ilmaisee selkeästi itseään ja haluaa olla ystävällinen muille asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Sanna jatkoon. Kiinnostava tyyppi ja hänestä paljastuu monia puolia koko ajan. Aito ja selkeäsanainen.
Aleksi viihdyttää jutuillaan ja tuo sisältöä taloon. Avoin ja huomioi muut asukkaat.
Markku, Sara tai Petra saa pudota. Markku pelailee, Sara ylimielinen ja Petra tylsä.
Uusia puolia tosiaan, ekana ei tykkää liikunnasta eikä harrasta mitään liikuntaa, mutta rakastaakin liikuntaa. Ei laita ruokaa kotona vaan syö ravintolassa mutta tykkääkin laittaa ruojaa ja harrastaa ruuanlaittoa. Noutaa jo kotiin feikkaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tällä palstalla kenestäkään mitään kivaa?
Tuskisn. Tämän palstan käyttäjät ja kävijät ovat niin sisäänpäin suuntautuneita ja omaan napaan tuijottelijoita, että muita sivustoja ei tällä suvaita. Ja auta armias, jos jotain kehutaan.
Sais tuo Pinja jo lähteä tuolta. Luulin että hän putoaisi ensimmäisenä
Sanin haastatteluista kävi ilmi, että talossa on tunnin ajan aamulla lämmintä vettä :O Osaako joku selittää, miksi näin? Kai nyt edes vessasta ja keittiöstä saa kuumaa vettä koko päivän? :/
Mun mielestä Pinja on ihan hyvä asukas, nuoruudesta huolimatta lähtee rohkeasti mukaan kaikkee ja osaa keskustellakin.
Roni varmasti ihmisenä ihan mukava ja osaa tehdä sitä mitä tekee. Mutta jostakn syystä BB-asukkaana vaan ei iske minuun millään tavalla. Ei sille ole mitään sen kummempaa selitystä.