Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Jos niiltä puuttuu raaka-aineita, niin miksei heille sanottu, että 2h:n harjoitteluun annetut ainekset pitää riittää myös kisaan?? Kaikki varmaan oletti, että kisaan tulee uusi, koskematon raaka-ainesatsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi nuo eivät saaneet tarpeeksi raaka-aineita?
Nehän kokkasi koko päivän. Taisivat käyttää liikaaa aineksia, tuotanto ei osannut ottaa huomioon ja nyt uupuu.
Mutta nehän vietiin välillä pois ja kalaa ja kanaakin tuli lisää. Kyllä minä olisin ainakin olettanut, että siellä olisi ollut tarvittavat aineet illan kilpailuun.
Onko ne jo saaneet wen 10kg hedelmiä. Surkee kooste keskittyisivät kokkeihin ny
Vierailija kirjoitti:
Idiootit grillaamassa.
Kukaan ei ole putsanut grilliä sen jälkeen kun Nieminen läksi. Hän oli siinä äärimmäisen pedantti. Janne hieman suurpiirteisempi näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo vieläkin ulkona kokkaamassa ruokaa, vai näyttääkö mun 24/7-ruutu jotain vanhaa tallennetta?
Niillä on juuri nyt käynnissä se kisa, johon harjoittelivat aiemmin. Nyt siis tosi kyseessä. Häviävä tiimi joutuu jäätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU myönteiset ovat hauskoja huutoineen ja pyllylakanoineen. :D
Pierupyllyn kuva oli EU-kielteisten lakanassa.
Totta. Kirjoitin erehdyksessä väärin. Lakana kuitenkin oli hieno. :D
Vierailija kirjoitti:
Idiootit grillaamassa.
Idiootti kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo vieläkin ulkona kokkaamassa ruokaa, vai näyttääkö mun 24/7-ruutu jotain vanhaa tallennetta?
Nyt on se kilpailuannosten kokkailu menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan ei tarvi kokata kun on iso palkka niin voi käydä ulkona syömässä joka päivä. Kokkaaminen on käyhien hommaa
Tai sitten sillä on kotona oma markku.
Juu ihan varmasti. Sen mies on persu.
Jannen ja Markun grillaus :'D
Tärkeintä et saada pihvit pelastettua palavasta grillistä, sitte sammutetaan palo.
Heti ku liekit sammunu nii Markku ottaa puurokupin ja jatkaa syömistä niinku mitää ei ois tapahtuu :D
Vierailija kirjoitti:
Koostehan koostuu aina edellispäivän tapahtumista.
Sedu raflamies käsitteli raakaa kalaa ja kanaa pesemättä välillä käsiään. Jäis hygieniapassi saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Petra leikkaa parsoja, Sara opastaa "leikkaa ne pas-at widduun, olis jo hiljaa.
Kuka meistä on ketään käskemään vaikenemaan? Eikö tuonne puhumaan ole menty?
Vierailija kirjoitti:
Kokkikisa näkyy vasta huomisessa koosteessa.
Miten toibUkkola on aina ekana juoksemassa perässä ja neuvomassa uhmisiä? Niinkun muut ei ymmärtäisi itse asioita.
Nina kun näkee savupilven takapihalla: ”ei siellä mikään pala, tuuli vaan kuljettaa savut tännepäin”🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten toibUkkola on aina ekana juoksemassa perässä ja neuvomassa uhmisiä? Niinkun muut ei ymmärtäisi itse asioita.
Toisten auttaminen se vasta kauheaa onkin. Avuliaisuus on nyky-yhteiskunnassa pahe.
Väinämöinen yritti saada paljussa Ainoa kiinni.