Minkälaiset ihmiset seuraa jääkiekon mm-kisoja?
Kommentit (36)
Entä minkälaiset lehdet kirjoittaa Euroviisuista viikkotolkulla?
Siis ihan oikeastiko, ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH?
Mm Sanna Marin oli naukkailemassa viiniä Suomen paita päällä. Kuka muistaa?
Eilen näytti olevan Ruotsin Prinssi Daniel katsomossa
Minä. Mulla on keuhkoputkentulehdus. Kun nyt halusit nimenomaan tietää, millaiset ihmiset.
(Suomeksi minkä lainen on millainen. Tönkkösuomi viittaa venäläisyyteen tai persuuteen, molemmilla vaikeuksia kielen suhteen)
Rankka viikko, pitää seurata sekä lätkää että viisukisoja. Toisaalta en mä muutenkaan pysty nukkumaan kun tukehdun makuulla.
Ne joilla ei ole elämässään paljon muutakaan sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit, ei-akateemiset
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se tyrkkyhän on joka paikassa lipittelemässä. Venäjän paita olisi sopinut sille paremmin.
Iiigor hyvä, sä voit persuille jakaa ne paitasi. Nehän sun lässytyksiä levittää. Olis kiva muistaa ahkeria vihapropagandisteja vaikka paidalla.
Jääkiekon, formulat tms. voi nähdä nykyajan gladiaattoreina - tarjotaan vähäväkiselle kansalla sirkushuveja, jotta he eivät kiinnostuisi muista asioista, vaikkapa yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Samaan aikaan nuo toimivat terveenä tapana kanavoida nationalismia vaikkapa muukalaisvihan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin läskijuopporaiskaaja? Duunari?
No noista vain juoppo.
Se on kyllä totta.
Jos kisat olisivat joka toinen vuosi, voisi ne kiinnostaakin. Jokavuotiset skoda cupit vaan ei jaksa enää innostaa.Jääkiekkokiintiö muutenkin tälle keväälle täysi, kun Liigan finaalisarja vasta päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon, formulat tms. voi nähdä nykyajan gladiaattoreina - tarjotaan vähäväkiselle kansalla sirkushuveja, jotta he eivät kiinnostuisi muista asioista, vaikkapa yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Samaan aikaan nuo toimivat terveenä tapana kanavoida nationalismia vaikkapa muukalaisvihan sijaan.
🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Eilen näytti olevan Ruotsin Prinssi Daniel katsomossa
Eli duunarit
Tavalliset jääkiekosta kiinnostuneet