Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Ku BBtä kattoo riittävän kauan, nii jokainen tyyppi alkaa ärsyttään tai vähintään kyllästyttään.
Vaikka Janne on mun lemppari, nii silti mua välillä kyllästyttää Jannen jatkuva vitsailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tehtävä, jossa asukkaat jaetaan kahdeksi joukkueeksi.
Kapteeneita ovat: Markku ja Janne
Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.
Tai Sedu! Unohdin Sedun. Hänet olisin halunnut kapteeniksi. Sedu vs. Roni.
Janne ois valinnu joukkueeseensa Pinjan, mutta Sedu sanoi että ottaisi mieluummin Ninan ja Janne valitsi Ninan. Valittavissa olisi ollut vielä Aleksikin. Sedu ja Janne ei ilmeisesti välitä Aleksin jatkuvasta hölötyksestä.
Ei mennyt noin. Markku sai valita Aleksin ja Ninan väliltä ja valitsi Aleksin. Jannelle "jäi" Nina.
Äläs taas aloita. Onhan tuo vielä nähtävissä. Janne ottaa ekana Sedun, sitten Ronin ja seuraavaksi ehdottaa Pinjaa, jolloin Sedu sanoo että mä ottaisin Ninan ja Janne valitsee Ninan. Matkku valitsi Aleksin ja Jannen joukkueeseen jäi Pinja.
Mikä tää valehtelukapanja on - ei enää normaalin ihmisen käytöstä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos bb-asukkaat olisi sukulaisia, niin...
Roni olisi se hyvätapainen, kohtelias ja vähän etäinen serkkupoika josta kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. Ei pitele yhteyttä turhia, saapuu pakollisiin sukutilaisuuksiin asianmukaisesti pukeutuneena ja muuten keskittyy omaan elämäänsä.
Sara olisi se suvun musta lammas, jota vanhempi väki päivittelisi, että mitä se seuraavaksi tekee ja milloin se asettuu aloilleen. Olisi se sosiaalinen ja ystävällinen sukulaistyttö joka jakaa tykkäyksiä facebookissa.
Nina olisi se täti, jonka saapuminen sukujuhlaan ei jää huomaamatta. Soittelee suvun läpi vähän väliä kertoakseen lonkkakivuistaan ja vaihdevuosivaivoistaan. Googlettelee diagnooseja myös muille sukulaisille. Laskee joulukorttien lähettäjät ja ne jotka muistivat häntä syntymäpäivänä.
Sedu olisi se setä, joka tulee sukujuhlaan tasan siksi aikaa kun siellä on pakko olla. Lähtee häistä ja hautajaisista kirkkomenojen jälkeen kohteliaasti hyviä jatkoja toivotellen. Setä, joka ei paljoa puhele mutta jolle soitetaan aina avun tarpeessa ja johon luotetaan.
Janne on se sukulainen, jonka seuraan hakeudutaan. Hänen pöydässä ei ole vaivaantunutta tunnelmaa koskaan eikä kenenkään tarvitse esittää parempaa kuin on. Se, joka juhlissa ottaa ekana krakan pois kaulasta virallisen osuuden jälkeen.
Myös hänelle soitetaan avun tarpeessa. Osallistuu sukulaisten talkoisiin ja mökkiremontteihin kaljapalkalla ja kutsuu sukulaisia rentoihin illanviettoihin grillauksen ja saunan merkeissä. Saattaa tulla avaamaan oven bokserit jalassa eikä odota muiltakaan liikoja vieraanvaraisuuksia.Pinja on se suloinen pieni serkkutyttö, josta kaikki pitävät, paitsi suvun vanhempi väki joka on huolissaan, mitä siitä tulee ja miksei se pukeudu kuten nainen ja mitähän se nenärengaskin tarkoittaa. Se serkku, jolta ei odoteta suuria saavutuksia ja joka edustaa vanhemmille kalkkiksille turmeltunutta nuorisoa. On yhteydessä vain läheisimpiin sukulaisiin, joiden kanssa saa olla oma itsensä.
Sanna on se täti, joka soittaa muut tädit läpi kun naapurin Marjatan pihaan on tullut vieras auto ja alakerran Simo vei taas maitotölkit muovikorkkeineen pahvinkeräykseen. Eikä varmaan edes huuhdellut niitä. Sukujuhlissa kyselee kaikilta ummet ja lammet ja muut yrittää päästä kohteliaasti karkuun. Haluaa tietää kaiken koulutuksestasi kalsarien väreihin, tietää työkavereidesi nimet ja kertoo puolestasi kuulumisesi muullekin suvulle.
Markku on se sukulaispoika jota kaikki suvun naiset yrittää naittaa työkavereilleen, tuttaviensa lapsille ja naapureilleen. Se, jota kehutaan suvun ulkopuolisille. Aina ystävällinen ja sydämellinen, se sukulainen joka menee auttamaan mummoja ja lonkkavikaista tätiä mattojen tamppauksessa.
Aleksi olisi se jota kukaan ei halua myöntää sukulaisekseen ja joka kutsutaan paikalle velvollisuudesta.
Petra on se joka ei saavu sukutapahtumiin eikä pitele yhteyksiä. Jos on pakko, istuu hiljaa ja näyttää ilmeillään olevansa liian hyvä tähän sukuun.
Melkein hyvä mutta viimeinen lause pilasi.
Todellakin muuten mainio listaus muttei Petra noin ankea ole. Porukassa on näitä puhuvia päitä, joten hän ei oikein ehdi sinne väliin. Tarkkailee toisia, samoin Sedu.
Sedu pystyy puhumaan aiheesta ku aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kertoi videollaan, että on antanut yrityksensä pankkikortin käyttöön työntekijöilleen.
Nehän voi sillä kortin katteella vaikka äänestää Ronin voittoon? Toivottavasti noin ei tapahdu kummakkaan tubettajan kohdalla.Mitä työntekijöitä sillä on, eikö se tubeta yksin himassa?
Nykyään tubettaja toimistostaan j ainakin pari työntekijää löytyy. Aluksi tais hankkia yhden editoimaan, sittemmin tuli joku muu lisäksi. Eli kai niitä ainakin pari on. En ole seurannut. äntä enää aikoihin nii en tiedä varmasti.
Ronilla 3 työntekijää. Pinjalla? Roni tahkoo rahhaa.
Kolme osa-aikaista työntekijää, jotka tekevät viikossa yhteensä ehkä 10 tuntia töitä Ronille.
Kenen uskot voittavan Big Brother VIP?
Janne ja Markku näyttää olevan aika monen suosikki ainakin Suomigallupin mukaan. Otanta nyt ei ole vielä hirveän suuri, mutta mahtaako gallup olla oikeassa?
https://www.suomigallup.fi/2021/05/07/kuka-voittaa-julkkis-big-brotheri…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aleksi ottanut markun oppipojakseen, illalla luennoi sille pitkään bisnesasioista, nyt aamulla huudellut katsomaan sitä ja tätä.. ja tuo markku tuntuu siihen jotenkin liimaantuneenkin ihan omatoimisesti.
Siinä oikein kaksi kaljupäätä, ei takaapäin erota kumman nuppi tutisee kulloinkin. Kamalan näjöistä, kuin jotain venäläisiä vankeja, kasvattaisivat tukan.
Eilen illalla kyllä Markku mun mielestä aika hyvin haastoiki nuita Aleksin juttuja, ei todellakaan niele kaikkea Aleksin sanomisia, sen kyllä huomaa. Mun mielestä Aleksi hengailee aina vähän sen tyypin kans kuka jaksaa millonki kuunnella se tarinoita.
Tai sitten ihan vaan tasapuolisesti juttelee kaikkien kanssa. Erikoista muutenkin, että ihan normaali keskustelu vääntyy joksikin erikoiseksi "haastamiseksi" jota sitten kehutaan kuinka kyllä nyt markkukin niin mainiosti löi allulle luun kurkkuun.. Samoin jo vääristeltiin se sedun ja allun eilisiltainen keskustelukin siihen muotoon, että allu vih¤isi ninaa eikä ymmärrä miksi se ei putoa. Alluhan päinvastoin tuossakin kehui ninaa kuinka se on parantunut hänen silmissään..
Tuolla talossa allu on ihan tykätty kuin kuka tahansa muukin ja sopii porukkaan. Jos se oikeasti olisi noin kamala mitä täällä väitetään ja muut suunnilleen juoksisi sitä karkuun niin kyllä se silloin olisi nimetty putoamisäänestykseen kunnon äänivyöryllä. Sen sijaan nuo on tuolla aikuisia ihmisiä ja ymmärtää ettei kaikki ole samanlaisia vaan jokainen on hyvä just omana itsenään eikä ketään syrjitä tai kiusata/haukuta. Sitä ei tee tuolla edes tämä palstalaisten inhoama allu.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ronilla kerran on niin paljon rahaa, miksei käytä tyylikkäämpiä vaatteita? Aina vaan joku v.ruskea neulepaita ja valkoiset nappiverkkarit.
Jos olis esim. siistit farkut, nahkatakki ja tyylikkäät aurinkolasit, heti olis erilainen habitus. Tai edes joku tyylikäs esim Puman huppari.
Vai haluaako olla helposti lähestyttävän oloinen kapsille/nuorille. 🤔
Ronilla on paljon yhteistyökumppaneidensa tai muulla tavalla yhteistyössä olleiden henkilöiden brändättyjä vaatteita. On siis kävelevä mainostaulu, joten ei ihmekään, jos sitä fyrkkaa riittää firman pyörittämiseen... Tyylitöntä, mutta silti ilmeisen rahakasta.
Tuotanto päättää kuka voittaa.
Jotenkin tuo Janne ei oikein nappaa. Haluaa ikään kuin olla porukan johtaja kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Ku BBtä kattoo riittävän kauan, nii jokainen tyyppi alkaa ärsyttään tai vähintään kyllästyttään.
Vaikka Janne on mun lemppari, nii silti mua välillä kyllästyttää Jannen jatkuva vitsailu.
Ei hyvät tyypit ärsytä edes huonoina päivinä, huonot tyypit taas ärsyttää hyvinäkin päivinä...
Itseeni iskee Jannen habitus & huumorintaju kuin metrinen halko! Sosiaalisesti älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Markku on mun suosikkeja, mutta olisin toivonut kapteeneiksi joitakin muita. Sellaisia, joita voisi vähän haastaa ottamaan näkyvämpää roolia. Roni ja Petra esim.
Janne ois valinnu joukkueeseensa Pinjan, mutta Sedu sanoi että ottaisi mieluummin Ninan ja Janne valitsi Ninan. Valittavissa olisi ollut vielä Aleksikin. Sedu ja Janne ei ilmeisesti välitä Aleksin jatkuvasta hölötyksestä.
Ei mennyt noin. Markku sai valita Aleksin ja Ninan väliltä ja valitsi Aleksin. Jannelle "jäi" Nina.
Noin kello 12.20 kohdasta eteenpäin alkaa joukkueisin jakautuminen ja jokainen voi tarkistaa että valinnat meni järjestyksessä:
ekat - Markku: Petra ja Janne: Sedu
tokat: Markku: Sara ja Janne:: Roni
kolmannet: Markku: Sanna ja Janne Nina
viimeiseksi jäivät Aleksi ja Pinja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs taas aloita. Onhan tuo vielä nähtävissä. Janne ottaa ekana Sedun, sitten Ronin ja seuraavaksi ehdottaa Pinjaa, jolloin Sedu sanoo että mä ottaisin Ninan ja Janne valitsee Ninan. Matkku valitsi Aleksin ja Jannen joukkueeseen jäi Pinja.
Mun kohdalla oli ainakin ihan vaan kyseessä erehtyminen eli ihan normaalia ihmisten käytöstä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sanna on poikkeus. Hänestä paljastuu koko ajan kiinnostavia puolia.
Petra jos edes yrittäisi, mutta kun on niin hiljainen ja vastailee innottomasti muiden keskusteluyrityksiin. Jod elin ja toisen palstan suosikkiasukas. Liekö sitten samaistuvat häneen jotenkin? Voi siis pötkiä pitkällekin kisassa, mutta äänestyksissä sen sitten näkee että miten asukkaat kokee hänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon, asteikolla 1-10, ketuttaa kun sun suosikkiboi Allu jäi Sannan ja Ninan taakse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronissa on jotain luotaantyöntävää
Mulla tulee samoja fiboja. Varmaan ihan ok tyyppi irl. Talossa vähän sellanen tyyppi ettei saa oikein mitään otetta. Ei tiedä onko kissa vai kana.
Hänen koko olemuksessaan on jotain, mitä on jotenkin perin vaivaannuttavaa seurata näin katsojana... Elekieli ja ilmehdintä oudonlaista, kasvojen mittasuhteet erikoiset, monotoninen äänenkäyttö, rentouden puuttuminen ja siitä syntyvä jäykkyys. Sanoisin, että hän vaikuttaa enemmän robotilta kuin ihmiseltä ja on siksi luotaantyöntävä.
Joo, kuuntelin jotain Ylen radiohaastelua ennen kuin Backin juontamat Kotivideot alkoi ja kuinka Back elementissään "pohdiskeli", että miten hän on niin menestynyt tubettaja ja miksi hän saa nyt suositun ohjelman itselleen, niin se johtuu siitä, että hän on niin hauska.
Täytyy olla ihmisellä todella vääristynyt käsitys itsestään, että noin väärin voi itseään arvioida. Back ei ole hauska millään huumorin osa-alueella . Huumori on älykkyyttä!
Mulla on 9 ja 12v pojat. He ovat katselleet Ronin videoita. Joskus itsekin jonkun. Ihan ok.
Nyt kun itse katsonut BB:ssä Ronia missä pitäisi olla suht oma itsensä niin Roni on vähän pihalla kun tässä ei tehdä ohjelmaa lapsille vaan aikuisille.
Voisin väittää, että Ronin seuraajat ovat enemmän alaikäisiä kuin aikuisia.
Minuun ei uppoa Roni, hän ei ole hauska ja vaikuttaa feikiltä. Laskelmoi ja pelaa, että on tunnettu tubettaja.
Olen suorastaan torunut itseäni vastenmielisistä tunteista Ronia kohtaan. En vaan voi mitään tunteille.
Hänessä on kaikesta vaatimattomuudesta huolimatta jotain epäaitoa. Ja koko ajan kuin väärässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla oli ainakin ihan vaan kyseessä erehtyminen eli ihan normaalia ihmisten käytöstä. :D
Seli, seli... ekana katsotaan video. Sen jälkeen kerrotan, mitä siinä tapahtui. Paisti kun halutaan vaan irvailla ja haukkua. Eihän tuo ollut eka eikä ainoa valehdeltu asia tänään.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Pinjasta.Saisi olla pidempää talossa.Ihan kiva tyttö.Tuntuu fiksummalta kun Sara.Sara pyörii vaan peilin edessä.
Uskon myös, että Pinja on mitä mainioin pakkaus. Varmasti vapautuu sitten, kun täysin arvaamaton, pelottava ja ilkeä Nina on saatu pois talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Janne on mun lemppari, nii silti mua välillä kyllästyttää Jannen jatkuva vitsailu.Sanna on poikkeus. Hänestä paljastuu koko ajan kiinnostavia puolia.
Ajattelin myös alkuun, että juurikin Sannan kaltainen ihminen ärsyttäisi eniten, mutta mitä vielä! Ainoastaan tekemättömyys sekä peukalo keskellä kämmentä oleminen ovat sellaisia miinuksiksi laskettavia puolia, mutta keskustelujen puolesta hän on ylivoimainen. Talossa olisi niin paljon "köyhempi" ilmapiiri, jos Sanna olisi pudonnut. Hyvä, että jatkaa!
Ihan loistava! Tällaisesta mä tykkään, hyvällä huumorilla, kieli poskessa kirjoitettu analyysi, jossa on tarkalla silmällä havaittuja nyansseja. Ei ilkeilyä, ei haukkumista, ei mustamaalaamista. 🥰 😍 😘