Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
9641/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon viimeisimmistä nimeämisistä ja pari juttua ihmetytti.

Saiko joku kiinni Sedun perusteluista, joilla hän antoi 2 pistettä Sanille? Minusta siinä ei ollut mitään perustelua, sanoi vaan, että ohjelman idea on laittaa ihmisiä kiertoon, tms. Ja loppu oli vaan leikattu pois, miksi? Yleensähän perustelut näytetään klipissä kokonaan.

Mikä teidän mielestä on tämä Aleksin nimeämistaktiikka? Ensimmäisellä kerralla antoi pisteet muistaakseni Markulle ja Saralle, vedoten siihen, että he eivät todennäköisesti päädy häätöäänestykseen. Viime nimeämisissä antoi pisteet Pinjalla ja Ronille. Syynä se, ettei usko muiden nimeävän heitä. Miksei Aleksi nimeä heitä, jotka häntä ärsyttävät tai jotka haluaisi ulos? Haluaako vain, ettei häntä voi kukaan syyttää häätöön joutumisesta, ei tahdo liata omia käsiään? Vai kokeeko jo nyt Markun, Ronin, Pinjan ja Saran uhkina, koska olettavat heidän olevan uhkia. Aleksihan on monesti sanonut tietävänsä mikä ikäryhmä ohjelmaa katsoo, ei ehkä siksi pidä esim. hauskaa Jannea (vanhempi) yhtä suurena uhkana kuin nuorisoa (erityisesti talon tube-edustajia)?

Juu, eihän Sedu sanonut yhtään mitään. Ei pitäisi antaa pisteitä, mutta Sani... tässä pitää laittaa ihmisiä kiertoon. Tarkoittiko, että hän ei ole ollut häätöäänestyksessä? 

Aleksista ihmettelin samaa edellisellä kierroksella. Äänestääköhän vaaleissakin samalla perusteella, että antaa äänen sen perusteella, kuka ei ainakaan pääse. 

Kylläpäs olet katkera sille että aleksi vääntää rautalangasta ettei pelaa ohjelmassa ketään pois. 

Siis mitä ihmettä, miten tuo nyt oli katkeraa? :D Kunhan nyt vain sanoin, että tuossa ei ole oikein järkeä ja joku muukin näköjään on huomannut saman. Oletko sinä katkera kaikesta, mitä sinä huomioit ja ihmettelet tässä ohjelmassa vai mistä tämä oletus tuli? 

Aleksi tekee omat valintansa ja sinä olet valittanut siitä nyt monta kommenttia. Selvästihän olet siis katkera kun aleksi ei tee kuten sinä haluaisit vaan kuten itse haluaa. 

Monta kommenttia? Viime äänestyksessä ihmettelin yhdessä kommentissa ja nyt kommentoin toiselle henkilölle, että huomasin aiemmin saman jutun kuin hän nyt. Mikä sinua vaivaa? :D 

Minulle on ihan sama, ketä Aleksi äänestää. Ihmettelen vain, mikä hänen taktiikkansa on vai onko siinä mitään taktiikkaa. Miksi se sinua nyt näin kovasti suututtaa? 

Eikö se taktiikka ole niin ilmiselvä että mitä ihmettelemistä siinä on? Paitsi tietty se ettet halua hyväksyä sitä. Selkiskö?

No ei ole ilmiselvä. Eihän tuo hyödytä yhtään mitään jos yhtään ajattelee, mikä tämän ohjelman idea on. Ole hyvä ja selitä minulle se ilmiselvä taktiikka, kun minulta se meni täysin ohitse. 

Vierailija
9642/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nenärenkainen Piukkis on aikamoinen maalaistollukka verrattuna Saraan, upeaan maailmannaiseen. Sara osaa ääntä englantiakin kuin ämerikkäläiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9643/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina Mikkonen on maailman huonoin keskustelija ;/ 

Kun edes keskustelisi. Jos joku sanoo vaikka sanan rauha niin Nina toistaa sanan rauha ja jatkaa siitä sanasta omaa tarinaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.

Toinen yrittää jatkaa omaa sanomista mutta Nina ei anna suunvuoroa.

Että on rasittavaa ja lähtispä pois tänään niin vois jatkaa katsomista 24/7.

Juu, munkin oli nyt pakko sulkea 24/7, ei kestä kuunnella tuota keskeyttämistä, päällepuhumista, toisen sanojen toistelua ja yritystä arvailla toisen sanoja etukäteen. Mikä siinä on, että ei voi hetkeäkään kuunnella ihan hiljaa, vaan pitää hokea vaikka sitten edes "joo... joo... joo..." siihen toisen puheen päälle :/

Vierailija
9644/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mun tekis mieli istua tuon vegaanin naamalle!

Markku tuskin on homo.

Vierailija
9645/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hauska, jos tuolla noiden joukossa olisi viime kauden bb-Timo. Timolla oli huikeat jutut ja oli aika erikoinen persoona.

Olisi hirveää, jos taloon tulisi Keccu. Voisivat Valavuoren kanssa kilpailla urotöistään.

Vierailija
9646/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa joku rahapalkinto luvassa voittajalle?

Vierailija
9647/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöä kun Sedu lepuuttaa jalkaa tuossa ruokapöydällä!

Vierailija
9648/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä teillä on ronia vastaan

kateellisuus paistaa nyt aika kauas

hyvä tyyppi joka tekee mitä tykkää työkseen ja sillä vähän rikastunut

Toi kritisoija on palstan hullu jankuttaja. Se on ottanut elämäntehtäväkseen päivystää tietynlaisissa ketjuissa ja haukkua kommentteja spämmien milloin ketäkin esim. tv-ohjelman osallistujaa. Sillä ei riitä järki lopettamaan vapaaehtoisesti.

Joku muukin huomannu tän :D

Vierailija
9649/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen huvitti, kun mammat järkyttyivät Petran pelleillessä meditaatiohetken aikana. Mammat uskovat horoskooppeihin ja Tarot-kortteihin, joten totta kai myös saman tason "meditaatioon". Petra oli hulvattoman hauska ja teki mukavasti pilaa humpuukiin uskovien kustannuksella. 

Eiköhän siinä paheksuttu epäkunnioittavaa käytöstä. Irvisteli ja naureskeli erittäin lapsellisesti Valavuoren kanssa muille. Aleksi toki tekee sitä kaikille selän takana koko ajan, mutta Petralta olisin odottanut enemmän. Ilmeisesti urheilijoilla on sitten nii suppea maailmankuva ettei sinne mahdi kuin urheilu.

Siis millä tavalla tuollainen irvistely on epäkunnioittavaa ja loukkaavaa. Eihän siinä ollut mitään henkilökohtaista vaan siinä oli jujuna ainoastaan se, että toinen ei reagoi, vaikka tekisi mitä tyhmää. Se olisi eri asia, jos olisi esim imitoinut tai matkinut näitä meditoivia ihmisiä tai näyttänyt keskisormea tms. 

Vierailija
9650/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on aika joo joo -nainen. Juuh! Joo! Kyl kyl! Sepä se! Juu, nii o! Samaa mieltä!

Vierailija
9651/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni hämillään vilkkaista ja ilmeikkäistä keskustelijoista, joita on talossa monta. Hämmentynyt siitä, ettei hän itse olekaan se valovoimainen henkilö, joksi on itsensä ehkä kuvitellut.

Teki Sedu konkan? Roni taitaa olla tuolla kovapalkkaisin tällä hetkellä. Pinskunkin tulot 18 v lähes 60 000. Roni ei jää tyhjän päälle kun lopettaa voi hommat koska koulutus ja saanut sijoitettua. Sedu taitaa elää pääomilla. 

Roni on 27 vuotias, elämää edessä mahdollisesti 60 vuotta. Sijoittamisessa on isot riskit.

en tiedä muista sijoituksista mutta ostanut sijoitusyksiön ja itselle asunnon jossa asuu tyttiksen kanssa. Sijoittaminern on pitkän tähtäimen hommaa. Eiköhän toi Roni klaaraa tuonkin asian.- 

Moni on menettänyt miljoonia, kun sijoitukset menneet päin hanuria. Jos huippu ansiot loppuu, ei niitä satojen tuhansien asuntovelkojakaan maksella.

Ne asuntolainat maksetaan nimenomaan vuokraamalla niitä sijoitusasuntoja eteenpäin. Erittäin kannattava toimintaa Helsingissä

Vierailija
9652/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9653/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kritisoija on palstan hullu jankuttaja. Se on ottanut elämäntehtäväkseen päivystää tietynlaisissa ketjuissa ja haukkua kommentteja spämmien milloin ketäkin esim. tv-ohjelman osallistujaa. Sillä ei riitä järki lopettamaan vapaaehtoisesti.

Ja sinä päivystät kyttäämässä tuota "hullua jankuttajaa eri ketjuissa?😁

Luen eri ketjuja ja saman kuvion kun näkee todella monessa ketjussa niin aika helppo on "päivystää kyttäämässä". Ehkä tarvitset toisenkin kikan kuin lapselliset spinnit jota tässäkin yrität taas kerran. Vai oliko ehkä eka kommenttisi ikinä palstalle, taas kerran?

Näin sivusta: Rauhoitu! Miksi sinulle on niin tärkeää että jokainen kirjoittaisi palstalle vain yhden kommentin? Miksi käytät aikaasi pohtimalla sitä kuka on minkäkin kommentin kirjoittanut? Mitä väliä sillä oikeasti loppujen lopuksi on, onko eri kommentit eri ihmisten vai samojen ihmisten kirjoittamia.

Tästä sivusta on pakko myös todeta, että minäkin olen huomannut tässä keskustelussa jonkun keskustelijan, joka käyttää tiettyjä fraaseja ja hyvin yksioikoista ajatuskulkua. Esimerkiksi tässä kommentissasi kysyt, miksi jollekulle on niin tärkeää x. Tuolla toisessa viestissä minulle kommentointiin, että olen katkera, kun ihmettelin Aleksin nimeämislogiikkaa. Aiemmin on kysytty monia kertoja, mksi kaikkien pitää olla samaa mieltä ja miksi ei saa olla eri mieltä (kun todella rumilla sanoilla haukutaan ihmisiä). Tällaisia todella erikoisia päätelmiä ihan normaalista kesustelusta. Joko nämä keskustelijat ovat todella nuoria tai sitten tässä on yksi ja sama ihminen. 

En vaan vieläkään ymmärrä, mitä se haittaa jos joku laittaa useamman kommentin. Itse oletankin, että useimmat tekevätkin niin. Miksi edes miettiä sitä, kuka minkäkin kommentin takana on? Täällä on paljon ihmisiä joilla on huonot käytöstavat, mutta itse en hirveästi näe mitään eroa onko niitä huonot tavat omaavia yksi vai useampia. Ja tässä ketjussa on kyllä tullut selväksi, että useampia niitä on. Esimerkkinä vaikka tuo jolle alunperin vastasin.

Parasta on vaan kun ei jumitu kommentteihin sen kummemmin, kannattaa lukea silmäillen ja jättää vähemmälle huomiolle ne joissa ei ole itselle mielenkiintoista sisältöä. Tällaista palstaa ei kannata alkaa itse moderoimaan ja yrittämään määrätä montako kommenttia ja mistä aiheesta kukakin saa kirjoittaa.

Ei tässä ollut kyse useammasta kommentista vaan siitä että näihin tositv-ketjuihin ja muihinkin henkilöistä puhuviin ketjuihin spämmitään ryöppyinä solvaavia kommentteja tyyliin "virtanen (kuvitteellinen henkilö) on laiska ja ruma", "virtasen laiskuus häiritsee eikä se pidä ulkonäöstään huolta", "virtanen alkaa ärsyttää kun se ei tee mitään ja se näyttääkin ihan tyhmältä" etc etc. kommentti toisensa perään. Henkilöt vaan vaihtuu mutta tyyli on ihan sama.

En tiedä miksi sinulle on niin tärkeää antaa tuon jatkua jos et sitten ole itse se narsistinen spämmijä joka tuota harrastaa. 

No mä harrastan tuota silmäilevää lukemista, eli jos tulee tuollainen typerä kommentti niin en edes lue sitä kokonaan ja unohdan saman tien. Siksi kai en ole edes huomannut niitä mitenkään erityisen paljon. Minulle on aivan yksi lysti loppuvatko vai jatkuvatko. Suoraan sanottuna enemmän häiritsee tämä vahtiminen. Kun kirjoitat vaikkapa ekan kommentin koko päivänä ja heti joku hermoraunio hyökkää kimppuun vauhkona siitä että olet kirjoittanut mukamas liian monta kommettia ja mielipiteesi on jotenkin väärä ja huono sekin, niin se vaan ärsyttää. 

Vierailija
9654/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo nenärenkainen Piukkis on aikamoinen maalaistollukka verrattuna Saraan, upeaan maailmannaiseen. Sara osaa ääntä englantiakin kuin ämerikkäläiset. 

Sara tekee henkistä kuolemaa tuolla talossa. Pikku Pinkku taas aivan täpinöissään olostaan, hänhän on aina unelmoinut pääsevänsä BB taloon.

Vierailija
9655/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen huvitti, kun mammat järkyttyivät Petran pelleillessä meditaatiohetken aikana. Mammat uskovat horoskooppeihin ja Tarot-kortteihin, joten totta kai myös saman tason "meditaatioon". Petra oli hulvattoman hauska ja teki mukavasti pilaa humpuukiin uskovien kustannuksella. 

En tiedä, miten täällä on järkytytty, mutta itse en ainakaan nähnyt sitä ihan niin hauskana kuin moni muu. Oli kyllä ihan hauskaa, että pelleili ja ilveili, kun muut eivät nähneet, mutta pitkittyessään oli vähän tylsää. En minä edes ajatellut, että se olisi ollut jotain humpuukiin kohdistuvaa pilaa vaan ainoastaan jäynä, jonka voi tehdä, kun toiset eivät näe. 

Aleksi aloitti ääliöinnin ja Petra jatkoi. Tyhmää. Ulos. Sini 48 vee lippis päässä myös . Ulos.

Aleksi tekee tätä muuten koko ajan, keksii jonkun typeryyden ja yllyttää jotain toista siihen, sitten naureskelee mukana ja menee heti tilaisuuden tullen kertomaan muille että tiedättekö mitä se ja se teki.

Vierailija
9656/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen eri ketjuja ja saman kuvion kun näkee todella monessa ketjussa niin aika helppo on "päivystää kyttäämässä". Ehkä tarvitset toisenkin kikan kuin lapselliset spinnit jota tässäkin yrität taas kerran. Vai oliko ehkä eka kommenttisi ikinä palstalle, taas kerran?

Näin sivusta: Rauhoitu! Miksi sinulle on niin tärkeää että jokainen kirjoittaisi palstalle vain yhden kommentin? Miksi käytät aikaasi pohtimalla sitä kuka on minkäkin kommentin kirjoittanut? Mitä väliä sillä oikeasti loppujen lopuksi on, onko eri kommentit eri ihmisten vai samojen ihmisten kirjoittamia.

Tästä sivusta on pakko myös todeta, että minäkin olen huomannut tässä keskustelussa jonkun keskustelijan, joka käyttää tiettyjä fraaseja ja hyvin yksioikoista ajatuskulkua. Esimerkiksi tässä kommentissasi kysyt, miksi jollekulle on niin tärkeää x. Tuolla toisessa viestissä minulle kommentointiin, että olen katkera, kun ihmettelin Aleksin nimeämislogiikkaa. Aiemmin on kysytty monia kertoja, mksi kaikkien pitää olla samaa mieltä ja miksi ei saa olla eri mieltä (kun todella rumilla sanoilla haukutaan ihmisiä). Tällaisia todella erikoisia päätelmiä ihan normaalista kesustelusta. Joko nämä keskustelijat ovat todella nuoria tai sitten tässä on yksi ja sama ihminen. 

En vaan vieläkään ymmärrä, mitä se haittaa jos joku laittaa useamman kommentin. Itse oletankin, että useimmat tekevätkin niin. Miksi edes miettiä sitä, kuka minkäkin kommentin takana on? Täällä on paljon ihmisiä joilla on huonot käytöstavat, mutta itse en hirveästi näe mitään eroa onko niitä huonot tavat omaavia yksi vai useampia. Ja tässä ketjussa on kyllä tullut selväksi, että useampia niitä on. Esimerkkinä vaikka tuo jolle alunperin vastasin.

Parasta on vaan kun ei jumitu kommentteihin sen kummemmin, kannattaa lukea silmäillen ja jättää vähemmälle huomiolle ne joissa ei ole itselle mielenkiintoista sisältöä. Tällaista palstaa ei kannata alkaa itse moderoimaan ja yrittämään määrätä montako kommenttia ja mistä aiheesta kukakin saa kirjoittaa.

Ei se haittaakaan, mutta jos ne useammat kommentit ovat asukkaiden ja muiden keskustelijoiden solvaamista ja nälvimistä, se haittaa. Jos sinä olet tuo, joka haukuit minua yhden ainoan kommentin perusteella Aleksille katkeraksi, voit vähän katsoa peiliin ja miettiä, mitä pahaa siinä tosiaan on, jos joku laittaa useamman kommentin ja on jopa eri mieltä kuin sinä ja keskustelee ohjelmasta ihan asiallisesti. 

Vierailija
9657/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni hämillään vilkkaista ja ilmeikkäistä keskustelijoista, joita on talossa monta. Hämmentynyt siitä, ettei hän itse olekaan se valovoimainen henkilö, joksi on itsensä ehkä kuvitellut.

Teki Sedu konkan? Roni taitaa olla tuolla kovapalkkaisin tällä hetkellä. Pinskunkin tulot 18 v lähes 60 000. Roni ei jää tyhjän päälle kun lopettaa voi hommat koska koulutus ja saanut sijoitettua. Sedu taitaa elää pääomilla. 

Roni on 27 vuotias, elämää edessä mahdollisesti 60 vuotta. Sijoittamisessa on isot riskit.

en tiedä muista sijoituksista mutta ostanut sijoitusyksiön ja itselle asunnon jossa asuu tyttiksen kanssa. Sijoittaminern on pitkän tähtäimen hommaa. Eiköhän toi Roni klaaraa tuonkin asian.- 

Moni on menettänyt miljoonia, kun sijoitukset menneet päin hanuria. Jos huippu ansiot loppuu, ei niitä satojen tuhansien asuntovelkojakaan maksella.

Juu, kuten minä. 32-vuotiaana olin miljonääri, 41-vuotiaana varaton. En usko kuitenkaan, että Roni on yhtä tyhmä kuin minä.

Vierailija
9658/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ollut kyse useammasta kommentista vaan siitä että näihin tositv-ketjuihin ja muihinkin henkilöistä puhuviin ketjuihin spämmitään ryöppyinä solvaavia kommentteja tyyliin "virtanen (kuvitteellinen henkilö) on laiska ja ruma", "virtasen laiskuus häiritsee eikä se pidä ulkonäöstään huolta", "virtanen alkaa ärsyttää kun se ei tee mitään ja se näyttääkin ihan tyhmältä" etc etc. kommentti toisensa perään. Henkilöt vaan vaihtuu mutta tyyli on ihan sama.

En tiedä miksi sinulle on niin tärkeää antaa tuon jatkua jos et sitten ole itse se narsistinen spämmijä joka tuota harrastaa. 

No mä harrastan tuota silmäilevää lukemista, eli jos tulee tuollainen typerä kommentti niin en edes lue sitä kokonaan ja unohdan saman tien. Siksi kai en ole edes huomannut niitä mitenkään erityisen paljon. Minulle on aivan yksi lysti loppuvatko vai jatkuvatko. Suoraan sanottuna enemmän häiritsee tämä vahtiminen. Kun kirjoitat vaikkapa ekan kommentin koko päivänä ja heti joku hermoraunio hyökkää kimppuun vauhkona siitä että olet kirjoittanut mukamas liian monta kommettia ja mielipiteesi on jotenkin väärä ja huono sekin, niin se vaan ärsyttää. 

Miksi et käytä tuota silmäilyä sitten niihin kommentteihin, joista sinä jatkuvasti tässä kitiset. Jos toisten mielestä ei ole kivaa lukea noita törkykommentteja, miksi sinun mielestäsi on väärin, että siitä huomautetaan? Unohda nekin kommentit, jos ne eivät sinua kiinnosta. 

Vierailija
9659/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään tylsempää päivätehtää BB voinut noille keksiä? Jakautuvat EU-myönteisiin ja -vastaisiin ryhmiin. Pinja toimii reportterina. Eli koko päivä pelkkää EU-politiikkaa.

Eurooppa-päivän olisi voinut toteuttaa viihdyttävämminkin. Olisi voinut olla monta pientä tehtävää liittyen eri Euroopan maihin ja niiden kulttuuriin (historia, maantieto, ruoka, musiikki, tavat, nähtävyydet, jne).

Miten tulevat jaksamaan jauhaa EU-politiikasta tunteja, koko päivän ajan?

Vierailija
9660/24387 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon viimeisimmistä nimeämisistä ja pari juttua ihmetytti.

Saiko joku kiinni Sedun perusteluista, joilla hän antoi 2 pistettä Sanille? Minusta siinä ei ollut mitään perustelua, sanoi vaan, että ohjelman idea on laittaa ihmisiä kiertoon, tms. Ja loppu oli vaan leikattu pois, miksi? Yleensähän perustelut näytetään klipissä kokonaan.

Mikä teidän mielestä on tämä Aleksin nimeämistaktiikka? Ensimmäisellä kerralla antoi pisteet muistaakseni Markulle ja Saralle, vedoten siihen, että he eivät todennäköisesti päädy häätöäänestykseen. Viime nimeämisissä antoi pisteet Pinjalla ja Ronille. Syynä se, ettei usko muiden nimeävän heitä. Miksei Aleksi nimeä heitä, jotka häntä ärsyttävät tai jotka haluaisi ulos? Haluaako vain, ettei häntä voi kukaan syyttää häätöön joutumisesta, ei tahdo liata omia käsiään? Vai kokeeko jo nyt Markun, Ronin, Pinjan ja Saran uhkina, koska olettavat heidän olevan uhkia. Aleksihan on monesti sanonut tietävänsä mikä ikäryhmä ohjelmaa katsoo, ei ehkä siksi pidä esim. hauskaa Jannea (vanhempi) yhtä suurena uhkana kuin nuorisoa (erityisesti talon tube-edustajia)?

Juu, eihän Sedu sanonut yhtään mitään. Ei pitäisi antaa pisteitä, mutta Sani... tässä pitää laittaa ihmisiä kiertoon. Tarkoittiko, että hän ei ole ollut häätöäänestyksessä? 

Aleksista ihmettelin samaa edellisellä kierroksella. Äänestääköhän vaaleissakin samalla perusteella, että antaa äänen sen perusteella, kuka ei ainakaan pääse. 

Kylläpäs olet katkera sille että aleksi vääntää rautalangasta ettei pelaa ohjelmassa ketään pois. 

Aleksi pelaa koko ajan muita asukkaita talosta pois. Et vaan taida huomata. 

Ketju on lukittu.