Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitetään äiti-äänet Valavuorelle. Pääasia ettei Niina Mikkonen pääse rooliin.
Minkä takia Valalle eikä vaikka Sanille, joka on paitsi oikea äiti niin myös mitä luultavammin parempi vanhempi. Vala ei tee talossa mitään edes. Tai jos on välttämätön pakko äänestää miestä, niin Markku on parempi kuin Vala.
Ei tässä nyt mitään Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan mitalia olla jakamassa..
Pikkuisen tuosta kampanjoinnista ja keskittämis -käskyistä voisi helposti luulla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kävi äsken vessassa? Tuotanto unohti mikin päälle…
Jos kävi kakalla, niin ei se ainakaan Roni ollut. Ne kädet.
Käsilläkö sä p¤skot?
Jaloillako sä pyyhit?
Sunkaltaiset kelpaa nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilläkö sä p¤skot?
Jaloillako sä pyyhit?
Etsä muista, mä käytän siihen sun kieltä.
Sulta on tainnut irrota järki.
Vierailija kirjoitti:
Kakaratko tämä ketjun nyt hoksasi?
Jep. Ne kuuli että täällä arvostellaan niiden idoli-ronia.
Menkään nyt oikeasti jo jankkaamaan jonnekin muualle noista käsistä sun muista.
Miksi toi Valavuori puhuu Ukkolasta kokoajan mammana? Ukkola ainaki mun silmään nuoremman näköinen kuin pappa Valavuori
Yih kun tuo Vala kourii muniaan koko ajan, mikä siinä tyngässä syyhyää jatkuvasti?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitetään äiti-äänet Valavuorelle. Pääasia ettei Niina Mikkonen pääse rooliin.
Minkä takia Valalle eikä vaikka Sanille, joka on paitsi oikea äiti niin myös mitä luultavammin parempi vanhempi. Vala ei tee talossa mitään edes. Tai jos on välttämätön pakko äänestää miestä, niin Markku on parempi kuin Vala.
Miten niin ihan pakko äänestää miestä? Nuo kaikki asukkaat on yhtälailla ehdolla joten ihan jokaisen äänestäminen on ihan yhtä ok.
Turha tästä on nyt tehdä jotain joutavaa sukupuoliasiaa saati kilpailua siitä kuka on kenties parempi vanhempi kuin joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tuollainen äitienpäivätehtävä, sehän on selvästi Ninalle räätälöity? Nina jatkuvasti hokee miten äidillinen, tunteellinen ja hoivaava äitihahmo hän on talossa. Varmasti pettyy, jos tittrli menee jollekin muulle. Mä ajattelin äänestää Porkkaa tai Valaa, jotta olisi hauskempi juttu.
Tässä taas nähdään että ei sanat vaan ne teot. Minusta noista naisista ei yksikään ole kovin äidillinen (jos siis sellaiseksi lasketaan lempeys ja toisista huolehtiminen ja vaikka ruuanlaitto) vaan enemmänkin nuo miehet tuolla huolehtii ruuanlaitosta kun markku kokkaa vissiin joka päivä ja porkka ja sedu hoiti sen grillauksen ja naiset vaan ryysii valmiiseen pöytään tai marisee kuinka en mä kyllä syö lämmintä ruokaa..
Raikas tuulahdus 50-luvulta - ruuanlaittomäärät määrittävät äitiyden
No ainakin raikkaampi kuin tuo, että sukupuoli tai synnyttäminen määrittäisi äitiyden..
Palstamammat antaa kaiken kunnian kaikesta aina miehille, kuten joku jo edellä kommentoi. Kuka tahansa mies on parempi äiti kuin yksikään nainen jos näiltä kysytään :D
Meneekö sinulta aina kaikki vitsit yli hilseen?
Vierailija kirjoitti:
No hyvä on. Mie lopetan. Lähti vähän käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ottakaa tuo valavuori sitä, valavuori tätä-jankkaaja mukaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilläkö sä p¤skot?
Jaloillako sä pyyhit?
Sinunkaltaiset ei edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Yih kun tuo Vala kourii muniaan koko ajan, mikä siinä tyngässä syyhyää jatkuvasti?!
Aleksilla on tämän mukaan 12 senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tuollainen äitienpäivätehtävä, sehän on selvästi Ninalle räätälöity? Nina jatkuvasti hokee miten äidillinen, tunteellinen ja hoivaava äitihahmo hän on talossa. Varmasti pettyy, jos tittrli menee jollekin muulle. Mä ajattelin äänestää Porkkaa tai Valaa, jotta olisi hauskempi juttu.
Tässä taas nähdään että ei sanat vaan ne teot. Minusta noista naisista ei yksikään ole kovin äidillinen (jos siis sellaiseksi lasketaan lempeys ja toisista huolehtiminen ja vaikka ruuanlaitto) vaan enemmänkin nuo miehet tuolla huolehtii ruuanlaitosta kun markku kokkaa vissiin joka päivä ja porkka ja sedu hoiti sen grillauksen ja naiset vaan ryysii valmiiseen pöytään tai marisee kuinka en mä kyllä syö lämmintä ruokaa..
Raikas tuulahdus 50-luvulta - ruuanlaittomäärät määrittävät äitiyden
No ainakin raikkaampi kuin tuo, että sukupuoli tai synnyttäminen määrittäisi äitiyden..
Palstamammat antaa kaiken kunnian kaikesta aina miehille, kuten joku jo edellä kommentoi. Kuka tahansa mies on parempi äiti kuin yksikään nainen jos näiltä kysytään :D
Meneekö sinulta aina kaikki vitsit yli hilseen?
Tässä ketjussa on oikein tosikoiden kokoontumisajot eikä mikään huumori mene näillä perille. Jokainen talossakin heitetty läppä on osoitus milloin kenenkin täydellisestä mulkkuudesta ja sitten alkaa solvausviestien näpyttely ketjuun.
Onko toi Rosa ikinä jutellu muiden kuin Aleksin ja Sanna kanssa tuolla talossa?
Oon aika vähän ehtiny katsoa ja nytkin se istuu yksin mulkoilemassa kauempaa kun muut naiset istuu yhdessä juttelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilläkö sä p¤skot?
Jaloillako sä pyyhit?
Sinunkaltaiset ei edes siihen.
Ja hyvä niin.
Näillä vaikuttaisi olevan enemmän tekemistä verrattuna viime kauteen. Ainakin tänään ohjelmaa täynnä ollut kiva päivä. Toivottavasti seuraavalla normikaudella jatkuu sama meininki.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Rosa ikinä jutellu muiden kuin Aleksin ja Sanna kanssa tuolla talossa?
Oon aika vähän ehtiny katsoa ja nytkin se istuu yksin mulkoilemassa kauempaa kun muut naiset istuu yhdessä juttelemassa.
Rosa taisi loukkaantua Markun naismausta.
Etsä muista, mä käytän siihen sun kieltä.