Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaakati kaakati..Meriläinen ja Ukkola taas äänessä koko ajan. Puuroa lapetaan naamaan ja päläpäläpälä
Ei tuppisuutkaan kiinnosta ketään. Rosan jutut on ihan mielenkiintoisia ja tietää paljon asioista.
Minä sitä ja minä tätä ja minä ja minun lapseni sitä ja tätä, minä ja puolisoni sitä ja tätä, minun lapseni sitä ja tät, minun puolisoni sitä ja tät', minun äitini sitä ja tätä, minun isäni sitä ja tätä.
Toivottavasti Simosta, ex-puolisosta, oli mielenkiintoista kun hänen raha-asioitaan selvitettiin kaikille kuultavaksi
Talon ainoa asukas, joka ei osaa kommentoida yhtään asiaa muuten kuin droppailemalla julkkisnimiä eikä keksi yhtään muuta puheenaihetta kuin minä tai joku minun perheestäni.
Onkohan Porkalla vaimoa tms? Mietin vaan, kun sanoi, että kaupassakin hän saattaa haistella jonkun naisen mielenkiintoista feromonituoksua.
Vierailija kirjoitti:
Haluun Ronin ja Petra Ollin ulos. Roni ei osaa sanoa mitään järkevää, kokoajan tietoinen kameroista. Varoo sanomasta mielipiteitään - vai onko niitä edes. Se, että Sannan kahviaddiktio ärsytti Ronia ja siksi antoi Sannalle 2p oli naurettavaa, koska varmasti Rosan kuorsaus ärsyttää enemmän. Roni mulkoili muutenkin silmillä, kun Valavuori ja Sanna puhuivat cancel-kulttuurista ja intersektionaalisesta feminismistä. Tuntuu, että Roni on sen kannattaja ainakin osittain.. Petra myös mulkoilee Rosaa, kun toinen nauraa.
Vedäs henkee ja rauhoitu :D
Roni : kaunis pitää olla, pelkkä älykkyys tai hauskuus ei riitä. Fyysistä vetovoimaa pitää olla et kun menee treffeille niin kattoo et wau.
Vierailija kirjoitti:
Porkka valitsee myös naisensa tuoksun perusteella, ei yllättänyt :)
Janne on kyllä mahtava tyyppi 😄
Harvoin on tullut BB:tä seuratessa naurettua niin paljon kuin esim. Jannen yritykselle päästä eroon siitä syliinsä saamastaan pallosta, kun olisi halunnut rauhassa päästä hammaspesulle ja nukkumaan. Ties kuinka monesti yritti antaa palloa Tonille myöhästyen joka kerralla ja lopulta tyytyi kohtaloonsa nukkuen hymy huulillaan palloa halaten.
Asukkaiden kokonaisuus on kyllä paljon parempi kuin aikaisemmin. Andy Pyro ois kyllä pitänyt taloon saada kun tubettajiakin on eksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio toinen on Markku Pulli, joka tekee paljon ,mutta sitten selän takana uhriutuu. Eilen nillitti melkein kaikesta suuri marttyyri.
Ai sekö on uhriutumista et huomautti sänkyjärjestyksestä että vaihdelaan, ettei samat nuku aina huonoissa sängyissä. Tai et ruokaa riittäs kaikille.
En mä oo kyllä Markun kuullut valittavan mistään tekemisistä yhtään mitään.
Mielenkiintoista keskustelua mutta Nina puhuu koko ajan ja kommentoi ja analysoi koko ajan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaakati kaakati..Meriläinen ja Ukkola taas äänessä koko ajan. Puuroa lapetaan naamaan ja päläpäläpälä
Ei tuppisuutkaan kiinnosta ketään. Rosan jutut on ihan mielenkiintoisia ja tietää paljon asioista.
Minä sitä ja minä tätä ja minä ja minun lapseni sitä ja tätä, minä ja puolisoni sitä ja tätä, minun lapseni sitä ja tät, minun puolisoni sitä ja tät', minun äitini sitä ja tätä, minun isäni sitä ja tätä.
Toivottavasti Simosta, ex-puolisosta, oli mielenkiintoista kun hänen raha-asioitaan selvitettiin kaikille kuultavaksi
Juu, tää oli kova: Simon ei oo tarvinnu enää tehä töitä rahan takia :DD
Katoin tota Jannea tänään kun se oli aamulla hereillä yksin niin se on jotenkin nammm
Hevosnaama Roni vaatii, että naisen pitää olla kaunis.
Luin jostain aamulla että sedu on persujen kuntavaaliehdokas jossain kunnassa. Eli heittääkö nelonen sedun nyt pihalle tuon vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janne Porkka aina haistelee kaikkea? Keittiössä varsinkin, kaikkea muuta kuin ruokaa?
Jannella on fetissi. Pöydän ääressä sanoo myös, että naisen haarojen lemahdus kaupassa huumaa.
Nina sanoi, että jos olisi nuorempi niin Roni olisi hänen mieleensä.
Syyksi sanoo mm. sen että on talon herrasmies joka jaksaa aina kuunnella eikä puhu vain itsestään.
Aleksi siihen, että kyllä hänkin kuuntelee mutta joskus ne vastaukset on vaan niin vi*un pitkiä 😄
Hyvä luoja miten huonot sosiaaliset taidot mikkoskalla on.
Taas HÄN on pääosassa ja vetää nyyhkytarinansa isästä keskusteluun, jossa puhuivat onko kumppanien iällä väliä.
Eikö oikeasti ymmärrä että muut tuntevat myötähäpeää ympärillä.
Markku taitaa olla niitä miehiä jotka ei huomaa miten paljon Saran tyyppiset naiset tekee ulkonäölleen.
Hyvä huumorintaju Ninalla, osasi ottaa palautetta vastaan ja sanoi tiedostavansa asian. Valavuori sen sijaan suuttui, kun arvosteltiin liikaa äänessä olemisesta. Yllättävän tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janne Porkka aina haistelee kaikkea? Keittiössä varsinkin, kaikkea muuta kuin ruokaa?
Jannella on fetissi. Pöydän ääressä sanoo myös, että naisen haarojen lemahdus kaupassa huumaa.
Ei sanonut että haaroissa!!
Puhuivat feromoneista!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja miten huonot sosiaaliset taidot mikkoskalla on.
Taas HÄN on pääosassa ja vetää nyyhkytarinansa isästä keskusteluun, jossa puhuivat onko kumppanien iällä väliä.
Eikö oikeasti ymmärrä että muut tuntevat myötähäpeää ympärillä.
Liittyi ihan aiheeseen kun puhuttiin miten erilaisia kokemuksia ihmisillä ollut. Sitä en ymmärrä miksi Meriläisen täytyy jokaiselle väittää vastaan ja saada viimeinen sana, mielipideasioissakin.
Markku : nykyään kaikki pystyy duunaa et se menee yli kun kaikki voidaan laitattaa
Luonnollinen nainen on paras, et aamulla herää ja se on siinä