Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kuinkas ne Sepon bisnikset noin muuten? Ihan kiinnostuksesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaakati kaakati..Meriläinen ja Ukkola taas äänessä koko ajan. Puuroa lapetaan naamaan ja päläpäläpälä
Ei tuppisuutkaan kiinnosta ketään. Rosan jutut on ihan mielenkiintoisia ja tietää paljon asioista.
Minä sitä ja minä tätä ja minä ja minun lapseni sitä ja tätä, minä ja puolisoni sitä ja tätä, minun lapseni sitä ja tät, minun puolisoni sitä ja tät', minun äitini sitä ja tätä, minun isäni sitä ja tätä.
Toivottavasti Simosta, ex-puolisosta, oli mielenkiintoista kun hänen raha-asioitaan selvitettiin kaikille kuultavaksi
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Vihdoinkin BB- persuilla on heille sopiva ehdokas. Zedu De Luca eli Koskisen Sepi.
Ei tainnut tuo ehdokkuus olla etukäteen ohjelman tekijöiden tiedossa?
Veikkaan että Sedu ”äänestetään” ulos talosta viimeistään viikonloppuna...
Nelonen haluaa vain päästä eroon värivikaisista "asukkaista", eli niiltä jotka pummaavat viinaa ja tupakkaa ja haukkuvat razisteixi jo ei suostu antamaan. Viisas veto Sedulta.
Kyllä tuota Zudu de Lucaa räkäporukka äänestää kärki märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Äitien pikku kusimutterit jauhaa täällä vain BB-paskaa.
Hei me ollaankin kaikki äitien pikku kusimuttereita kaikki :o
Koko kansan enemmistön suosikkikanava Nelonen tukee meidän vaalityötä! Arvostan!
Aleksi on pyllymies jolle merkkaa vartalo naisessa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meriläisen ja Valavuoren ääni taas - kummassakin kamerassa. Rasittavaa!
Tämä parivaljakko kisaa kumpi kertoo enemmän itsestään ja omista jutuistan ja blokkaa eniten muita pois keskustelusta. Jestas, kuinka rasittavia minä minä minääääää!!!
Todellakin. Ukkola sai eilen BB:ltä huutia ettei osallistu talontöihin, mutta ei tainnu tahti parantua tänäänkään. Keskittyvät Meriläisen kanssa vain puhumiseen ja syömiseen. Itsestään puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Keillä kaikilla asukkailla on kytkös Neloseen?
1. Sara on Nelosen radiojuontaja
2. Roni on Nelosen Hauskojen kotivideoiden juontaja
Onko muita Nelosen omia kasvoja? Sani on ollut Vain elämäässä, mutta ei ole varsinainen Nelosen buustaama artisti (toisin kuin Anna Puu, Vilkkumaa, Kaija Koo, jne).
Kolmas jota koko ajan suositaan ja tuodaan koosteissa esiin on Nina, joka oli mukana Nelosen ”Suurin pudottaja” ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on pyllymies jolle merkkaa vartalo naisessa tosi paljon.
Eipä varmasti ole ainoa ihminen maailmassa jolle vartalo merkkaa.
Toni kertoo että sopusuhtainen vartalo pitää naisessa olla. Karttaa ääripäitä, tärkeää on miten kantaa itseään. Silmät myös tärkeät, ne kertoo tosi paljon. Kokonaisuus, käyttäytyminen jne. vaikuttaa seksikkyyteen. Tonikin on peppumiehiä, siinäkin kohtuus kaikessa. Kiva on jos nainen pitää huolta itsestään, hän itsekin on aktiivinen urheilee jne.
Terve itsetunto, itsevarmuus seksikästä.
Sedu : naisen pitää olla sopusuhtainen. Jos on iso pylly niin sitten leveet hartiatkin. On ollut isoja ja pieniä naisia.
Porkka valitsee myös naisensa tuoksun perusteella, ei yllättänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan Koskisen Seppo!
Onko se esittäytynyt muille Seppona vai miksi Pinja kutsui häntä sillä nimellä?
Janne : jonkun naisen ominaistuoksu sekoittaa pään. Feromonit. Se riittää. Haluaa nuuhkia sellaista naista.
Muuten naisessa miellyttää pehmeys, lämpö, sopusuhtaisuus.
Markun vastausts ei kuule kun vesi lorisee ja kaikki höpöttää päälle (joku yrittää sanoa väliin hys!)
Haluun Ronin ja Petra Ollin ulos. Roni ei osaa sanoa mitään järkevää, kokoajan tietoinen kameroista. Varoo sanomasta mielipiteitään - vai onko niitä edes. Se, että Sannan kahviaddiktio ärsytti Ronia ja siksi antoi Sannalle 2p oli naurettavaa, koska varmasti Rosan kuorsaus ärsyttää enemmän. Roni mulkoili muutenkin silmillä, kun Valavuori ja Sanna puhuivat cancel-kulttuurista ja intersektionaalisesta feminismistä. Tuntuu, että Roni on sen kannattaja ainakin osittain.. Petra myös mulkoilee Rosaa, kun toinen nauraa.
Kyllä on koko sanoman konserni äänestänyt tota Sanna Ukkolaa suosikiksi.
Keillä kaikilla asukkailla on kytkös Neloseen?
1. Sara on Nelosen radiojuontaja
2. Roni on Nelosen Hauskojen kotivideoiden juontaja
Onko muita Nelosen omia kasvoja? Sani on ollut Vain elämäässä, mutta ei ole varsinainen Nelosen buustaama artisti (toisin kuin Anna Puu, Vilkkumaa, Kaija Koo, jne).