Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Minkä takia mulle selvis vasta nyt miten älyttömän hyvännäkönen tuo Kelly on??? Jotenkin aina nähny vaan kuvia jotka ei oo hetkauttanu mitenkään mutta nyt ku tuo 24/7 on rouvalla päällä... noh, 24/7, niin mä möllötän tuota kellyä koko ajan :)
Mitäs Valavuori ja Olli touhuu ja missä kun ei näy kameroissa??
Vierailija kirjoitti:
NinaTA kirjoitti:
Ne Ninan vanhat kommentit olivat aivan järkyttäviä. Nina on mielistelevä katala käärme !!
Nina on tosi katala ihminen. Laskelmoiva..
No ei taida olla. Sinä älä tuo sun henkilökohtaisia kaunoja tänne ollenkaan. Nina on ollu tosi ihana ja kiva tuolla talossa kaikille, hirmu empaattinen ja huolehtiva ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia mulle selvis vasta nyt miten älyttömän hyvännäkönen tuo Kelly on??? Jotenkin aina nähny vaan kuvia jotka ei oo hetkauttanu mitenkään mutta nyt ku tuo 24/7 on rouvalla päällä... noh, 24/7, niin mä möllötän tuota kellyä koko ajan :)
Ei ne missit ihan turhaan ole missejä. Niiden kauneus vain katoaa muiden missien rinnalla. Kun missi astuu tavallisen tallaajan viereen niin huomaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama trolli provoaa perse hiessä aamusta iltaan. Ei keksi mitään uutta enää yhden päivän jälkeen, jankkaa vaan samoja... hohhoijjaa
Kuka trolli siellä on?
Ainahan näitä on. Ohittakaa, älkää reagoiko. 🗣
Vastasit juuri itse trollille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne missit ihan turhaan ole missejä. Niiden kauneus vain katoaa muiden missien rinnalla. Kun missi astuu tavallisen tallaajan viereen niin huomaa eron.
En huomaa kyl Kellyssä erityistä kauneutta. Ihan ookoo ja pikkuisen tanakka tarakka ja reidet. Lyhyt.
Minä en kyllä tuolla mitään tekohärpäkkeitä ja meikkejä pitäis tuolla, jos sellasia muuten käyttäsin/meilkaisin.
Olisin jossain olohousuissa ja ottaisin niin rennosti kuin voisin.
En ymmärrä miksi Saninkin ikäinen viitsii ulkonäköä miettiä enää. Olen saman ikäinen, ulkonäkö ei meikeillä ja tekohärveleillä edes paranisi, päinvastoin.
Mutta ei voi ihmisiä ymmärtää, mitä niiden päässä liikkuu missäkin asiassa. Oomme järjenvastaisia eläimiä.
Valavuori kävi oudosti nyppimässä Kellyn paitapuseroa käsivarressa ja sanomassa : hieno!
Onka tää jotain noloa flirttailua vai mitä, naurattaa
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tuolla mitään tekohärpäkkeitä ja meikkejä pitäis tuolla, jos sellasia muuten käyttäsin/meilkaisin.
Olisin jossain olohousuissa ja ottaisin niin rennosti kuin voisin.
En ymmärrä miksi Saninkin ikäinen viitsii ulkonäköä miettiä enää. Olen saman ikäinen, ulkonäkö ei meikeillä ja tekohärveleillä edes paranisi, päinvastoin.Mutta ei voi ihmisiä ymmärtää, mitä niiden päässä liikkuu missäkin asiassa. Oomme järjenvastaisia eläimiä.
Ketä kiinnostaa mitä sinä tekisit ja miksi Sanin pitäisi tehdä kuten sinä sanot??
Ootsä ihan kunnossa
Hestamurukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin samastunut Saniin noin 14-17-vuotiaana, kun en kehdannut näyttäytyä ollenkaan ilman meikkiä, mutta herranjumala näin aikuisena ihmetyttää. Ymmärrän että alalla varmasti on ulkonäköpaineita jotka saattavat taustalla vaikuttaa tjsp, mutta luulisi että edes oman ihon kunto ja hygienia menisivät etusijalle tuossa vaiheessa.
Luultavasti vieläpä näyttäisi ihan hyvältä ilman raskasta ja tunkkaista meikkiä. Ihan nätti nainen kun muutoin on.
Näyttää kyllä lähinnä siltä että noi Sannin meikit on olleet sieltä 90-luvulta asti naamassa.
Tosi tunkkainen näky. Ja raskas tukkamuoti. Miksi ihmeessä?
Koska se on hänen valintansa? Koska hänellä on oikeus meikata ja kammata niin kuin haluaa?
Enemmin katson tuota "pikku tyttöä " kun Niemistä.Pinja vaikuttaa ihan kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti noinkin mutta siis on tuo tuolla talossa mun mielestä kauniimpi kuin vaikka tuossa ohjelman promokuvassa mikä jokaisesta on otettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin samastunut Saniin noin 14-17-vuotiaana, kun en kehdannut näyttäytyä ollenkaan ilman meikkiä, mutta herranjumala näin aikuisena ihmetyttää. Ymmärrän että alalla varmasti on ulkonäköpaineita jotka saattavat taustalla vaikuttaa tjsp, mutta luulisi että edes oman ihon kunto ja hygienia menisivät etusijalle tuossa vaiheessa.
Luultavasti vieläpä näyttäisi ihan hyvältä ilman raskasta ja tunkkaista meikkiä. Ihan nätti nainen kun muutoin on.
Tuo lookki pakkeleineen ja tukkatötteröineen on keikkalavalla ihan ok, mutta muuten hyvä esimerkki siitä jämähtämisestä vanhaan tyyliin ja kuinka paksu meikki tekee vaan vanhemman näköiseksi.
Sanin meikkien arvostelu on täällä ollut nyt yhtenä suurimmista puheenaiheista, mutta tuo nyt menee vähän överiksi. Sani ei todellakaan näytä vanhemmalta kuin mitä on. Hän on hitto vie 49-vuotias ja näyttää kyllä meikeistään huolimatta huomattavasti nuoremmalta.
Sama trolli jankuttaa Sanin meikeistä. Ja toinen Pinksun tupakoinnista. Ja kolmas Ninan 20 vuotta sitten tekemisistä. Jne jne. Jankutijankutijankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomaa kyl Kellyssä erityistä kauneutta. Ihan ookoo ja pikkuisen tanakka tarakka ja reidet. Lyhyt.
Se on ihan ookoo että sinä et huomaa, minä huomaan ja jatkan möllöttämistä, makunsa kullakin eikö niin?
Tonihan on siisti poika. Putsaa kyllä grillin ja välineet viimeisen päälle grillaustensa jälkeen. Onks toi Valavuori osallistunut talossa muuhun kuin suunsoittoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NinaTA kirjoitti:
Ne Ninan vanhat kommentit olivat aivan järkyttäviä. Nina on mielistelevä katala käärme !!
Nina on tosi katala ihminen. Laskelmoiva..
No ei taida olla. Sinä älä tuo sun henkilökohtaisia kaunoja tänne ollenkaan. Nina on ollu tosi ihana ja kiva tuolla talossa kaikille, hirmu empaattinen ja huolehtiva ihminen on.
Äsken vastasit minunkin viestiin, tunnistin tosta "henkilökohtaisia kaunoja".
Kai tänne nyt herrajesta saa rouva mikkosta kommentoida vaikkei hän tuntisi henk. Koht.
Vai meinaatko että täällä on monta mikkosen tuttua paikalla. 😂
Kaikki ei niele tuota Ninan lämminhenkisyyttä. Sun pitää nyt vain suvaita tämä fakta.
Eri kelle vastasit
Nyt nina nuolee valan ahteria.
Vierailija kirjoitti:
Valavuori kävi oudosti nyppimässä Kellyn paitapuseroa käsivarressa ja sanomassa : hieno!
Onka tää jotain noloa flirttailua vai mitä, naurattaa
Vähän oli hämmentynyt se Kellynkin katse :D
varsinainen naistenmies
Lopettakaa nyt tuo Niinan haukkuminen.Vähän on joo liikaa äänessa ,mutta taitaa silti olla kivompia ihmisiä silti talossa.
Nonni. Avasin 24/7 :n ja siellähän se ulkopuolinen Markku taas istuu porukan keskellä ja juttelee kaikkien kanssa. Mistähän joku oli saanu käsityksen syrjäänvetäytyjästä, hassua.