Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Äijänsä on miljonääri. Pisti varmasti vähintään satoja ellei tonneja Petran äänestämiseen.
Tämä, siis eihän Petra olisi mitenkään muuten voinut voittaa tätä.
Paras BB, hauskin ryhmä ja parhaat keskustelut sekä loistava yhteishenki ilman mitään kyräilyä ja kuppikuntia.
Tuota Annin kiekumista ei jaksa, ei vaan jaksa.
– Mulla meni hermot Janneen ja sanoin monesti, että ihan oikeasti, ei enää yhtään vitsiä tähän päivään. Päiväkirjahuoneessa iskin Jannea aika kovaa kaktuksella kakkoseen, Valavuori uhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Petra on niin ihailtavan rauhallinen. :) Kiva katsoa välillä tuollaistakin ihmistä.
Alkaa tosiaan tuollaiset ihmiset olla harvinaisuuksia tässä sählääjien ja räpättäjien maailmassa.
Mä voitin just vedonlyönnissä rahaa! Hyvä Petra.
Vähän haikeeta kun valot sammuu.
Vierailija kirjoitti:
rikkaalle lisää rahaa. mitä te oikein mietitte?
Tämä, mieluiten olisin antanut rahat Markulle opiskelua varten.
on niin pihi sen mies jottei tosikaan. y-laudan nyymit ja jodlaajat sitä on äänestäny.
Vierailija kirjoitti:
Ei tonne pitäis laittaa ketään miljonäärien läheisiä.
Kyllä se miljonääri ois voinu antaa ne rahat suoraankin petralle, järjettömiö juttuja teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijänsä on miljonääri. Pisti varmasti vähintään satoja ellei tonneja Petran äänestämiseen.
En olis niin varma.. Jodel ja yli. Lauta äänesti kimpassa myös petraa
Vierailija kirjoitti:
Petra on hyvä esikuva nuorille naisille, vahva ja aito oma itsensä.
Petran esimerkkiä seuraamaan naiset ja etsimään parikyt vuotta vanhempia miljonäärejä elättäjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Raha menee rahan luokse. Aina. Kuten tässäkin tapauksessa hemmoteltu kermaperse, jolla varmasti omat suuret säästöt ja rikas mies.
Kansa on puhunut, pulinat pois.
Pillulla voi pärjätä kun takana on Virolainen joka painaa massii😄👍
Nyt kun bigbrother voittaja on selvinnyt niin paskimman bb-juontaja tittelin vie ANNIII!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rikkaalle lisää rahaa. mitä te oikein mietitte?
Tämä, mieluiten olisin antanut rahat Markulle opiskelua varten.
Mieluummin Petralle uuden elämän alkuun, ehkä hänkin alkaa opiskella.
Arvasin, että Petra voittaa. Mä tykkäsin sekä Petrasta että Markusta. Mun suosikit talossa oli Markku, Janne, Rosa, Petra, Sanna ja vähän Sedu ja Valakin (koska toivat viihdettä).
Toivon finalisteista Markun voittoa eniten, Petran toiseksi eniten.
Harmi, ettei veikannut Petran voiton puolesta, koska se oli niin selvä viimeistään eilisestä saakka kun näki äänestystilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis niin varma.. Jodel ja yli. Lauta äänesti kimpassa myös petraa
Saahan sitä sanoa. Kellä siellä on rahaa ketään äänestää. Työttömillä peräkammarin pojilla.
Tämä ei tunnu oikealta.