Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
"Sul on ihana ääni, nina"
Sanoi sara. 😂Vala ja petra kiemurteli sohvalla kun nina lauloi.
Jospa niillä on kihomatoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä äänelleen voi mutta epämiehekäs.
Markun vai? Ite tykkään sen puheäänestä, jotenki rauhoittava ääni :D
Mäki tykkään, eihän se mikään miehekkään matala ääni ole, mutta jostai syystä mä tykkään Markun puhetavasta. Miellyttävä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tulee varmaan BB-sinkku ulos. Myynnissä jokaisella bensa-asemalla. Soi myös koko kesän radiossa rasittavuuteen asti.
Myy varmaan triplatimanttia. :D
"Nina on naispuolinen tommi läntinen." 😂
Vala
Vierailija kirjoitti:
Ninan äänihän on hauskan persoonallinen lisä.
Hauska todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki tykkään, eihän se mikään miehekkään matala ääni ole, mutta jostai syystä mä tykkään Markun puhetavasta. Miellyttävä kuunnella.
Markulla mmiellyttävä ääni? No ei oo.
Kesäbiisi on sitten siinä.
Kyllä on helppoa nykyään laulunteko, puhutaan mikkiin ja joku valmis jumputus vaan taustalle.
Ninan ääni värisee kuin 110 vuotiaalla, ei ihme että on alkanut leikkimään mummoa.
Saralle piti saada vielä vikaksi päiväksi sopiva juttu koska tulee tänään häädetyksi.
Ei tuosta kyllä mitään kesähittiä saa, vaikka kuinka yrittäisi. Vähän pliisu tuo sävel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli shokki asukkaille, kun Nieminen tippui ja Rosa ja Nina tuli takaisin. Pällistelivät paikallaan hiljaa suu auki.
Nyt kun Nina tuli takaisin, niin reaktio oli ihan eri. Vala melkein kuoli nauruun ja ilolla vastaanotti Ninan kuten Sarakin. Markku tuijotti Ninaa pitkään, tiedä sitten mitä ajatteli, mutta ei noista nyt kukaan mitenkään hirmu harmistunut ainakaan ollut.Se valan nauru ei ollut mitään ilonaurua, vaan järkytysnaurua. Reaktio veemäiseen tilanteeseen. Kun ihmistä pännii, voi päästä nauru, varsinkin kun kiukkua ei voi näyttää.
Minusta tuo porukka on tullut niin hyvin toimeen keskenään että olisivat ottaneet iloisesti vastaan kenet tahansa kolmesta pudotusuhan alla olleesta. Ja minäkin olin kyllä ihan varma että Nina putoaa, koska ajattelin että Pinja olisi sen verran kova vastus.
Mun täytyy blondaa blondaa..
Ärsyttävä tehtävä, miks pitää toistaa miljoona kertaa, hoh hoijaa, rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nina ei taida tajuta, että pyhimys haluaa just sen raakkuvan mummoäänen vitsiksi biisiin, ei ne ajattele että osaisi laulaa hyvin.
Nina haluaa ottaa uusiksi vaan.. 😅
Älä sinä selitä taas muiden tarkoituksia. Pyhimys on ammattilainen eikä mikään mammapalstalla raakkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markulla mmiellyttävä ääni? No ei oo.
No mielipidekysymys, ääni on sellanen ku on, joku tykkää, joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta kyllä mitään kesähittiä saa, vaikka kuinka yrittäisi. Vähän pliisu tuo sävel.
No juu ei.
Ei ton pyhimyksen tuotokset taida mitään kovin iskeviä koskaan olla.
Markku Mark and the funky bunch. Peace!
Ninan äänihän on hauskan persoonallinen lisä.