Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Voisko joku kertoa miksi sillä alkaa nykiä nuo luomet kun tekee jotain keskittyneesti
siis Mikkosella?
Mikkonen on sen näköinen taas että kohta💥💥💥
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen kun tekee jotain eikä puhu näyttää aina raivo hullulta naama nykii..kameramies taas meni ihan lähelle Mikkosen naamaa..pelottava akka!
Oletteko itse koskaan nähneet miltä näytätte kun keskitytte katsomaan tv:tä, lukemaan jotain tai muuta?
Minä oikeasti vähän säikähdin joskus kun näin,miten vihaiselta oma keskittynyt ilmeeni näyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Aleksi taas ilman paitaa. :) Yrittää kerätä ääniä. Ihan naurattaa :D
Onko oikeasti nii harhainen että kuvittelee tän paidattomuuden olevan itselleen eduksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks Petraalla on munaa ottaa tuo paahdin eikä mielistele Mikkosta!
Ei tästä nyt mitää draamaa saa aikaiseksi.
Akat tappelis paahtimesta😁
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen on sen näköinen taas että kohta💥💥💥
Äkkiä veitset piiloon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti nii harhainen että kuvittelee tän paidattomuuden olevan itselleen eduksi?
Onhan se aika omahyväinen joten ei olis mikään ihme.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa miksi sillä alkaa nykiä nuo luomet kun tekee jotain keskittyneesti
siis Mikkosella?
Siihen on monia syitä, ei voi varmaksi tietää, mutta esim elohiiri, väsymys, stressi tai jännitys saattaa aiheuttaa, eri neurologiset syyt, silmien ongelmat, joissain lääkityksissä mahdollinen haittavaikutus jne.
Ei taaskaan haukkumisen aihe eikä syy kiusata. Kuten ei ollut Janne Porkan siristely ja käsien tärinäkään.
Mikkonen teki itse mahtavat ruoat paistoi jauhelihan ja siihn sekaan valmiiksi keiteetty spagetti👌
Johan se oli hetken hiljaa nyt vaan kauhalla ruoka suuhun ja puheripuli!
Valavuori puputtaa taas posket pullolaan ja puhua papattaa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa kytätä BB ohjelmaa? Eikö heillä itsellään ole sosiaalista elämää? Raportoidaan pieremiset, mässytykset, röyhtäilyt johonkin kommenttiketjuun?
Niin. Onhan elämä paljon rikkaampaa, kun raportoidaan kommenttiketjujen pieremiset ja röyhtäilyt sen sijaan, että katsottaisiin itse ohjelmaa.
Kerro nyt tyhmälle, että miksi ohjelmaa pitäisi katsoa? Menen mieluummin Korkeasaareen katsomaan apinoita.
Onneen sulle siihen reissuun. Itse en uskaltaisi mennä sinne hanhien pesimäpuuhia hämmentämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂
2. kamera kuvaa välillä todella typerästi jostain kilometrin päästä asukkaiden selkiä eikä näytä mitään katsomisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika omahyväinen joten ei olis mikään ihme.
Jääny omaan päähän mielikuva Aleksista 20 vee sitten. Ei huomaa muutosta 😂
Halusiko Petra leivänpaahtimen? Eikö siellä ole muitakin härpäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
2. kamera kuvaa välillä todella typerästi jostain kilometrin päästä asukkaiden selkiä eikä näytä mitään katsomisen arvoista.
Pari kameraa ja niiden kuvakulmat on kyllä valittu erikoisesti. Niistä ei koskaan saa mitään selvää
Lapsen täytyy myös osata hävitä mutta antaa mahdollisuus myös voittoon.
Aleksi ei tykkää Maria Veitolasta
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ei tykkää Maria Veitolasta
Ai että kun rupesi himmailemaan, ois antanu palaa vaan :D
Niinpä. Olis ees timmi kroppa.