Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on saikulla, saako muka mennä kalastamaan mökille??

Vierailija
29.04.2021 |

Miehellä on sormi operoitu ja tämä sekä ensi viikko sairaslomaa. Aikoo nyt lähteä kaverinsa kanssa mökille kalaan huomenna. Sanoin että voi saada potkut, jos jää kiinni. EIKÖ VOIKIN??!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sellaisen operuidun käden kanssa käsitellään raakaa kalaa? Käsi kastuu ja haavat tulehtuu. Vai onko kenties vapun kännireissu? Sielläkään ei saa saunoa ja teloa kättä.

Vierailija
22/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla saa tehdä ihan mitä haluaa jos pystyy, paitsi palkallista työtä.

Työpaikallani oli sählynpelaaja joka oli saikulla, mutta jäi kiinni kun kuva lehdessä pelaamassa sählyä. sitten selviteltiin mikä sallittua ja mikä ei .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada potkut. Ei saa tehdä mitään mikä voi haitata parantumista.

Pitää NIMENOMAAN tehdä sitä, joka edesauttaa parantumista. Psyykeäkin pitää hoitaa. Asia olisi erikseen jos kävelis päivät pääksetysten käsillään tai auttaisi muutossa tmv.

Vierailija
24/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä mutta hauskaa ei saa olla!

Vierailija
25/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi mennä mökille? Mä olin jalkaleikkauksen jälkeen 5 viikkoa mökillä mutsini kanssa.

Äidin kanssa mökillä tuskin vaaransi koipeasi.

Vierailija
26/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sellaisen operuidun käden kanssa käsitellään raakaa kalaa? Käsi kastuu ja haavat tulehtuu. Vai onko kenties vapun kännireissu? Sielläkään ei saa saunoa ja teloa kättä.

Jos se kaveri käsittelee ne kalat? Hei oikeesti, joskus kannattaa pitää suunsa kiinni. Netissäkin.

Vierailija
27/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saada potkut. Ei saa tehdä mitään mikä voi haitata parantumista.

Pitää NIMENOMAAN tehdä sitä, joka edesauttaa parantumista. Psyykeäkin pitää hoitaa. Asia olisi erikseen jos kävelis päivät pääksetysten käsillään tai auttaisi muutossa tmv.

miten tuli olo, että tuon miehen on vaikea hoitaa psyykettään kotona.

Vierailija
28/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa sairaslomalla tehä mitään muuta kuin imeä tissiä. Muuten tulee potkut.

Vierailija
29/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu. Periaatteessa saat mennä baariinkin jos olet polla vp:ssä. Mökille varmaan voi mennä, mutta tuo kalastaminen on jo eri asia

mies53v

Älä höpsi.

Saa mennä baariin... Tuosta tapuksesta on kokemusta. Paikka toki ei ollut baari vaan tanssilava jossa viina annoskelu.

mies53v

Vierailija
30/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille käsi paketissa kalastamaan.... Jokainen mies tietää minne se on oikeasti menossa.

Vierailija
31/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa sairaslomalla tehä mitään muuta kuin imeä tissiä. Muuten tulee potkut.

Jaa, saako valita tissinkin? Minä jäänkin sitten vp:en.

mies53v

Vierailija
32/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla murtui kaksi sormea ja olin saikulla ja kyllä kävin saikun aikana esim. baarissa ja olin mökillä. Hyvin parantui.

Vierailija
33/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa kannattaakin poistua, koska sormileikit kielsi lääkäri.

Vierailija
34/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Omista saa valkata. Sivusta

Vierailija
35/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa myös erota lapsellisesta ja vahtivasta kumppanista, myös saikulla. Kertoisitko tämän miehellesi?

Saa tehdä mitä lystää,kunhan se ei ole toinen duuni.olet tosi ihmeelinen! Odotiko tälät asiaan kielteissen vastauksen ja sit näytät miehelles? Katso:Täällä sanotaan pysytävä koti! Hoidat kämpän kakarat ,mä lähden shoppailee!

Vierailija
36/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap on nyt mieltä asiasta?

Vierailija
37/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Omista saa valkata. Sivusta

Hyvä. Meille varttuneemmille miehillehän kuuluu kaikki naisissa olevat tissit. Mulla on kyllä yksi erikoinen tissipari tiedossa. Taidan kääntyä hänen puoleensa. Mielenkiintoinen nähdä neidin ilme..

mies53v

Vierailija
38/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kaveri käsittelee ne kalat? Hei oikeesti, joskus kannattaa pitää suunsa kiinni. Netissäkin.

Mutku tääl on niin helppoa olla tyhmä.

Vierailija
39/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätensä niin pahasti teloneena, että on sairaslomalla, ei yleensä kalastus ole ensimmäisenä mielessä.

Vierailija
40/41 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätensä niin pahasti teloneena, että on sairaslomalla, ei yleensä kalastus ole ensimmäisenä mielessä.

Miksi ei? Olen minäkin kalastanut ssormi murtuneena, eikä haitannnut yhtään. Mikä muuten ssinä olet määrittelemään mitä muiden mielessä liikkuu? Elämästä saa hei ihan nauttiakkin.