Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 5-kymppinen perheellinen jo tehdä elämänmuutoksen?

Vierailija
29.04.2021 |

Olen elänyt monessa asiassa perheen ehdoilla ja esim. muuttanut pk-seudulle, kun mies ensin sai täältä töitä. Sitten tänne on tullut niin paljon siteitä, että pois ei ole päässyt. Tekisi mieli hakea uutta työtä sieltä missä viihdyin eli entisestä opiskelukaupungista. Pian olen niin vanha, etten enää saa mitään uutta työtä, jos sitten nytkään saisin. Kuopus on 15 v. Haluaisin välillä jotain omaa. Olen se, jolle pk-seutua ja Hkiä koskevissa keskusteluissa vastataan, että pakkoko siellä on asua, jos ei viihdy. Perhe kyllä viihtyy eikä varmasti lähtisi muualle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt tulivat jäädäkseen. Pendelöintiä varmaan helpotetaan julkisilla kulkuvälineillä.

Yleensä teinillä on jo jonkinlainen mielipide jollekin paikkakunnalle asettumisestaan 18-19-vuotiaana.

Vierailija
2/2 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyöt tulivat jäädäkseen. Pendelöintiä varmaan helpotetaan julkisilla kulkuvälineillä.

Yleensä teinillä on jo jonkinlainen mielipide jollekin paikkakunnalle asettumisestaan 18-19-vuotiaana.

No joo, jos olisi kohtuuhyväpalkkainen työ, niin voisi tosiaan asua puolittain kummallakin paikkakunnalla ja problem solved. Tuossa katselemassani työpaikassa vain on surkea palkka, joka rajoittaa asumis-ja pendelöintikuluja 🙂. Teinit ja mies eivät varmasti liikahtaisi minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi