Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku pälättää joutavia pitkästi, miten voi lopettaa keskustelun kohteliaasti?

Vierailija
29.04.2021 |

Aina kun saa yhden jutun loppuun, aloittaa samaan hengenvetoon seuraavan. Aivan uskomatonta. Miten tuollaisen tilanteen saa päätettyä loukkaamatta toista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset kun soittavat niin puhelin vaan kaiuttimille ja keskittyy siinä samalla vaikka tiskaamiseen. Ei ole koskaan kolina, kilinä tai muu näitä häirinnyt. Yleensä vielä kiittelevät miten mukava oli jutella, vaikka en ole muuta sanonut kuin "mmmh, hmmm, niin, jaahas, vai niin, öhm, mielenkiintoista, köh, jassoo, kyllä, no johan on,..." .

Vierailija
22/22 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmiset kun soittavat niin puhelin vaan kaiuttimille ja keskittyy siinä samalla vaikka tiskaamiseen. Ei ole koskaan kolina, kilinä tai muu näitä häirinnyt. Yleensä vielä kiittelevät miten mukava oli jutella, vaikka en ole muuta sanonut kuin "mmmh, hmmm, niin, jaahas, vai niin, öhm, mielenkiintoista, köh, jassoo, kyllä, no johan on,..." .

Tämä. Livenä olen usein kokenut, että olen itse ollut täysin tylsistynyt ja kuunnellut sanoen niin ja joo, ja sitten pitkän kälätyssession jälkeen vastapuoli on kehunut, miten hänellä oli niin hyvää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan