Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuukos kahvi pelkällä suodattimella ja suodatinpusseilla kun keitin meni rikki?

Vierailija
29.04.2021 |

Onko kukaan kokeillut?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön porot suoraan paketista ja hörppään vettä päälle. Ei tule tiskiä ja sopii keittokomeroonkin. Nih.

Vierailija
42/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta mullistuksen paljastan!

Ei tarvita kuin kattila!

Vesi siihen kiehumaan, sitten purut sekaan ja sekoitus ja annetaan kirkastua.

Jos on suodatinjauhatusta, voi antaa laskeutua  pitempään niin saa kirkkaampaa.

ap:n täytyy olla pelle!

Ja sitten juodaan kahvia puruineen päivineen.

Outo maku sulla, toki niin voit tehdä. Minä juon vain sen kirkkaan ja jätän purut pohjalle.

Eli pannukahvia on juotu satoja vuosia. Pannusta on vaan helpompi kaataa kuin kattilasta.

Suodatinjauhatusta pitää seisottaa vähän pitempään.

Länkytätkö lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi

vaihtoehtoa:

-Ei tietenkään onnistu kun ei ole kahvinkeitintä tekemässä kahvia. Terveisin Helsinkiläinen Stadist.

-Tottakai onnistuu, eihän se keitin tee muuta kuin annostelee sopivan kuumaa vettä suodattimeen. Parempaa kahvista tuleekin kun kaataa itse hiljalleen vettä suodattimeen. Terveisin Lande jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä.

Ah miten nokkele stereotypian höystämä promo. Onneksi maalaiset on niin viksuja.

Osu ja uppos😂

Vierailija
44/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Täällä nykynuoriso on pulassa, kun kahvinkeitin on rikki eikä mitään hajua siitä, miten kahvi on keitetty ennen keittimiä! HAH HAH

Stadilaisia..

Vierailija
45/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

-Ei tietenkään onnistu kun ei ole kahvinkeitintä tekemässä kahvia. Terveisin Helsinkiläinen Stadist.

-Tottakai onnistuu, eihän se keitin tee muuta kuin annostelee sopivan kuumaa vettä suodattimeen. Parempaa kahvista tuleekin kun kaataa itse hiljalleen vettä suodattimeen. Terveisin Lande jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä.

Vai että kaatelee hiljalleen suodattimeen läpi, ookko nää kermaperse, purut kattilaan likoamaan ja siitä suoraan kuppiin, ilman mitää suodattimia tai "hiljalleen kaateluita", kehtaatkin kutsua itseäsi Landeksi! T Kaupunkilaistollo

Opettele hönö lukemaan.

Aloittaja kysyi suodatinkahvista eikä pannukahvista.

Vierailija
46/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

Ah miten nokkele stereotypian höystämä promo. Onneksi maalaiset on niin viksuja.

Maalaiset vaan ei yleensä tajua pestä käsiään ennen kokkausta, niin en kyllä heidän kahviakaan joisi.

Se on hyvä se. Parempi kun ette tulisi ylipäätään maalle tautejanne levittämään.

Vierailija
47/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

Ettekö te muutenkin juo pannukahvia siellä landella. Tassilta ryystäen sokeripalan läpi.

Ei enää niin paljon vaikka pannukahvi on kyllä hyvää.

Vierailija
48/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta mullistuksen paljastan!

Ei tarvita kuin kattila!

Vesi siihen kiehumaan, sitten purut sekaan ja sekoitus ja annetaan kirkastua.

Jos on suodatinjauhatusta, voi antaa laskeutua  pitempään niin saa kirkkaampaa.

ap:n täytyy olla pelle!

Etkö tosiaan tarvitse kuin kattilan?

Eli juot kahvin kattilasta. Mahtaa olla näky.

Vierailija
49/49 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa kuulua siihen uusavuttomien sukupolveen. Kekseliäisyys on vanhan kansan tapa selvitä pikku ongelmista. Olen käynyt suuren ketjun kahvilassa, jossa todettiin hämmästyksekseni, ettei meillä ole nyt kahvia, kun keitin on rikki!  Uittelin sitten teepussia kuumassa vedessä, jota sentään oli saatu keitettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän