Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Slim Joy-tuotteista

Vierailija
29.04.2021 |

Onko kenelläkään näistä kokemusta, ovatko olleet tehokkaita?

Nyt on pakko tehdä jotain ja kiehtoisi saada ruokavalion ja liikunnan rinnalle vähän lisäpotkua!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta, itse tein treenit kotona ja sain hyviä tuloksia ,nämä tuotteet noustivät minun painoa tosi paljon ,on tehnyt kropassa pahaa jälkeä 😔rasvat vatsalla ja reiteillä ennemän kuin koskaan .Vaikka hyvin terveellisellä linjalla olin muutenkin mutta en tiedä minulla turvoti pahasti ja pilasi tunnelmaan 😔ei ainatse sitä rahaa. Mielummin kerän rahat Viroon kauneussalin .😁Menisi noin 2000-4000 euron luoka kun aletaan joka kuukausi ostamaan jotain tuoteita mitkä yhdelle sopii ja toiselle ei sopii ollenkaan niin enää ei jaksaa pelleilyä.

Vierailija
2/4 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta laitan oman kokemuksen kun tuli sorruttua näihin

Tilasin pakkauksen, jossa fatburning ja waterout tuotteita.

Fatburner juomista keltainen päiväjuoma maistuu ihan hirveälle. Se myös turvottaa ja pierettää. Ainakin itse oon tulkinnut, että pahimmat oireet on just tästä herkusta. Vaikka lisäisi kannullisen vettä, maha turpoaa palloksi. Tässä on guaranaa ja olen huomannut, että se ei sovi mulle. Sama turvotus ja piereskely Artic nutrionin flown kohdalla.

Yö- fatburner maistuu hyvältä. Minulla limen makuinen versio. Yllättävää se, että oikeasti nukun hyviä pitkiä unia tämän kanssa.

Water out- tuotteet saa kyllä ainakin laukkaamaan pissalla. Niitä on shottina ja mansikkajuomana, joka maultaan ihan ok.

Yksi kapseli on vielä vatsarasvaan, mutta siitä en osaa sanoa mitään näiden muiden sotkujen keskellä.

Itsellä tulee varmaan juotua nuo nightburnerit ja ehkä joskus turvonneeseen oloon water outit tarpeen mukaan.

Ruokahaluun nämä vaikuttaa hieman.

Tulos: -1 kg viikko. En ole ylipainoinen vaan normaali ja haluaisin kiinteytyä pari kiloa.

Tässä mun kokemukset. En aio ikinä uutta satsia itse tilata, mutta tiedoksi niille, joille mainoksia pukkaa joka tuutista. Sisällöt näissä on jauhettuja yrttejä ja yleisesti diureeteiksi väitettyjä aineita kuten artisokka, mansikka, ananas, sitruuna. Saman vaikutuksen saisi varmasti vetämällä ananasta ja mansikoita.

Samasta paikasta tilasin Happy Hair ja Glorious skin ja ne toimii kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta, itse tein treenit kotona ja sain hyviä tuloksia ,nämä tuotteet noustivät minun painoa tosi paljon ,on tehnyt kropassa pahaa jälkeä 😔rasvat vatsalla ja reiteillä ennemän kuin koskaan .Vaikka hyvin terveellisellä linjalla olin muutenkin mutta en tiedä minulla turvoti pahasti ja pilasi tunnelmaan 😔ei ainatse sitä rahaa. Mielummin kerän rahat Viroon kauneussalin .😁Menisi noin 2000-4000 euron luoka kun aletaan joka kuukausi ostamaan jotain tuoteita mitkä yhdelle sopii ja toiselle ei sopii ollenkaan niin enää ei jaksaa pelleilyä.[/

Rasvaahan nämä ei lisää, joten Oiskohan sulla kysymys turvotuksesta?

Vierailija
4/4 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopinut. Aiheutti turvotusta ja ummetusta. Kokeilin muutaman päivän ajan. Olo oli tukkoinen ja yöunet meni. Paino vain nousi. Heitin koko satsin roskiin. Kesti monta päivää saada olo normaaliksi ja vatsa toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi