No niin mammat! Olet ajautunut vapuksi autiolle saarelle - saat ottaa mukaasi brunssihärpäkkeet ja yhden julkkiksen. Kenet valitset?
Kommentit (68)
No hei Henry Cavillin. Voitais jutella nörttijuttuja.
Arpokaa mulle joku random instapissis influensseri, niin yritän upottaa sen hiekkaan.
Kate Hudson on aina vaikuttanut samanlaiselta kuin minä. Voitais tulla juttuun. Tarpeeksi skumppaa mukaan.
Ville Haapasalo vaikuttaa seuramieheltä vailla vertaa.
Martina Aitolehden, hän joutuisi olemaan kerrankin hetken pois julkisuudesta.
Harri Gustafsbergin. On varmaan kovakuntoinen ja tietää kamppailu ja voimankäyttöjuttuja, saisi mua opettaa. Lähempää en tahdo kenenkään kanssa jos ominaishaju ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarja
Aika vakavan oloinen, vaikka mielenkiintoset jutut. Mahtaako edes juoda vettä väkevämpää, onko uskis?
😂
Sami Kuronen. Ihan sen takia, että sillä on kokemusta selviytyä autiolla saarella ja se osaa rakentaa vaikka hammastikuista sateenpitävän majan ja se osaa tehdä nuotion. Se saa kyllä luvan tuoda omat eväät. Jaetaan puoliksi. Mulla on nakkeja ja perunasalaattia. Sami saa tuoda ainakin sinapit, juomat (lonkeroa ja kuoharia) ja viihdykettä. Jos se tuo väärää sinappia, niin mä rankaisen sitä karmivalla tavalla ja äänestän sen ulos saarelta. :D
.
PS: oikea sinappi: ¡¡¡ ᴉʞʞɹoʞ uǝuᴉɐund 'äʌǝʞäΛ 'ᴉddɐuᴉS unɹn┴
Vierailija kirjoitti:
Harri Gustafsbergin. On varmaan kovakuntoinen ja tietää kamppailu ja voimankäyttöjuttuja, saisi mua opettaa. Lähempää en tahdo kenenkään kanssa jos ominaishaju ei miellytä.
Mihin sinä aitiolla saarella sellasia taitoja tarvitset?
Alastomissa Selviytyjissäkin muskelimasat ja isot miehet on ensimmäisenä kanttuvei. Ei niillä energia riitä mihinkään.
Suositelkaa joku julkkis joka tietää mitä toi brunssihärpäkkeet sisältää? Sitten kun on päästy saarelle, se julkkis voi keskittyä omaan seuraansa, Eskon voi lähettää minunkin luo =D
Kerran olen joskus ennen ajokortti-ikää, opiskeluaikoina Eskon tavannut. Oltiin ainoat bussien odottelijat sillä asemalla. Juteltiin mukavia ja teki vaikutuksen, vaikka vasta reilusti myöhemmin kun jossain näin kuvan, tajusin kenen kanssa tuli juteltua.
Taitaa Eskon vappu venähtää pitkäksi =)
Kelsey Lewin. :) Kattelisin häntä vaa saaren toiselta puolelta, ku en kumminkaa uskaltas puhuu.
Tämä viisikymppinen akka ottaisi Elastisen saarelle mukaan. Tai sitten Arto Tuunasen. Tai molemmat. Musta olisi ihana kuunnella niiden musisointia ja ihan van katsella heitä. Siinä brunssin ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Tai molemmat.
Ei käy, toinen pitää nyt jättää rannalle ruikuttamaan.
jos tosiaan pitää valita joku julkkis, niin sitten joku kuollut julkkis. Kuollut mielellään niin kauan aikaa sitten, että on enää vain luuranko (ettei haise)
Eskolla tulee kiire saarten kiertämisessä!