No niin mammat! Olet ajautunut vapuksi autiolle saarelle - saat ottaa mukaasi brunssihärpäkkeet ja yhden julkkiksen. Kenet valitset?
Kommentit (68)
Mulle Kape Aihinen ja hän sais päättää brunssiaineet -nainen
Ei Vappua ilman Pimiää.
Siinä munkkeja maisteltaisiin, ehkä simoissamme oltaisiin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai molemmat.
Ei käy, toinen pitää nyt jättää rannalle ruikuttamaan.
Nyt on vaikea. Ehkä sitten Arto Tuunanen. Enkä lähtisi vain juttelemaan syvällisiä.
Adam Driver
Paljon fetajuustoa ja tuorepuristettua appelsiinimehua
Ei kukaan mun seurassa haluaisi kuitenkaan olla. Olisin yksin vaan.
Mä voisin ottaa Niko Saarisen. En oo häntä aktiivisesti seurannut, mutta sen mitä olen joskus, niin on naurattanut ja on osannut nauraa itselleen. Voitais juoruta julkkiksista rauhassa. On myös pienikokoinen ilmeisesti ja tykkää juoda (?) joten hän vois hoitaa sen puolen, niin mulle jää enemmän herkkuja.
Edellinen jatkaa: jos saa olla superjulkkis eikä kotimainen, niin sitten heivaan Saarisen ja otan Keanun.
Ihana Liam kirjoitti:
Mukaani lähtisi Liam Neeson, simaa, munkkeja, perunasalaattia & nakkeja + pullo erinomaista kuohua.
Sinäpä juoppo olet, oikein yksi pullo kuohua. 😱
Neeson. 🤮
Joku näistä:
Kit Harington
Travis Fimmel
Benedict Cumberbatch
Adam Driver
Daniel Day Lewis
Gary Oldman
Chris Hemsw jotain (Thor)
Game of Thrones näyttelijät: Ramsey Bolton, Theo, punatukkainen tanskalainen, Jorah, Maisie, Sophia Turner, Emilia Clarke
Jim Morrison
Justin Trudeau
Edgar Ramirez
Eamon de Valera (irlantilainen vapaustaistelija)
Cillian Murphy
Michael Collins (irlantilainen vapaustaustelija)
Che Guevara
Jolly Jumper. Yhdessä laukataan ympäri saarta. Evääksi ruohoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä:
Kit Harington
Travis Fimmel
Benedict Cumberbatch
Adam Driver
Daniel Day Lewis
Gary Oldman
Chris Hemsw jotain (Thor)
Game of Thrones näyttelijät: Ramsey Bolton, Theo, punatukkainen tanskalainen, Jorah, Maisie, Sophia Turner, Emilia Clarke
Jim Morrison
Justin Trudeau
Edgar Ramirez
Eamon de Valera (irlantilainen vapaustaistelija)
Cillian Murphy
Michael Collins (irlantilainen vapaustaustelija)
Che Guevara
Ei listoja! Pitää pystyä valitsemaan yksi
Jon Bon Jovin. Olen tavannut livenä, oli aivan ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Markus Söderin. Saisin katsauksen Saksan nykypolitiikkaan ja verrytellä kielitaitoa. Isokokoinen mies olisi hyödyllinen, jos kohtaisimme karhun tai jotain iljettäviä öttiöisiä.
Miksi isokokoinen on parempi iljettävien öttiäisten kanssa. Ei sillä että ymmärtäisin tuota karhujuttuakaan.
Hissun. Ja saari vois olla jossain Saimaalla. Bongattais norppa, juteltais luonnosta, juotais kaljaa ja syötäis makkaraa. Leirinuotiolla istuttais pitkälle yöhön. Huom. en mä sen kanssa haluis panna. Ihan vaan jutustella.
Karita Mattilan! Otettais parit vodkamartinit ja räkätettäis
Reino Nordin. Mä tykkäisin vaan katella kun hän laulelee ja hymyilee :D
Maisa Torppa ja evääksi perunasalaattia, nakkeja, patonkia, yrttilevitettä sekä tietysti simaa ja hillomunkkeja! <3
Ben Barnesin