No niin mammat! Olet ajautunut vapuksi autiolle saarelle - saat ottaa mukaasi brunssihärpäkkeet ja yhden julkkiksen. Kenet valitset?
Kommentit (68)
Pertti Sveholmin tai Hannu-Pekka Björkmanin.
Katja Ståhlin. Voisko se ottaa mukaan myös Teemu Ahteen, joka ei sillä tavalla ole julkkis, mutta jolla on yhteinen podcast Katjan kanssa? Uskon, että meillä voisi olla rattoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhlin. Voisko se ottaa mukaan myös Teemu Ahteen, joka ei sillä tavalla ole julkkis, mutta jolla on yhteinen podcast Katjan kanssa? Uskon, että meillä voisi olla rattoisaa.
Brunssista riittää vain kahdelle
Sannan. Vain toinen meistä palaisi saarelta. Mä jäisin sinne loppuiäkseni.
Vierailija kirjoitti:
Björkmanissa olisi varmaan enemmän syötävää, noin jatkoa ajatellen.
Esko Valtaoja.
Olis mielenkiintonen keskustelukumppani.
Vierailija kirjoitti:
Ransun.
Tarkennus: siis sen pelkän käsinuken, ei näyttelijää.
Mä voisin ottaa tuon tanskalaisen maajussin..
Vierailija kirjoitti:
Esko Valtaoja.
Olis mielenkiintonen keskustelukumppani.
Mahtaiskohan Esko olla samaa mieltä....
Jaa-a. Jos tietäisin, että pääsen sieltä vapun jälkeen poiskin, eli ei tarvitsisi miettiä mukaanlähtijän ominaisuuksia selviytymistaistelussa, niin ottaisin jonkun mielenkiintoisen tutkijan. Jaakko Hämeen-Anttilaa olen jututtanut kahdesti, syvästi sivistynyt mies ja innostunut monenlaisesta asiasta. Professori Martti Koskenniemeä olen myös jututtanut ja hänkin on erittäin mielenkiintoinen ja omaa paljon mielipiteitä, joita olisi kiva kuulla (ja väitellä).
Toisaalta voisi käyttää aikaa oman maailmankuvan haastamiseen ja ottaa mukaan jonkun aivan eri mieltä asioista olevan. Vaikkapa Sampo Terho voisi olla mielenkiintoinen, mutta silloin siis ehdottomasti olisi pakko päästä parin päivän päästä pois sieltä saarelta, koska muuten tulisi migreeni...
Ottaisin Markus Söderin. Saisin katsauksen Saksan nykypolitiikkaan ja verrytellä kielitaitoa. Isokokoinen mies olisi hyödyllinen, jos kohtaisimme karhun tai jotain iljettäviä öttiöisiä.
Katja Ståhlin tai Ulla Tapanisen.
Olisivat varmasti hauskaa seuraa.
Pressu Redfordin, olisi ainakin peitto jos tulee vilu.
Mukaani lähtisi Liam Neeson, simaa, munkkeja, perunasalaattia & nakkeja + pullo erinomaista kuohua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Björkmanissa olisi varmaan enemmän syötävää, noin jatkoa ajatellen.
Olisi joo. Hyvässä lihassa on.
Tämä on helppo: tietysti Esko Valtaojan!
(Vaikka mulla taitaa olla kilpailija, tuo ylempi on ehkä jo ehtinyt kaapata Eskon...?)
Minä ottaisin jonkun mukavan, jolla ei pinna kiristy heti jos on vähän jotain epämukavuuksia.
Ville Haapasalo voisi olla kiva. Tehtäisiin yhdessä ihan älyttömän hyvä brunssi, syötäisiin se todella pitkän kaavan mukaan ja iskettäisiin juttua kaikista kokemuksista siellä täällä. Illalla laulettaisiin.
Kenet sinä ap ottaisit?