"Olet kaunistunut"
Uskotteko, että valtaosa "kaunistumisista" ei johdu siitä, että kasvonpiirteet olisivat muuttuneet, mikäli nyt kyseessä ei ole esimerkiksi sairaalloisen ylipainoisen ihmisen kasvot, jotka laihtuessa näyttäisivät toki erilaisilta?
Olen usein kuullut sanottavan, että joku on kaunistunut hämmästyttävästi 3-kymppisenä, kun vielä 2-kymppisenä ei ollut ollenkaan niin kaunis. Minä uskoisin, että merkittävä tekijä on, kun joku löytää juuri itselleen sopivan meikkityylin. Harvemminhan tällaista kaunistumista arvioidaan sen perusteella, miltä henkilö näyttää ilman meikkiä.
Miten itse näette asian? Uskotteko, että kyseessä todella on kasvonpiirteiden kaunistuminen vai johtuuko illuusio vain imartelevasta meikkaustyylistä?
Kommentit (9)
Yleensä tuon kommentin saanut on joko laihtunut, tai rakastunut.
Tuota ei kuule ainakaan lihoneena tai masentuneena.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuon kommentin saanut on joko laihtunut, tai rakastunut.
Tuota ei kuule ainakaan lihoneena tai masentuneena.
Omalla kohdallani olen huomannut, että rakastuneena, kun saa vastakaikua!, niin kasvot todella hehkuvat. Mitä kivemmin mies kohtelee ja joskus kehaisee kauneuttakin, sitä kauniimmalta näytän. Ikävän kumppanin kanssa kasvojen kauneus taas vähenee.
ap
En ainakaan puolisolle uskaltaisi ääneen sanoa. Heti alkaisi epäilykset heräämään 🤔
Ihmisen kasvonpiirteet voi muuttua elämän aikana. En ainakaan itse ole samannäköinen nyt kuin lapsena tai 20- vuotiaana. Olen nyt 36- vuotias ja kasvojen piirteet ovat alkaneet tulla esille vasta, kun nuoruuteen kuuluva pyöreys on lähtenyt. 20- vuotiaana minulla oli pyöreät kasvonpiirteet, vaikka olin hoikka.
Mä oon kaunistunut nyt kolmikymppisenä. En juurikaan edes meikkaa, todella harvoin. Kyse vain ja ainoastaan siitä, että lapsenpyöreyttä on viimein hieman hävinnyt kasvoista. Olen siis lyhyt ja mulla on erittäin paha "baby face". Oli ihan pyöreä naama silloinkin kun olin alipainoinen kun koitin epätoivoisesti pienentää naamaa parikymppisenä.
Vieläkin näytän nuorelta, mutta naama alkaa viimein kaventumaan. Piirteet tullut enemmän esiin ja muutenkin olen naisellisempi. Tykkään.
Keski-ikäiset, ohuthiuksiset täti-ihmiset usein kehuvat muita naisia, jotka nyrhivät upean tukkansa lyhyeksi.
Itselläni on ainakin kasvonpiirteet muuttuneet Ihan Ilman Meikkiä ja nimenomaan 3kymppisenä.
Olen alkanut urheilla enemmän ja muutenkin iän myötä tästä babyfacesta on kadonnut rasvaa.
Sama mulla, olen aina ollut babyface ja nyt 30v tykkään kun se alkaa lähteä. Tosin on mun tyylikin parantunut!
Voi olla molemmat ☺️