Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
OMG miten upeat lyriikat on tuossa Potentiaali-kappaleessa! En ole mitenkään tuon genren ystävä ja Jukkapojan kappaleet eivät ole tuttuja mutta Wau miten päräyttävä biisi!
Vierailija kirjoitti:
Jukka-Pojan päivä ei taida kiinnostaa kun keskustelu on täällä ihan kuollut.
Harvinaisen tylsää tänään. Ei jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Jukka-Pojan päivä ei taida kiinnostaa kun keskustelu on täällä ihan kuollut.
Mulle tuli ainakin järkyttävä deja-vu, kun J-P kertoi kuinka oli menettänyt luomiskykynsä taiteilijana, ei erossa, vaan taistelussa lasten huoltajuudesta. Mulle on käynyt samoin, olen vaan eri alan taiteilija. Kyky meni vuosiksi, kun toinen iski lapseen, kun ei muhun kyennyt iskemään. Se oli jotain niin alhaista, paljon pahempaa kuin mikään muu. Lamauttavaa.
Chisulla paplarit päässä.. Miksi? Onko jo 50v... Suvi suloinen!
Siis tää Chisun Kreisibailaajahan kertoi Sanna Marinista!
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Chisun Kreisibailaajahan kertoi Sanna Marinista!
No, kenelle mikäkin sitten kreisibailaamiselta näyttää. Ymmärrän että kaikki ei osaa pitää hauskaa.
Aivan kuin Chisun ja Jukka Pojan välillä olisi tietynlaista kemiaa ;)
Tää Suvin biisi oli tosi hyvä!! Me like ❤️
Jukkapoika on kyllä muuttanut pukeutumistaan aikalailla: nyt on päällä Gantia ja Cuccia.
Eikö aiemmin ollut aika erilaista?
Hyvä Anna! JP tykkäs! Suvi näytti siltä että voi hitsi, toi tihkuu s**xiä.
Olli Herman, Jyrki 69, MG, Antti Ketonen, Janna, Alma 👍 Nämä 😍 vain elämään..
Tää jakso oli kiva, hyvän mielen päivä :)
Vierailija kirjoitti:
Behm, Johanna Kurkela, Eppu Normaali, Janna, Pate Mustajärvi, J. Karjalainen, Pikku G, Pete Parkkonen...
Siinä muutama mitä tuli mieleen ketkä vois olla seuraavalla kaudella
Varmasti on ainaki osaa pyydetty useammankin kerran, mutta taitaa tietää oman tasonsa eikä alennu tämmöseen
Just tuo että ainoa meikki saattaa olla kirkas huulipuna, se ei tee ketään kauniiksi. Hurjan näköinen ku ei kulmakarvoja näy ollenkaan