Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
Vierailija kirjoitti:
Mira Luoti vois etsiä itelleen jonkun muun ammatin. Toi sen laulaminen on niin huonoa.
Mira Luoti just teki tästä hyvän
Mira Luoti on esiintyjä, hyvä energia lavalla.
Hauska versio. Uskon että tätä tykitetään junttidiskoissa ympäri Suomen maata.
Artun ja Miran veto oli tosi tarttuva.
oon myös saanut tehdä Miran kanssa töitä ja hän oli todella miellyttävä työntekijä ja valovoimainen esiintyjä :)
Manne ei puhu mitään koko sarjassa, miksi mukana??
Kiusallista tämä persoonallisuustesti keskustelu. Hieman on väkinäistä ja tylsää.
Kyllä dx corollassa artun biisi tulee pauhaamaan!
Chisun clubahtava versio oli yllättävän hyvä. Kunpa olisi pitänyt tyylin coolina biisin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista tämä persoonallisuustesti keskustelu. Hieman on väkinäistä ja tylsää.
Mä arvasin että Kela ja Jukkapoika on rauhanmiehiä!
Peace, man.
Jos saisi joskus, jolloinkin ohjelmaan yhdessä tai erikseen Juha Lehti, Edu Kettunen, J. Karjalainen todellisia lauluntekijöitä
Miralla hyvä vartalo. Mitäköhän treenaa? Ainakin juoksee.
Aivan kamala autotunerenkutus tuo Wiskarin ja Luodin veto.
Vierailija kirjoitti:
Chisun clubahtava versio oli yllättävän hyvä. Kunpa olisi pitänyt tyylin coolina biisin loppuun asti.
Mä tykkään usein Chisun värikkäistä vaatteista.
Onkohan Jussu Pöyhöstä koskaan pyydetty mukaan. Suurlähettiläillä olisi tosi paljon hyviä biisejä.
Tuure siristää silmiään kuin Tapani Kansa konsanaan.
Ja taas Tuure mainostaa Manuelaa (paita). Ei kukaan muu noista mainosta puolisoaan, tosi läpinäkyvää.
Letkeä bossa nova, vai onko tää sitä? Bändi on erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Tuure mainostaa Manuelaa (paita). Ei kukaan muu noista mainosta puolisoaan, tosi läpinäkyvää.
No katsos kun ne myy yhdessä Manuelan suunnittelemia joogamattoja ynnä muuta. He ovat sellainen taiteilijapariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Et oo Toni Wirtasesta koskaan kuullut
Fiskari räjäytti pankin.