Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia alkuraskauden oireista

Tellervo
28.04.2021 |

Moi! Olemme avomiehen kanssa yrittämässä tulla raskaaksi ja haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia alkuraskauden oireista (myös niistä vähän harvinaisemmista). Meillä ei oikein ole ystäväpiirissä muita raskaana olevia tai perheellisiä, niin ajattelin kysellä täältä :) Ei olla yritetty kun vasta 4kk ja muutaman päivän päästä pitäis kuukautiset alkaa. Muutama raskauteen viittaava oire itselläni on, mutta en ole kokenut vielä sellaista kunnon ”tunnetta” että nyt se on siellä :D Olen asennoitunut, että tämä voi ottaa aikansa! Kiinnostaa vaan kuulla muiden kokemuksia!:)
Ainiin ja jos on jotain mikä tuli täysin yllätyksenä tai mistä olisit toivonu saavas lisää infoa liittyen raskauteen/synnytykseen niin senkin saa mainita!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus

Järkyttävän arat rinnat. On mulla muutenkin ennen kuukautisia ja en ensiksi ajatellut sitä raskausoireeksi. Mulla tuli "kuukautiset", mutta kun vuoto kesti vaan päivän, tein testin ja plussa tuli. Rintojen arkuus jatkui noin viikolle 13. Lisäksi jatkuvaa alamahan jomotusta. Lapsi on nyt 6 v.

2. Raskaus

Sama rintojen arkuus. Lisäksi jatkuva yöheräily ja väsymys. Raskaus meni kesken rv 8, mutta rintojen arkuus jatkui noin kuukauden tästä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla