Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johanna Tukiainen antoi kastaa lapsensa

Vierailija
28.04.2021 |

Sehän on vähän väärin helluntailaiselta. Siellähän on aikuiskaste. Olen itse aikuiskastettu. T. Ammattivalittaja

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään ristiäinen ole jos ihminen on helluntaikirkon jäsen muuten pitäisi käydä rippikoulun ja kääntyä. Lehtijuorujen mukaan siis on hellareissa kastettu ja lapsi on mohametin jotka ei kuulu kirkkoon.PYSYKÄÄ nyt jumal auta siinä yhdessä paikassa mihin synnytte ja sukunne ettei tule tätä sekoitusta. Pelkkä nimiäinen ei kastetta sellainen annetaan kirkossa kirkkoon kuulumattomille. Hellareissa ne odottaa että tulee uskoon joskus itse sitten vasta kastetaan. Tuksu kävi jo hellariiasteella. Järvessä.

Vierailija
42/50 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musikaalinen puolivuotias oli laulanut virsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päätyi jälleen feissarimokiin räksyttämään: https://www.feissarimokat.com/2021/04/koiranomistajat-osa-26/

Muikkiksella ollut 10 vuoden aikana 13 koiraa. Niistä hänellä on tällä hetkellä 2. Yksi koira palautui takaisin kasvattajalle, kun humalainen Julia pudotti koiran ja sen jalka murtui mutta siskoksilla ei sitten ollutkaan rahaa viedä sitä eläinlääkäriin. Loput koirat myyty tai kadonneet = kuolleet.

Ainakin yhden on Tuksu itse listinyt. Se rottapostikeissi sai mut melkein oksentamaan. Itsellä oli siihen aikaan lemmikkirottia kun näin ne kuvat. Tukiainen ei kunnioita mitään.

Joo niin olikin. Kun koira olikin vääränvärinen tukiainen heitti koiran seinään kidutettuaan sitä ensin muuten. Se loviisalainen mies todisti tämän.

Tunkki viskasi Lolan SEINÄÄN RAJUSTI!

Hymyssä (siis kukaanhan ei usko mitään mitä lehdissä kirjoitetaan) vuonna 2015:

"Mä kuulin, ja nyt tosiaankin kuulin vain, Veijon tutulta, että Veijo olisi vienyt Lolan eläinsairaalaan toipumaan melkein heti Lolan tultua.

Veijo on kuulemma myös ilmoittanut Tunkille, ettei tämä tule enää ikinä näkemään Lolaa.

Sama lähde kertoi, että Tunkki oli heittänyt Lolan seinään heti ensimmäisenä iltana."

"No niin, nyt asiaan on saatu vahvistus. Kysyin itse suoraan Veijolta pitääkö väite seinään heittämisestä paikkaansa. Veijo vastasi, että kyllä pitää.

Tunkki oli saanut ihan hirveät raivarit siitä, että koira joka hänelle tuli ei ollut kuvan koira. Ei ollut pentu eikä teacup eikä edes Pomeranian.

Tunkki oli ensin rääkännyt koiraa muilla tavoin ja lopulta paiskannut tämän seinään. Tunkki oli myös vaatinut Veijoa ostamaan hänelle uuden Pomeranian. Tunkki oli myös vaatinut, että uusi koira mentäisiin hakemaan henkilökohtaisesti ulkomailta jotta uusilta pettymyksiltä vältyttäisiin."

"Valitettavasti kertomani on totta. Minulla ei ole mitään tarvetta "kosiskella näätiä." Jokainen pitkään näätinyt tietää tunkin tavan kohdella koiria.

Ei niitä koiria häneltä turhaan ole huostaanotettu aiemmin.

Tämä aika, kun hän on ollut Veijon kanssa, on ensimmäinen kerta, kun minulla on varmaa tietoa asioista. Tämä johtuu siitä, että tunnen Veijon.

Nyt paljastamani tiedot Lolasta ja Albertista ovat levinneet Sollentuunaseen asti, koska mamma on käynyt hyökkäykseen. Hän soittelee ja uhkailee Veijoa.

Mamma vaatii, että Veijo ottaa Tunkin takaisin ja peruu puheensa Lolasta. Uhkana käytetään helvetintulia ja jotain mahdollisia valheellisia paljastuksia."

Johanna Tukiainen hakkasi kihlattunsa Veijo Lallin sairaalaan:

Seiska uutisoi: "Tuksu mätki kihlattuaan: känniriidasta sairaalaan! Kohublondi Johanna Tukiaisen, 37, parisuhde joutui koetukselle, kun hän otti rajusti yhteen kihlattunsa Veijo Lallin kanssa viime perjantaina." "Joskus väkivalta lopettaa vittuilun!"

Seiskan blogien kommenntiosastosta:

"No niin Johanna sekosi perjantaina päästään pahasti. Pahoinpiteli Veijon sairaalakuntoon. Asia tarkistettu Porvoon sairaalasta. Johanna tappoi riidan päätteeksi Lola-koiran heittämällä koiran seinään."

Tunkki kirjoitti kuukauden päästä Facessa : "Minulle tulee nyt vielä useampi koira lisää lahjana! Koska minua huijattiin Lola kaupoissa, saan lahjaksi kaksi uutta pomeraniaa! Eräs suomalainen lehti tekee 4-aukeaman jutun eläimistäni!"

Asiasta tehtiin useampi tutkintapyyntö Loviisan poliisiin ja eläinsuojeluviranomaisille. Laki ei mahdollistanut langettaa eläintenpitokieltoa.

Huhhuh.... Toivottavasti Velli on viimein päässyt tämän lokin kynsistä, pahoin vaan pelkään ettei..

Vierailija
44/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ikävä että rävitte tämän aiheen ympärillä.

Tämä on perheen yksityinen tilaisuus ja olisi paikalla kunnioittaa perhettä.

Vierailija
45/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastoko sillee ku laivat et samppapullo kylkee.

Vierailija
46/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti myy taas keikkaa facessa, varsinkin heinä ja elokuulle ottaa vastaan keikkaa niin paljon kun lähtee, juhannus myös. Lisäksi synttärit, polttarit, saunaillat, yksityistilaisuudet, firman juhlat, privaatit illanvietot mihin Johkin voi tilata laulamaan ja seurustelemaan vieraden kanssa (wtf?!?...) 

Ei paljon vaikuta äitiys kiinnostavan vai joko vauva on lopullisesti huostaanotettu?

Vierailija
47/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna kastoi lapsen - minä kärkeä. :D 

Vierailija
48/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaste ei ole meidän teko Jumalalle, vaan Jumalan teko meille. Siinä Hän ottaa meidät omikseen. Pimeydestä valoon. Ikään kuin ' isäntä' muuttuu.

Vierailija
49/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna kuvannut lastaan someen. Lapsella tutu ja naruolkaiminen toppi. Itsellään samantyylinen asu. Kiehnää tyytyväisenä ja kommentoi:" Juuri niin", kun joku ukko kehuu, että minijossu ja normijossu. 

Vierailija
50/50 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna kuvannut lastaan someen. Lapsella tutu ja naruolkaiminen toppi. Itsellään samantyylinen asu. Kiehnää tyytyväisenä ja kommentoi:" Juuri niin", kun joku ukko kehuu, että minijossu ja normijossu. 

Hetki sitten ilmoitti somessa ettei julkaise kuvia lapsestaan ainakaan niin että kasvot näkyvät. Mieli muuttuu nopeasti? tällä hetkellä näkyy ihan kaikille julkisena paljon tuoreita kuvia ja jossulle tuttua sekoilua, viime yönä on ollut korkki auki ja miestä vailla evankelista...