Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko watsapissa estäminen jonkinlainen steitmentti?

Vierailija
28.04.2021 |

Laitoin kaverille viestiä pitkästä aikaa ja samalla näin vanhoja viestiketjuja. Siellä oli mm exä ja sitten kourallinen entisiä tapailukumppaneita ja sellaisia joiden kanssa oli 1-3 treffit. Ikää minulla 34.
Useampi oli näköjään estänyt minut. Sinänsä yksi hailee kun olen nykyään kihloissa, mutta jotenkin jättivät itsestään ikävän kuvan jollain lapsellisella estolla. Itse en ole koskaan estänyt ketään koska pidän sellaista epäkunnioittavana.
Jokainen näistä jotka oli estänyt minut, niin suhde tai suhteenpoikanen päättyi asialliseen ja kunnioittavaan viestittelyyn tai molemminpuoliseen radiohiljaisuuteen.
Ymmärrän kyllä että estetään jos toinen jankkaa tms. mutta muuten outoa. M34

Kommentit (29)

1/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa. Ei ole tullut omalla kohdallani vastaan tuollaista käytöstä. 

Vierailija
2/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

steitmentti? Ollaan yhä suomessa, kirjoita sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei naisten mielestä päättyneet asiallisesti?

Toki voi olla että deittailet jostain syystä myös epäkypsiä ihmisiä?

Vierailija
4/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näit sen, että sinut on estetty?

Vierailija
5/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vain halua enää viestejä sinulta. Ei ole henkilökohtaista. Itsekin estin kaikki vanhat säädöt, kun suhteeni muuttui vakavaksi.

Vierailija
6/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että estäneet? jos vaihtaa numeron tai poistanut sinut yhteystiedoista et varmaan näe heidän kuvaa enää.

Vierailija
7/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ei naisten mielestä päättyneet asiallisesti?

Toki voi olla että deittailet jostain syystä myös epäkypsiä ihmisiä?

Asiallisesti sujuneet treffit, useammatkin sellaiset eivät ole mikään makuasia. Jos kirjoitin niiden olleen asiallisia, niin myös tarkoitin sitä. Ei tuossa asiassa ole mitään tulkinnanvaraa, ellei joku ymmärrä mitä sanalla asiallinen yleisesti tarkoitetaan. M34

Vierailija
8/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näit sen, että sinut on estetty?

Minuakin kiinnostaa tämä. Miten muka näkyy joidenkin vanhojen viestien kohdalla?

Vierailija
9/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei vain halua enää viestejä sinulta. Ei ole henkilökohtaista. Itsekin estin kaikki vanhat säädöt, kun suhteeni muuttui vakavaksi.

En minäkään halua viestejä exältäni, mutta en silti koe että tarvitsee erikseen estää. Voihan eston laittaa heti kun kokee että toinen ei tajua jättää rauhaan. Varmuuden vuoksi estäminen on vaan vähemmän kypsää. M34

Vierailija
10/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään täällä joku kyseli, että estätkö kaikki vanhat deittikumppanit siinä vaiheessa kun alat seurustella ja ilmeisesti toiset niin tekee. Itse en ole kokenut tarpeelliseksi, vaikka on jotkut heistä joskus pitkänkin ajan jälkeen ottanut yhteyttä, mitään häiriköintiä ei koskaan ole ollut.

Vierailija
11/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli voikin johtua siitä että ovat poistaneet numeroni ja siksi kuva hävinnyt. No siinä tapauksessa väärä hälytys. Eli tuskin on kukaan estänyt. M34

Vierailija
12/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Eli voikin johtua siitä että ovat poistaneet numeroni ja siksi kuva hävinnyt. No siinä tapauksessa väärä hälytys. Eli tuskin on kukaan estänyt. M34

En kyllä usko tuohon. Eräs tuttu osti vuosia sitten väliaikaisen perepaidin hetkeksi ulkomailta ja näen sen numeron uuden omistajan profiilikuvan. Sillä tyypillä ei varmasti ole minun numeroani.

Vierailija
13/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole vanhojen deittien puhelinnumeroita, joten ei ole mitään mitä estää. Yhden exän olen joutunut blokkaamaan, koska hän ei jättänyt rauhaan. Miesten kohdalla olen huomannut, etteivät he poista kenenkään numeroita.

Veljelläni on varmaan edelleen meidän isoäidin numero, vaikka hänen kuolemasta on yli 6 vuotta.

Vierailija
14/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

steitmentti? Ollaan yhä suomessa, kirjoita sitä.

Eihan tuo ole suomea eika englantiakaan. Jotain taaperokielta.

Vierailija
15/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsapissan estäminen? Jotain vaippoja ehkä tarvitaan?

Vierailija
16/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan ole vanhojen deittien puhelinnumeroita, joten ei ole mitään mitä estää. Yhden exän olen joutunut blokkaamaan, koska hän ei jättänyt rauhaan. Miesten kohdalla olen huomannut, etteivät he poista kenenkään numeroita.

Veljelläni on varmaan edelleen meidän isoäidin numero, vaikka hänen kuolemasta on yli 6 vuotta.

Mä en oo varmaan ikinä poistanut puhelimestani yhtään numeroa, miksi pitäisi :'D

Vierailija
17/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen kyllästynyt näihin loputtomiin M*tähänmikämilloinkinikä*-juttuihin 😑😑

Vierailija
18/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä näkee että on estetty? Itsekin pidän tuota estämistä vähän typeränä touhuna, jollei siihen ole painavaa syytä. Itse estin yhden vanhan virityksen, ei minua sinällään olisi haitannut jos olisi silloin tällöin viestinyt, kuten tekeekin facessa, mutta whatsappiin alkoi sitten jatkuva tulva, eikä älynnyt että olen kyläilemässä eikä se jatkuva viestittely oikein käy.

Vierailija
19/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeron poistaminen ei vaikuta. Estäminen näkyy kuvan ja paikallaolon katoamisena. Yksi entinen säätö esti minut vain luodakseen draamaa tyhjästä. Poisti eston hetkeksi, koska varmaan kuvitteli, että olisin lähettänyt viestejä, joita ei tosin saisi, koska on estänyt.

Vierailija
20/29 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numeron poistaminen ei vaikuta. Estäminen näkyy kuvan ja paikallaolon katoamisena. Yksi entinen säätö esti minut vain luodakseen draamaa tyhjästä. Poisti eston hetkeksi, koska varmaan kuvitteli, että olisin lähettänyt viestejä, joita ei tosin saisi, koska on estänyt.

Kyllä numeron poistaminen vaikuttaa. Whatsapissa on asetus, josta saa määrittää, että profiili ja paikallaolotieto näkyy vain yhteystiedoille. Mikäli poistaa numeron yhteystiedoista, on näkymä sama kuin jos olisi estetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme